تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹

بازیکنانی که از استقلال جدا می‌شوند

با توجه به شرایط تیم استقلال، احتمال دارد چند بازیکن در نیم فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شوند.

 بازیکنانی از استقلال جدا می‌شوند

رویداد۲۴ محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سایپا اعلام کرد که چند بازیکن در نیم‌فصل از این تیم جدا می‌شوند و قرار است با توجه به جای خالی در لیست استقلال، چند بازیکن جذب شوند.

با توجه به شرایط فعلی استقلال، جدایی چند بازیکن محتمل به نظر می‌رسد. اولین بازیکن فرشید باقری است، بازیکنی که طی سال‌های اخیر حواشی زیادی داشته و امسال هم به دلیل اعتراض به نیمکت‌نشینی از سوی فکری کنار گذاشته است.

باقری چه زمان وینفرد شفر، چه استراماچونی و حتی زمان فرهاد مجیدی با وجود اینکه کمتر مصاحبه می‌کرد اما با اظهارنظر‌ها و رفتارهایش تیم را به حاشیه می‌برد. فکری امسال، تصمیم گرفت قید این بازیکن را بزند. سرمربی استقلال در ابتدای فصل با وجود انتقاد‌های شدید هواداران به عملکرد باقری، به او میدان داد و حتی بازوبند کاپیتانی را در چند بازی به هافبک تیمش سپرد اما نیمکت‌نشینی در دربی باقری را وادار به انجام واکنشی کرد که در نهایت فکری هم او را کنار گذاشت.

دومین بازیکن، هروویه میلیچ است. اگر چه باشگاه استقلال تلاش می‌کند این بازیکن را بازگرداند اما فکری با رفتار‌هایی که میلیچ انجام داد، دیگر این بازیکن را نمی‌خواهد، مگر اینکه میلیچ بابت رفتارش عذرخواهی کند.


بیشتر بخوانید: استقلال به دنبال جذب ستاره سپاهان


سومین بازیکن، سیاوش یزدانی است. مدافع همیشه مصدوم استقلال در دیدار با ذوب‌آهن به یکباره اردوی استقلال را ترک کرد تا فکری عصبانی شده و او را کنار بگذارد اما پادرمیانی وریا غفوری او را به تیم بازگرداند. یزدانی در جایی اعلام کرده که از چند تیم حتی پرسپولیس پیشنهاد دارد اما بازیکنان از او خواسته‌اند بماند و خودش را ثابت کند. او در دیدار با تراکتور به جای محمدحسین مرادمند در نیمه دوم بازی کرد و نمایش خوبی داشت. هنوز تکلیف یزدانی مشخص نیست و باید دید با توجه به حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی مدیران باشگاه اجازه جدایی به او را می‌دهند یا خیر.

از میان هافبک‌ها نیز قرار است یک بازیکن جدا شود، چراکه گفته می‌شود فکری به دنبال جذب یک هافبک است که در میانه زمین قدرت فرماندهی داشته باشد. با توجه به اینکه لیگ ستارگان قطر تا یکی، دو ماه دیگر به پایان می‌رسد، زمزمه بازگشت امید ابراهیمی و پژمان منتظری شنیده می‌شود. دو بازیکنی که سال‌ها برای استقلال بازی کردند اما باید دید فکری تصمیمی برای بازگشت این دو بازیکن که سن و سال‌شان نیز بالای رفته است، دارد یا خیر.

در میان بازیکنان لیگ برتری، سه بازیکن مدنظر قرار دارند که یکی از آنها مهاجم است و دو نفر دیگر در پست هافبک هجومی بازی می‌کنند. در روز‌های گذشته نام علی علیزاده از گل‌گهر سیرجان، میلاد جهانی از ذوب‌آهن و حتی امین قاسمی‌نژاد از شهرخودرو شنیده شده که باشگاه استقلال واکنشی به آنها نشان نداده است.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، محمود فکری
نظرات شما
پیشخوان