تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۴ دی ۱۳۹۹

یک استقلالی دیگر شاگرد قلعه‌نویی می‌شود؟

مهاجم پیشین استقلال با پیشنهاد گل گهر سیرجان مواجه شده و احتمال پیوستنش به این تیم وجود دارد.

مرتضی تبریزی

رویداد۲۴ مرتضی تبریزی حدود 7 ماه قبل در جریان یکی از بازی های دوستانه استقلال دچار پارگی رباط صلیبی شد و مدت زیادی دور از میادین بود. این مهاجم باتجربه در پایان فصل گذشته لیگ برتر قراردادش با استقلال به پایان رسید و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

تبریزی برای بازگشت به جمع استقلالی ها با محمود فکری صحبت کرد و به توافق رسید اما با مسئولان باشگاه برای مفاد قراردادش هنوز توافق نکرده و به نظر نمی‌رسد فعلا چنین اتفاقی رخ بدهد. تبریزی اکنون به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیم لیگ برتری بپیوندد.


بیشتر بخوانید: ۵ استقلالی که دیگر آبی‌پوش نیستند


در این شرایط گفته می‌شود تردیدهای ایجاد شده برای تبریزی بعد از عدم توافق با مدیران استقلال سبب شده تا او به تیم های دیگر هم فکر کند. یکی از تیم هایی که شایعه شده برای جذب تبریزی اقدام کرده گل گهر سیرجان است.

امیر قلعه نویی که در فصل جاری نفرات استقلالی زیادی را به خدمت گرفته و تیمش هم قدرت و شرایط سخت افزاری خوبی دارد، به تبریزی پیشنهاد داده تا به سیرجان برود اما هنوز با پاسخ مثبت این بازیکن مواجه نشده است.

به نظر می‌رسد مذاکرات گل گهر با تبریزی ادامه پیدا کند و احتمال اینکه این مهاجم طی روزهای آینده با گل گهر قرارداد ببندد کم نیست.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان