تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

خلاصه بازی استقلال تهران و نساجی مازندران

استقلال تهران و نساجی مازنداران در هفته چهاردهم لیگ برتر با یگدیگر روبرو شدند. خلاصه بازی استقلال و نساجی را در ادامه ببینید.

رویداد۲۴ استقلال بعد از کسب سه پیروزی متوالی که آخرین آن برد سه بر یک حساس مقابل تراکتور در تبریز بود، طی دو هفته اخیر موفق به کسب برد نشده است؛ این تیم بعد از شکست مقابل سایپا، هفته گذشته هم مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه مساوی متوقف شد، ولی همچنان با ۲۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

شاگردان فکری برای به خطر نیفتادن صدرنشینی شان امروز به دنبال کسب پیروزی مقابل نساجی خواهند بود؛ حریفی که اصلا شرایط خوبی ندارد و چهار بازی گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته است. البته قائمشهری‌ها امیدوار هستند با حضور مجید جلالی، تیم شان جان گرفته و تکانی به خود در جدول رده بندی بدهد. نساجی در حال حاضر با ۹ امتیاز در مکان پانزدهم حضور دارد.

هفته چهاردهم لیگ برتر؛ چهارشنبه: ۹۹/۱۱/۱۷؛ ساعت ۱۷:۰۰
ورزشگاه: ورزشگاه آزادی/ بدون تماشاگر
گروه داوری: داور: موعود بنیادی‌فر، کمک ها: محمدرضا منصوری و فرزاد بهرامی، داور چهارم: امید افخمی، داوران پشت دروازه ۱و۲: سیدرضا مهدوی و میثم حیدری، ناظر: رحیم رحیمی مقدم

ادای احترام بازیکنان استقلال به علی انصاریان

ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران

رشید مظاهری
عارف غلامی
محمد دانشگر
سیاوش یزدانی
وریا غفوری
بابک مرادی
 مهدی مهدی‌پور
داریوش شجاعیان
 فرشید اسماعیلی
مهدی قایدی
ارسلان مطهری
سرمربی: محمود فکری

ترکیب نساجی مقابل استقلال تهران

حسین خطیر
حامد شیری
بهزاد داودی
سعید بیگی
مصطفی جوادیان
حسن نجفی
 میلاد کمندانی
علی داوران
محمدحسین باباگلی
فرزاد زامهران
 کریم اسلامی
سرمربی: مجید جلالی

گل فرشید اسماعیلی به نساجی مازندران

استقلال نساجی

موقعیت خطرناک نساجی مازندران مقابل استقلال

دقایق حساس بازی استقلال تهران و نساجی مازندران

دقیقه ۶: ارسال کرنر مهدی قایدی را سیاوش یزدانی با ضربه سر روانه دروازه نساجی کرد که این ضربه با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه ۱۳: پس از اینکه ارسال کرنر قایدی بلوکه شده و از محوطه جریمه خارج شد، وریا غفوری با یک شوت روی پا دروازه حریف را هدف گرفت که این شوت راهی به چارچوب نیافت و به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: یک ارسال بلند به داخل محوطه جریمه نساجی می‌رفت دروازه این تیم را تهدید کند، اما خطیر با یک شیرجه بلند توپ را مشت کرد.

دقیقه ۳۱: شوت از راه دور مهدی مهدی پور را دروازه بان نساجی با جایگیری مناسب به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۳: دانشگر با یک پاس در عمق از میان دو مدافع حریف، فرشید اسماعیلی را در داخل محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار داد، اما این بازیکن در لحظه شوت زدن، تعادل خود را از دست داد.

دقیقه ۴۲: ضربه تند و تیز حسن نجفی که از سمت راست محوطه جریمه و روی یک ضربه آزاد روانه دروازه استقلال شد را مظاهری با با عکس العملی به موقع مهار کرد.

دقیقه ۴۵: شوت کات دار مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه را خطیر در دو مرحله دراختیار گرفت.

دقیقه ۲+۴۵: پاس در عمق زیبای کمندانی، حسین زامهران را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه نرم این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: ارسال بلند بابک مرادی به داخل محوطه جریمه، مهدی قایدی را در موقعیت گلزنی قرار داد، مهاجم استقلال بعد از اینکه ضربه اول بلوکه شد، با یک شوت محکم بلافاصله و دوباره دروازه را هدف گرفت که خطیر توپ او را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۵: مهدی قایدی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و چند متر در عرض حرکت کرده و با یک شوت زمینی دروازه حریف را هدف قرار داد که این شوت با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

دقیقه ۸۸: مهدی قایدی با یک دریبل قصد عبور از جوادیان را داشت که این بازیکن با خطا، مهاجم استقلال را سرنگون کرد و داور بازی به نفع استقلال یک ضربه پنالتی را اعلام کرد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان