تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

دوراهی سخت استقلال؛ مجیدی بیاید یا وریا برود؟

در صورتی که فکری از هیات مدیره دوباره رای اعتماد بگیرد احتمالا یک لیست سیاه خبرساز خواهد داشت که یکی از آنها کاپیتان آبی‌ها خواهد بود.

سرمربی استقلال

رویداد۲۴ امروز قرار است جلسه هیات مدیره استقلال برگزار شد تا در خصوص آینده نیمکت این تیم تصمیم نهایی گرفته شود. دیروز محمود فکری در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه او در این تیم ماندگار شده یا نه گفت قرار است  جلسه‌ای به زودی در این مورد برگزار شود.

این در حالی است که گفته می‌شود تغییر و تحولات احتمالی نیمکت استقلال در تصمیم فرهاد مجیدی برای نرفتن به اصفهان تاثیرگذار بوده است.  مجیدی همچنان امیدوار است تا اگر خروجی جلسه هیات مدیره آبی‌ها قطع همکاری با فکری باشد در نیم‌فصل دوم به نیمکت محبوبش بازگردد.

گفته می‌شود یکی دو عضو هیات مدیره که مخالف ادامه فصل با محمود فکری هستند از مجیدی خواسته‌اند تا پیشنهاد ذوب‌آهن را رد کند.

 امادر صورتی که محمود فکری در استقلال ماندگار شود او با بازیکنانی که به زعم خود این شرایط را در هفته‌های اخیر برایش ایجاد کرده‌اند برخورد خواهد کرد. سرمربی آبی‌ها که معتقد بود در بازی با سپاهان تیمش گل‌های بچگانه‌ای دریافت کرده احتمالا چند بازیکن را در لیست خروج خود قرار خواهد داد. خصوصا بازیکنانی که گفته می‌شود در هفته‌های اخیر به نوعی خواستار حضور فرهاد مجیدی در استقلال شده‌اند.


بیشتر بخوانید: محمود فکری: از هفته دوم به دنبال برکناری من بودند/ می‌مانم و برنامه‌ها دارم


سیاوش یزدانی که پیش از این هم گفته می‌شد در لیست خروج سرمربی آبی‌ها قرار دارد  و ماجرای حاشیه‌ساز او در اصفهان هم مزید بر علت شده تا فکری او را در سرلیست خروجی‌ها خود قرار دهد. اما شاید خبرسازترین چهره در لیست سیاه فکری ووریا غفوری باشد. بازیکنی که طی دو هفته اخیر در بطن حواشی آبی‌ها قرر داشته است.

شاهدان تمرین دیروز استقلال  می‌گویند محمود فکری هنگام صحبت‌های خود نگاهش را از وریا غفوری می‌دزیده و البته بعد از تمرین هم از بازیکنانی مانند دانشگر، اسماعیلی و شجاعیان خواسته تا جو تیم را دوباره آرام کنند.

همه این مسائل خبر از یک اتفاق خبرساز در استقلال می‌دهد. در صورتی که فکری از هیات مدیره دوباره رای اعتماد بگیرد احتمالا یک لیست سیاه خبرساز خواهد داشت که یکی از آنها کاپیتان آبی‌ها خواهد بود.

استقلال احتمالا آخر هفته خبرسازی در پیش رو خواهد داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان