تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

مجلس در ماجرای سیلی عنابستانی به سرباز راهور طلبکار شد! / غضنفرآبادی: عنابستانی حق شکایت از سرباز را دارد

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به موضوع عنابستانی گفت: اگر مدارک و مستندات برای ما ارسال نشود به منزله این است که هیچ دلیلی برای برخورد وجود ندارد و فقط در حد حرف است و ما به این موضوع ورود نمی‌کنیم.

مجلس در ماجرای سیلی عنابستانی به یک سرباز طلبکار شد! / غضنفرآبادی: عنابستانی حق شکایت از سرباز نیروی انتظامی را دارد

رویداد۲۴ موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، در رابطه با اینکه "چرا تاکنون هیئت نظارت به موضوع عنابستانی ورود نکرده است، گفت: عنابستانی حق شکایت از آن سرباز را دارد، نیروی انتظامی موظف است مستندات را برای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال کند. ما برای ورود به این موضوع منتظر ارائه مستندات از سوی نیرو‌های انتظامی می‌مانیم.

او ادامه داد: اگر بنا باشد کاری در راستای نظارت بر رفتار نمایندگان انجام دهیم باید مستندات داشته باشیم، چه موضوع دادگاه چه موضوعی که خود دادگاه بخواهد نسبت به ان ورود کند نیاز به مستندات دارد.

غضنفرآبادی گفت: اگر مدارک و مستندات برای ما ارسال نشود به منزله این است که هیچ دلیلی برای برخورد وجود ندارد و فقط در حد حرف است و ما به این موضوع ورود نمی‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که نیروی انتظامی مطرح کرده که مستندات لازم را برای مراجع قضایی ارسال کرده است، بیان کرد: قوه قضائیه هم اگر بخواهد به این موضوع ورود کند باید از ما استعلام بگیرد.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
1
مجلس انقلابی!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
1
با این مجلس باید فاتحه کشور را خواند ،ما دیگر نیاز به دشمن نداریم،آدمی که بااستخاره می خواهد معذرت خواهی راانجام دهدچطور می خواهد به تصویب قوانین رای دهد،ای آدمهای بیسواد.
نظرات شما
پیشخوان