تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

پیشنهاد جدید به دروازه‌بان پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای حفظ دروازه بان کروات خود توافقی جدید به او پیشنهاد کرد.

دروازه‌بان پرسپولیس

رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز به مصاف ماشین سازی تبریز می‌رود که بوژیدار رادوشوویچ پس از اتمام مهلت دو هفته‌ای خود به عنوان دروازه بان دوم این تیم روی نیمکت نمی‌نشیند.

رادو که در ۱۰ بازی گذشته نیز فرصتی برای حضور در چارچوب دروازه تیمش پیدا نکرد به دلیل مطالبات مالی فصل جاری خود خواهان تسویه باشگاه با وی شده است و در بازی امروز به دلیل آنچه مصدومیت عنوان شده است نیمکت نشین نخواهد بود.

دروازه بان کروات پرسپولیس که بابت تاخیر در پرداخت ۳۰ هزار دلار از قرارداد فصل جاری خود ناراحت است حاضر به دریافت طلب خود در فروردین ماه سال آینده نیست.


بیشتر بخوانید: مشکل جدید برای پرسپولیس و رادوشوویچ


باشگاه پرسپولیس نیز برای جلوگیری از رفتن این بازیکن و شکایت رادو از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد جدیدی را به مدیر برنامه‌های او اعلام کرده است تا این بازیکن بخشی از طلب خود را تا پایان هفته جاری گرفته و توافقات مالی لازم را نیز با باشگاه انجام دهد.

از این رو جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ نهایی رادو در خصوص این توافق است تا بتواند دروازه بان دوم تیمش را حفظ کند.

باید دید رادو پس از توافق جدید مالی نیز همچنان مصدوم می‌ماند یا این بازیکن بار دیگر در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد تا بتواند با حامد لک رقابت کند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان