تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹

پشت پرده اجرای حکم محرومیت فیفا علیه پرسپولیس

از ادعای رییس هیات مدیره پرسپولیس که به هواداران مژده داده بود مشکل بودیمیر حل شده تا خبر وکیل بودیمیر که اعلام کرد فیفا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را بست، زمین تا آسمان تفاوت بود

پشت پرده اجرای حکم محرومیت فیفا علیه پرسپولیس

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس که از وکیل بودیمیر وقت گرفته بود ظرف ۱۰ روز بدهی اش به این مهاجم سابق خود را بپردارزد، گویا تا روز هشتم از این مهلت ده روزه فقط ۶۰ هزار یورو به حساب وکیل بودیمیر ریخت و همین خلف وعده باعث شد وکیل شاکی پرسپولیس، با نامه‌ای به فیفا اعلام کند باشگاه ایرانی مطالبات موکلش را پرداخت نکرده است و فدراسیون جهانی هم حکم قبلی خود مبنی بر بسته شدن پنجره پرسپولیس را به اجرا در آورد.

مجید صدری رییس جدید هیات مدیره پرسپولیس هفته پیش ادعا کرد مشکل بودیمیر را حل کرده و حالا نوبت جذب مهدی ترابی است و این هفته هم با ترابی قرارداد بست، اما ساعتی پیش مشخص شد مشکل بودیمیر پا برجاست!

گویا رییس هیات مدیره باشگاه به وکیل بودیمیر اعلام کرده بود ۳۰۰ هزار یورو به حسابش واریز شده که این پول حداکثر تا روز دوشنبه ۲۰ بهمن به حساب می‌نشیند و ۲۰۰ هزار یورو باقی مانده هم تا پایان هفته جاری واریز خواهد شد و دوشنبه آینده ۲۷ بهمن در حساب آن‌ها خواهد بود، اما طبق ادعای وکیل بودیمیر تا دیروز فقط ۶۰ هزار یورو وارد حساب شده و ۴۴۰ هزار یورو از بدهی پرسپولیس باقی مانده است.

وکیل بودیمیر وقتی این شرایط را دید از تصمیم قبلی خود مبنی بر همکاری با باشگاه منصرف شد و به فبفا اعلام کرد پرسپولیس مطالبات موکلش را پرداخت نکرده و خواهان اجرای حکم محرومیت پرسپولیس شد.

پرسپولیس تلاش کرد وکیل بودیمیر را قانع کند تا دوشنبه هفته آینده منتظر مابقی پول بماند، اما وکیل شاکی پرسپولیس اعلام کرد هر وقت کل مبلغ به حساب واریز شد و بانک تاییدیه تمام ۵۰۰ هزار یورو را داد، به فیفا نامه می‌زند و تا قبل از آن، دیگر حاضر به همکاری با پرسپولیس نیست.

باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل با صدور بیانیه‌ای مدعی شد پول را واریز کرده و تحریم‌ها باعث شده پول به موقع منتقل نشود، اما وکیل بودیمیر مدعی است تمام پرداختی پرسپولیس فقط ۶۰ هزار یورو بوده است. پرسپولیس به هوادارانش قول داده این مشکل تا قبل از ۲ اسفند که آغاز نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران است، حل می‌شود.

منبع: دانشجو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان