تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

شکایت عجیب باشگاه استقلال از وریا غفوری!

 باشگاه استقلال از کاپیتان تیم خود به خاطر افزایش قراردادش در ابتدای لیگ بیستم به کمیته اخلاق شکایت کرد. 

شکایت باشگاه استقلال از وریا غفوری

رویداد۲۴ بعد از اتفاقاتی که روز گذشته برای وریا غفوری رخ داد و او ورزشگاه را با عصبانیت ترک کرد، امروز اسنادی از سوی خبرگزاری فارس منتشر شده که نشان می دهد باشگاه استقلال اول آذرماه از کاپیتان خود به کمیته اخلاق شکایت کرده است.

این شکایت نامه که به امضای احمد مددی، مدیرعامل استقلال رسیده و خطاب به رییس کمیته اخلاق نوشته شده، ماجرای قرارداد جدیدی که وریا غفوری در ابتدای فصل با باشگاه استقلال امضا کرده را شرح می دهد.


بیشتر بخوانید: ماجرای ناراحتی کاپیتان استقلال در بازی با نساجی چه بود؟


در این نامه عنوان شده که غفوری با وجود داشتن قرارداد تا پایان لیگ بیستم، قرارداد دو ساله ای را در زمان مدیریت سعادتمند با باشگاه استقلال امضا کرده که باعث افزایش قرارداد او شده است. طبق قراردادی قبلی وریا باید در این فصل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از استقلال دستمزد دریافت می کرده، اما قرارداد او به ۶ میلیارد افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر قرارداد این بازیکن برای سال دوم قرارداد(فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱) به ۸ میلیارد خواهد رسید. 

احمد مددی هم سعی کرده به جای عمل کردن به تعهدی که مدیرعامل قبلی ایجاد کرده، علیه کاپیتان تیم خود نامه نگاری به کمیته اخلاق انجام دهد. این موضوع اختلاف شدیدی را بین وریا غفوری و مدیران باشگاه به وجود آورده و باید دید این ماجرا در نهایت به جدایی کاپیتان استقلال از این تیم می انجامد یا اتفاق دیگری در راه است.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، وریا غفوری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
امان از دست تیم های کوچیک
Rezaya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
چطور بازیکنان بقیه ۱۴ میلیارد میگیرن وهیچ حرفی درموردشون زده نمیشه یا دروازه بانشون ۱۴میلیارد میتونه بگیره و فسخ کنه حرفی درموردش زده نمیشه حالا وریا ۶میلیارد زیاده ؟؟؟؟ من یه کارگر ساده ام ولی وریا اگر بخواد به بقیه تیم ها بره ۲۰میلیارد هم بهش میدن فلان تیم ۴ ساله با بیشترین رقم های پزداختی بازیکنانش رو حفظ میکنه ولی حالا استقلال برای کاپیتانش ۶تومن بده خیلیه ؟؟؟؟.؟؟ فلان تیم دروازه بان ذخیرش ۱۴میلیارده دیگه فک کنین کاپیتان وبازیکنانی که میخواستن برن تیم های عربی رو با چه رقمی نگه داشتن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان