تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

تصاویر کمتر دیده شده از علی انصاریان

علی انصاریان بازیکان سابق فوتبال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری و تحت نظر پزشکان است. گفته می‌شود حال این بازیکن محبوب ایرانی خوب نیست و از مردم خواسته است برایش دعا کنند.

تصاویر کمتر دیده شده از علی انصاریانرویداد‌۲۴ علی انصاریان بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری ایرانی است. علی انصاریان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت.

در سال۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم‌بازی نکرد.

وی سابقه بازی در تیم‌های دیگر، چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

وی در خرداد ۱۳۹۰ آهنگی به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد.

علی انصاریان این روز‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده و در وضعیت جسمانی بد و خطرناکی بسر می‌برد. این چهره محبوب ایران از مردم خواسته است که برایش دعا کنند. در تصاویر روز عکس‌هایی از علی انصاریان را ببینید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان