تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

علی کریمی نمی‌تواند رئیس فدراسیون شود!

کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم ملی ایران با بیان این که علی کریمی گزینه خوبی برای فدراسیون است اما انتخاب نمی‌شود گفت: رئیس جدید باید از وجود بهترین‌های این رشته استفاده کند.

رئیس فدراسیون فوتبال

رویداد۲۴ حسن روشن درباره انتخابات پیش‌روی فدراسیون فوتبال و رقابت چهار نامزد با یکدیگر گفت: فضای انتخابات فدراسیون فوتبال را دنبال نمی‌کنم، اما از میان نامزدهایی که هستند، کیومرث هاشمی و آجورلو را می‌شناسم. علی کریمی هم که افتخار فوتبال ایران است، اما شناختی از گزینه چهارم (عزیزی خادم) ندارم و ایشان را نمی‌شناسم.

وی ادامه داد: اگر علی کریمی را انتخاب کنند که خوب است، اما چنین اتفاقی نمی‌افتد. با این حال اگر علی کریمی رئیس فدراسیون می‌شد، دوست و دشمن خوشحال می‌شدند و این انتخاب برای خودمان هم خوب بود. نفراتی چون علی کریمی، علی دایی، خداداد عزیزی و مهدی مهدوی‌کیا در فوتبال ما تأثیرگذار بوده‌اند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه من شرایط انتخاب نفرات را نمی‌دانم، گفت: کیومرث هاشمی بیشتر با کمیته ملی المپیک شناخته می‌شود و یک زمانی هم در فدراسیون فوتبال بود. عزیزی‌خادم هم در فدراسیون فوتبال بوده و فکر می‌کنم اگر آنها دل‌شان به حال فوتبال می‌سوزد، باید درست رفتار کنند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: اگر فقط می‌خواهند رئیس انتخاب کنند که به فیفا بگویند ما هم رئیس داریم، کسی را انتخاب نکنند بهتر است. انتخابات به این شکل درست نیست، چون شما یک موقعی ۵ نفر یا ۱۰ نفر موافق و مخالف هم دارید که بین آنها آدم دانا و آدم نادان هم دارید که انتخاب بین آنها مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید: رقابت اصلی کاندیدا‌های فدراسیون فوتبال بین چه کسانی است؟


وی همچنین اضافه کرد: در این بین آجورلو هم مدیری آگاه است، در فوتبال هم بوده و آدم خوبی است. نقش‌هایی هم در فوتبال داشته و در باشگاه‌ها مدیریت کرده است، اما به نظرم هر کدام از این نفرات رئیس فدراسیون شوند، نباید فقط خودشان باشند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اگر این نفرات واقعاً می‌خواهند فوتبال را درست کنند، باید از وجود بهترین‌ها بهره ببرند. مثلاً اگر می‌خواهند یک مربی انتخاب کنند، باید کمیته فنی قوی داشته باشند، نه اینکه ما اینجا کارلوس کی‌روش را آورده بودیم که می‌گفت کمیته فنی فدراسیون آشغال است و همان کمیته فنی می‌گفت ما بهترین مربی جهان را داریم.

روشن خاطرنشان کرد: امیدوارم هر کسی به عنوان رئیس انتخاب می‌شود، گنجایش و ظرفیت این کار بزرگ را داشته باشد و فدراسیون را مدیریت کند، نه اینکه مدیریتش یک طرفه باشد. رئیس فدراسیون باید به فکر فوتبال ایران باشد تا ما مثل قبل دوباره روی سکوی اول آسیا باشیم. دوباره در عرصه مدیریتی حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم در فیفا و AFC نفوذ کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم استقلال در پایان گفت: آقایان ۱۰ سال می‌گفتند ما تیم اول آسیا هستیم و جایزه بهترین فدراسیون قاره را می‌گیریم، اما نه تیم‌مان اول می‌شد و روی سکو می‌رفت و نه فدراسیون‌مان بهترین بود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
1
خوب مشخص شد ایشان طرفدار آجرلوه، انشااله کریمی بشه دهن مفسدان را سرویس کنه
احسان معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
1
آقای روشن شما تحلیلتان اشتباه است
بلکه اگر علی کریمی و مهدی مهدوی کیا رای بیاورند یقینا تحولی عظیم در فوتبال کشورمان شاهد خواهیم بود چون افراد صادق و درستکار و فنی که تجربه عظیمی از فوتبال دارند و عاشق فوتبال هستند لذا بهترین گزینه هست لذا بنده به صاحبان رای درخواست میکنم که به ایشان رای دهید تا ما به آرزوی خودمان که قهرمانی در آسیا و پیشرفت بهتر در جام جهانی است برسیم ما توانمان را داریم
نظرات شما
پیشخوان