تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹

گلایه شدید منصوریان؛ چرا مراسم مهرداد را به من خبر ندادید؟

علیرضا منصوریان، همبازی سابق مهرداد میناوند بعد از شنیدن خبر فوت وی در شوک بدی فرو رفته و حال مساعدی ندارد.

خاکسپاری مهرداد میناوندرویداد۲۴ تصاویر تلخ ثبت شده از ستاره‌های فوتبال ایران طی شب گذشته و امروز به هنگام خاک سپاری مرحوم مهرداد میناوند، نشان می‌دهد که آن‌ها چه پیوند عمیق احساسی و رفاقتی با میناوند داشته‌اند و این را می‌توان از بغض درون چشمان به وضوح دید.

اما در این بین شب گذشته اتفاق تلخی برای دیگر همبازی او در تیم ملی رخ داد. ماجرا از این قرار است که علیرضا منصوریان شب گذشته به خانه پدری خود رفته تا دیداری با مادرش داشته باشد. درست بلافاصله بعد از رسمی شدن خبر فوت میناوند یکی از دوستان منصوریان طی تماسی این خبر ناگوار را به او می‌دهد. سرمربی سابق استقلال که رفاقت نزدیکی با مهرداد میناوند داشت، متاثر از این خبر در شوک فرو می‌رود و بلافاصله با کریم باقری و بهنام ابوالقاسم پور تماس برقرار می‌کند. تماسی که جو سنگینی را به وجود آورد و باعث گریه فراوان منصوریان و بی تابی او شد.

این حال و روز نامناسب منصوریان شوک‌ عصبی دیگری به او وارد کرد به طوریکه ناگهان فشارش بالا می‌رود و قلب درد می‌گیرد و اعضای خانواده نگران از حال وی و بعد از تجویز پزشک از داروهای قلبی برای آرام کردن او استفاده کردند.

منصوریان که بابت از دست دادن مهرداد میناوند بسیار دلش سوخته بود، نیمه‌های شب بار دیگر با بهنام ابولقاسم پور تماسی برقرار می‌کند تا از زمان تشییع جنازه میناوند مطلع شود و به او می‌گویند که مراسم جمعه است. اما به یکباره طبق نظر خانواده مرحوم‌ میناوند برنامه ریزی عوض و تشییع جنازه به امروز موکول شد اما منصوریان از این تغییر برنامه اطلاع نیافت.


بیشتر بخوانید: وقتی پرچم پرسپولیس بخشی از کفن مهرداد شد + عکس


علیرضا منصوریان که از این موضوع بسیار ناراحت بود، در تماس با ابوالقاسم پور گله شدیدی بابت عدم اطلاع رسانی داشت که ابوالقاسم پور در جواب وی گفت: ما متوجه شدیم که شب گذشته حال تو بسیار بد شده است و صلاح دیدیم برای اینکه حال تو بدتر نشود، اطلاعی ندهیم. برای سلامتی خودت این کار را انجام داده‌ایم و دوست داریم تو برای ما و خانواده‌ات سالم بمانی.

منصوریان که هنوز نتوانسته فوت مهرداد میناوند را باور کند، در حالی که شرایط مساعدی نداشت اتفاقات رخ داده را تایید کرد و از مردم خواست برای سلامتی و رهایی علی انصاریان از این ویروس منحوس دعای بیشتری انجام دهند .

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان