تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
دو تفکر متفاوت اصلاح‌طلبان برای انتخاب کاندیدای ۱۴۰۰ / نیازمند یک انتخابات پرشور هستیم

ابطحی: بعید است اصلاح طلبان حضور قدرتمندی در ۱۴۰۰ داشته باشند

عضو مجمع روحانیون مبارز، گفت: طی ده سال گذشته و پس از انتخابات ۸۸، موانع و فشار‌های زیادی وجود داشته تا این جریان حذف شود؛ این فشار‌ها همچنان وجود دارد.

ابطحی

رویداد۲۴  اصلاح طلبان اگرچه امید چندانی به پیروزی در ۱۴۰۰ ندارند، اما این روز‌ها دست به کار شده اند تا علم سازوکار جدید انتخاباتی را برپا کنند تا شاید در رقابت با رقیب شانسی بیابند. نهاد اجماع ساز که روز گذشته اسامی آن نیز اعلام شد قرار است محور تحرک انتخاباتی چپ گرایان در این انتخابات باشد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز  می‌گوید: «طی ده سال گذشته و پس از انتخابات ۸۸، موانع و فشار‌های زیادی روی جریان اصلاح طلبی وجود داشته تا این جریان حذف شود؛ این فشار‌ها همچنان وجود دارد. از این رو بنده پیش بینی نمی‌کنم این فشار‌ها تا زمان انتخابات برداشته شود.»
بیشتر بخوانید: احتمال تاییدصلاحیت احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰
این چهره سیاسی اصلاح‌طلب بر این باور است که بعید است جریان اصلاح‌طلب در انتخابات آینده، امکان حضور قدرتمند با یک چهره متفاوت داشته باشد و یا اینکه با داشتن یک سری اختیارات جدید بتواند در صحنه حاضر شود.

او ضمن تاکید بر اینکه وضعیت اصلاح‌طلبان برخلاف اصولگرایان مشخص و روشن نیست، می‌گوید: «اگر مردم حضور پیدا نکنند اصلاح‌طلبان نمی‌توانند فعال شوند.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابطحی ، اصلاح طلبان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان