تاریخ انتشار: ۰۰:۰۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲۸۵ نظر
اختصاصی رویداد۲۴؛

سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب نامه نوشت +جزییات نامه

سیدمحمد خاتمی رییس جمهور پیشین ایران به رهبر انقلاب نامه نوشته و خواسته برای رفع مشکلات کشور پیشقدم شود. جزییاتی از نامه خاتمی به رهبر انقلاب به دست رویداد۲۴ رسیده است.

نامه  

رویداد۲۴ آخرین دیدار رسمی سیدمحمد خاتمی با آیت الله خامنه‌ای سال ۸۴ بود؛ زمانی که قرار بود دولت هشتم به محمود احمدی نژاد تحویل داده شود. از آن زمان تا کنون دیداری میان رهبر ایران و رییس جمهور پیشین انجام نشده است. هر چند از سال ۸۴ تا ۸۸ سید محمد خاتمی در برخی از مراسمات مانند عزاداری ماه محرم در حسینیه امام خمینی حضور می‌یافت، اما بعد از حوادث انتخابات ۸۸ این دیدار‌ها به کلی قطع شد.

حتی زمانی که رهبری برای عمل جراحی در بیمارستان بود، تقریبا تمام مسئولان کشور و حتی بازیگران و نویسندگان برای عیادت نزد ایشان رفتند، اما ظاهرا به سیدمحمد خاتمی اجازه عیادت داده نشد. با این حال این روابط به صورت ضمنی و گاه یکطرفه ادامه داشته است؛ از جمله سال ۹۳ که آیت الله خامنه‌ای عمل کرده بود، سیدمحمد خاتمی در نامه‌ای به رهبری خوشحالی خود از موفقیت‌آمیز بودن عمل را اعلام کرد: «خبر عمل جراحی موفقیت‌آمیز انجام شده موجب مسرت اقشار مختلف در خارج و داخل کشور به ویژه ملت بزرگ ایران گردید. گزارش رییس محترم گروه پزشکی آرام‌بخش خاطر همه علاقه‌مندان در سراسر کشور شده است. با کمال خرسندی از سلامت وجود مبارک، عافیت جنابعالی و دوام عمر شریف را از خداوند بزرگ مسالت داریم. امید است عنایت خاصه حضرت بقیه الله اروحنا له الفدا همواره و در همه حال شامل وجود مبارک باشد. ایام عزت مستدام.»

طرح آشتی ملی خاتمی

پیش از این سیدمحمد خاتمی زمانی که تهدیدهای ترامپ افزایش یافته بود، طرحی به نام «آشتی ملی» پیشنهاد کرده بود و می‌خواست با هم‌افزایی همه نیروهای کشور، جبهه‌ای در مقابل آمریکا ایجاد کند. با این حال این پیشنهاد مورد موافقت قرار نگرفت. آن زمان رهبر انقلاب گفته بود: «مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال ۸۸ به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند.»

بار دیگر پس از درگذشت مادر سیدمحمد خاتمی، رهبر انقلاب پیامی تسلیتی فرستاد، اما گیرنده این پیام خواهر سیدمحمد خاتمی بود و با تمام اختلافاتی که در میان بود، به حرمت آیت الله خاتمی پیام تسلیت ارسال شد. پس از آن دیگر هیچ ارتباطی وجود نداشت تا مدتی پیش که رویداد۲۴ کسب اطلاع کرده که سیدمحمد خاتمی نامه‌ای بلند به رهبری ارسال کرده و از ایشان درخواست کرده مشکلات موجود در کشور را حل کند.

محتوای نامه خاتمی به رهبر انقلاب

با اینکه دو سه بار پیشنهاد سیدمحمد خاتمی مورد موافقت قرار نگرفته، اما او بار دیگر دست به کار شده و نامه‌نگاری کرده است. اطلاعاتی که به رویداد۲۴ رسیده از این نامه، نامه بلندی بوده و با بیان سابقه و گذشته سیدمحمد خاتمی و خانواده او و اینکه «من که بودم و که هستم» آغاز شده و با دغدغه‌هایش برای انقلاب ادامه یافته و با طرح این سوابق بر این پیام تاکید شده که او «هیچگاه علیه انقلاب و رهبری و حاکمیت» نیست.

سیدمحمد خاتمی در ادامه نامه از نقش مهم آیت الله خامنه‌ای در محوریت انقلاب سخن گفته و خواسته که رهبری از این نقش برای حضور همه نیروهای سیاسی استفاده کند. آنگونه که رویداد۲۴ کسب اطلاع کرده در این نامه اصلاح طلبان نیروهای وفادار به رهبر و نظام معرفی شده‌اند که توان خود را برای حفظ نظام گذاشته‌اند.

در نامه خاتمی چالش‌ها و موضوعات پیش روی نظام مطرح شده و از رهبری رهنمود خواسته است. ظاهرا در نامه به مسائلی همچون مذاکرات با آمریکا و انتخابات ۱۴۰۰ و حصر نیز اشاراتی شده و از آیت الله خامنه‌ای درخواست شده که این مسائل در دوره کنونی حل شود، زیرا اگر این مسائل به صورت حل نشده به آینده موکول شود، مشکلات سختی برای جمهوری اسلامی به جا خواهد گذاشت.

این نامه چند ده صفحه‌ای به دستخط خود سیدخاتمی بوده و ظاهرا خاتمی خواسته افراد کمتری در جریان باشد، به همین دلیل است که خیلی اطرافیان خاتمی از جزییات نامه باخبر نیستند اما رویداد۲۴ توانسته تایید ارسال این نامه توسط چند فرد نزدیک به سیدمحمد خاتمی را دریافت کند.

طبق اطلاعاتی که رویداد۲۴ به دست آورده نامه توسط سیدعلی خاتمی برادر بزرگتر سیدمحمد خاتمی به یکی از مقامات عالی رتبه در بیت رهبری تحویل داده شده است. سیدعلی خاتمی زمانی رییس دفتر رییس جمهور بود که هنوز هم اعتبار خوبی در بیت رهبری دارد.

محتویات این نامه را در حقیقت می‌توان به عنوان حسن نیت سیدمحمد خاتمی خواند که خواسته‌ همچون گذشته خود را در چارچوب انقلاب و حاکمیت حفظ کند تا با توجه به نزدیکی به انتخابات ۱۴۰۰ موضوع مشارکت بالای مردم در دستور کار همه جریان‌های سیاسی به ویژه اصلاح‌طلبان قرار بگیرد. این حسن نیت در دوره افزایش قیمت بنزین نیز وجود داشت و خاتمی پس از اعتراضات آبان ۹۸ گفته بود: «دولت باید بسیار سپاسگزار رهبری باشد که با موضع‌گیری خود امواج مخرب سازمان داده شده علیه دولت و ملت را به محاق بردند.»

نامه خاتمی به خامنه ای

واکنش‌ها به نامه خاتمی چه خواهد بود؟

بخشی از اصولگرایان معتقدند جریان اصلاح طلب و مشخصا چهره‌هایی همچون سیدمحمد خاتمی حق بازگشت به قطار انقلاب را ندارند. هنگام انتشار نامه پیشین، روزنامه رسالت در مطلبی خاتمی را اهل «فتنه و بغی» توصیف کرده بود و نوشت: «خیرخواهانه و از سر دلسوزی از شما می‌خواهیم ‌به این رویه یکی به نعل و یکی به میخ زدن پایان دهید و با این دست رفتار‌ها، شیپور بازگشت به دامان نظام را از سرگشاد آن نزنید.»

زمان انتشار آن نامه، چند ماه قبل از انتخابات مجلس دهم بود و اصولگرایان ارسال چنین نامه‌ای را «باز کردن راه برای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس» خوانده بودند؛ از جمله سایت جهان نیوز که در مصاحبه‌ای به نقل از سروری نوشت «خاتمی و اصلاح‌طلبان قصد دارند تا با اقداماتی از این دست، به بازسازی وجهه ازدست‌رفته خود بپردازند.»

حمید رضا ترقی عضو موتلفه اسلامی هم معتقد بود «هدف اصلا‌ح‌طلبان این است که با مهندسی کردن افکار عمومی جامعه و رسانه‌ای کردن اینگونه نامه‌ها خودشان را بر نظام تحمیل کنند.»

خاتمی در نامه «عذرخواهی از مردم» که قبلا منتشر کرده بود، مشخصا به «رفع حصر»، «تغییر نگاه رسانه ملی»، «آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی» و «ایجاد فضای باز، امن و آزاد سیاسی» اشاره کرده است.

اگرچه اصولگرایان معتقدند نگاه رهبری به اصلاح طلبان و سیدمحمد خاتمی، نگاهی خصمانه است اما اسحاق جهانگیری در گفت‌وگویی چنین مسئله‌ای را رد کرده و گفته انتقاداتی وجود داشته اما نگاه کلی رهبری به خاتمی مثبت بوده است: «من رفته بودم از طرف جریان اصلاحات صحبت کنم، ویژگی‌هایی از آقای خاتمی گفتم، تعبیر مقام معظم رهبری این بود که من آقای خاتمی را روحانی تمیزی می‌دانم که نه آلودگی مالی دارد و نه آلودگی اخلاقی. البته انتقاداتی هم داشتند و گفتند.»

احتمالا اشاره جهانگیری به تعبیر مثبت رهبری، همان تعبیری بود که بعدا درباره نامه به نقل از آیت الله خامنه‌ای گفته شد: «نامه خاتمی را دو بار خواندم، نامه نجیبانه نوشته شده بود اما آقای خاتمی ناآگاهی دارد که باید به وی اطلاعات صحیح داده شود.»

البته جهانگیری در همان گفت‌وگو تلویحا تایید کرده که سردار سلیمانی قرار بوده برای حل مشکلات میانجی‌گری کند اما با ترور و شهادت او این موضوع متوقف شده است. 

ارسال نامه جدید خاتمی به آیت الله خامنه‌ای، احتمالا پیامدهای زیادی دارد؛ از جمله اینکه همانطور که در آستانه انتخابات مجلس دهم اصلاح طلبان متهم به «تمایل به حضور در قدرت و به بازی گرفته شدن» بودند، این بار که نامه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ارسال شده، همان اتهامات تکرار خواهد شد.

واکنش دفتر خاتمی به نامه به رهبری

علی خاتمی برادر سید محمد خاتمی گفته آنچه درباره ارسال نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب منتشر شده، تنها گمانه زنی رسانه‌ای است.‌ جناب آقای خاتمی نیز از جمله هرجا و هر مناسبتی اقتضا کند دغدغه‌های خود را عملا‌ً به دور از تبلیغات دنبال می کنند؛ ولی آنچه به این مقدار راجع به محتوای نامه بیان می‌شود ناشی از حدسیات و گمانه‌زنی‌ است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۸۵
سید احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
188
77
شما فتنه گر هستید و فتنه گر باقی میمونین و با این نامه ها چیزی عوض نمیشه
پاسخ ها
عرفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
فتنه گر شمایید که همه رو فتنه گر می بینید
خاتمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اصلا ما فتنه‌گر خوبه؟ شما چی هستید؟ قاتل؟ داعشی؟ عقده‌ای؟ روانی؟
مریم
| United States of America |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
الان مثلا بقیه مسئولین همه کارشون درسته ؟ بازم صد رحمت به خاتمی که حداقل دزد نیست و دستش تو جیب مردم نیست
بیطرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
فتنه گر شما هستید که قطار انقلاب و این مملکت را ارث پدری خود میدانید. امیدوارم رهبری معظم دست شما افراط گراها رو کوتاه کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خودتی . شک ندارم از آلبانی داری کامنت میگذاری .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اصلا تحلیل و استدلال منطقی و قانع کننده ای نیست
خاتمی همواره درراستای فراهم کردن بسترهای لازم برای انسجام و وحدت بین گروهای سیاسی تلاشهای مشفقانه داشته و اهمیت زیادی نیز به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری قائل بوده و هستند و خواهند بود
لطفا موج سواری نکنید
محمدمعصومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خ یکی اگر خیانت نبود
امیدی برای نجات بود
نجات و امید این نبود
.................................
گرگ زخمی اگر جانباز حق
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
واقعا درسته .
این اگه راست می گه چرا فقط دم انتخابات یادش میاد نامه بزنهو جو بده .
ضمن اینکه اگه نجیب بود باید می رفت خفه خون می گرفت .چون دولت حسن کلید را ایشون و دیگر احمقهای هم فکرش به کشور تحمیل کردن .
مگه خودش از مردم نخواسته بود
تَکرار
ایرانی
| United States of America |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
فتنه گر شمایید که با برچسب انقلابی اموال ملت رو غارت می کنید و دستتون تو جیب مردمه و زن روسیه و چین هستید.
ناشناس
| Mauritius |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
فتنه گر شما اهل توهم هستید.
که خیالات خودتان را خدای خود قرار دادید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
چرا مردمی را که برای دفاع از حقوق پایمال شده خود اعتراض میکنند را فتنه گر میخوانید
خانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
ماخاتمی دوست میداریم، ومورداحترام است
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
آقاسید احسان! امام علی(ع) می فرمایند : نوع گفتار هر کس بیانگر شخصیت اوست. امثال تو خود را از همه فهیم تر می دونین و نمی فهمین که برای کشور چه آفتی هستین
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
این دعواهای زرگری دیگه جایی ندارد بزرگترین خیانت را خاتمی و احمدی نژاد کردند که یکی حمایت مردمی و دیگر حمایت نظام را داشت ولی برای ملت هیچ‌کار نکردند
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
فتنه گر شما هستید.بهترین رییس جمهور و محبوبترین در بین مردم بود.
ناشناس
| Belgium |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
آزموده را آزمودن خطاست.
بنظر من فکر کردن و حرف زدن در مورد چنین افرادی که عملکردشان را قبلا دیدیم یعنی استیصال و بن بست نظام. اشخاصی که این فرد را تبلیغ میکنند یا احمق هستند و یا مزد بگیر جایی هستند که هدفشان ادامه بحران و نا امنی در ایران هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
موافقم صد در صد اقای سید احسان
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
103
72
کار ماله کشها دم انتخابات شروع شد
پاسخ ها
مهرابی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
مالکش کسانی هستن که ۴۰ سال فقر و بدبختی مردم رو ندیدن؛ مردم از این همه فلاکت و نکبت خسته شدن؛ مردم از این همه دیده نشدن و به جاشون تصمیم گرفتن از حاکمیت متنفر شدن؛ نترس مردم مالکشها رو تو این ۴۰ سال خوب می شناسن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
همین خاتمی فتنه گر وداعش وطنی یک بار شددر برائت از آتش زدن مسجد وخیمه های امام حسین وتعرض به عزاداران حسینی وهزاران جنایت دیگر در فتن88 نامه بزند واینکارها را تقبیح کند پس دنبال داعش نگردید همین ها روحانی را حمایت کردند وبجان جیب مردم انداختند همین ها سایه جنگ را با بی تدبیری ونا امیدی روی سر ایران کشاندند همین ها دنبال فریب دوباره مردم هستند اینها اگر دلشان برای ایران میسوزد سکوت کنند.
خاتمی و روحانی هردو مثل آره دوسر میمانند.
باز با شعارهای آزادی مدنی ودلار ارزان وسکس می آیند ونتیجتا دود انتخاب بد به چشم خودشان مرود بعد همه دنبال مقصر می‌گردند کی بهتر از انقلاب ورهبری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بله میخوان از خاتمی برای جلب حضور مردم در انتخابات استفاده کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
سرطان اصلاحات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
جناب مهرابی بهتره به جای خودت حرف بزنی نه مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اره والا ماله کشی و خوب اومدی
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
64
78
واقعن مسخره است که اگر در چارچوب نباشی، پیغمبر هم باشی جایی نخواهی داشت. مسخره تر از آن این که باید دریوزگی و التماس قدرت کرد تا راهت بدهند. تف به این قدرت.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
76
117
واقعا آقای خاتمی انسانی نجیب و باوقار است و حاکمیت به شایستگی با او برخورد نکرد. ان شالله این نامه باعث نزدیکی دل‌های وطن دوستان و دوری کینه ورزان شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اتفاقا اسب هم حیوانی نجیب هست اما به همنوعانش خیانت نمی کنه!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
از کوزه همان تراود که در اوست ادبیات گفتار شما نشان از شخصیت شماست.
رضا
| United States of America |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بااین ادبیات (اسب حیوان نجیبیست) امثال شما کشورروبه تاراج بردید
حرام خوابهای پست فطرت
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عزیزخاتمی بود که قدرت پول به یک جناح دادکه باعث شد بعدناآقازاده تشکیل شد ودزدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اسب حیوان نجیبیست جناب مرتضی
شجاعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
48
80
آقای خامنه‌ای همیشه تاکید بر مشارکت حداکثری می‌کنه و تنها کسی که به اون با همه توان عمل می‌کنه آقای خاتمی هستش
همیشه تندروها می‌خواهند خاتمی رو از قطار انقلاب پیاده کنه ولی ایشون هیچ وقت به اینها توجهی نکرده و راه خودش رو در انسجام وحدت میان جریان اصلاحات و رهبری رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
میشه بفرمائید از کی خیانت ، تحریک مردم ، ارتباط با دشمن و.... شده راه؟؟؟؟؟
فواو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خاتمی عمروعاص زمان است بیخود چهره کثیفش رو طتهیر نکنید تاریخ نشان خواهد داد
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
سال ۹۶ به توصیه خاتمی مردم مشارکت حداکثری برای انتخاب روحانی داشتند و نتیجه اش را داریم با گوشت و خونمون لمس می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
فواو رو جان... اولا عمروعاص در قدرت بود و خاتمی نیست .
دوما خداوند شما علی گویان معاویه را کورتان کرده تا در قیامت نیز با او محشور شوید . انشاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
آقا فواو یا هرچی که هستی، خاتمی نمیتواند عمروعاص زمانه باشد اما بی شک شماها اصحاب معاویه زمان هستید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خاتمی جیب مردم رو نزنه مشارکت پیش کشش والا با این اپوزوسیونشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
والا با تکرار خاتمی وضعیت الان مملکت اینه.
رضا
| United States of America |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عمروعاص شمایید که ملت روذلیل کردید
سال۱۴۰۰ مردم انتخابات رو تحریم میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
12
75
حالا این نامه چه تاثیری روی معیشت مردم داره؟ همش درحال جنگ با خودمون هستیم. برای کی مهمه فردا دلار چقدر می شه و چه تاثیری روی کالاها می زاره؟ برای منیکه کارگرم هیچی مهم نیست فقط برای من سیر نگه داشتن شکم زن و بچم مهمه که خجالت زده و شرمنده اونها نشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اگر فرض کنیم از آلبانی کامنت نمیگذاری بدان که خاتمی یک وظیفه دینی ، ملی و میهنی داشت که ادا کرد لذا فردا در مقابل تاریخ مانند بعضی ها روسیاه نخواهد بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
همشون دنبال پر کردن جیب خودشونن نه معیشت مردم
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
34
64
واقعا اقتدارگرایان باید پاسخ بدن که دیگه خاتمی باید چیکار کنه؟ ای کاش آقای خاتمی اعتبار و محبوبیتش رو خرج این لجوج های سیاسی نکنه
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
این جناب خاتمی شما اعتبارش رو خرج مبارزه با امام حسین علیه السلام کرده،دیگه اعتباری ندارد ،فرق او و یزید چیه؟ وقتی حرمت امام رو نگه نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اعتبار را خوب اومدی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
شما بگو تا حالا چه کار مثبتی کرده ، شعار کار کرده کار کرده که ملاک نیست .با سند بگو .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
آقای به اصطلاح ایرانی،،، تو که حتا معاویه زمان را نمی شناسی لطفا اسم امام حسین را از زبانت جاری نکن .
رضا
| United States of America |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
ایرانی خوب امام حسین بوسیله شعارهای خودتون کردید
به اسم امام حسین مردم رو خوب چپاول میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
حالا مشارکت حداقلی یه نفر مثل قالیباف با 10/بشه ریس جمهور اتفاقی میافته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
جناب ، ایشان خیلی وقت پیش هم در زمان ریاست خودش و هم در جریان فتنه و هم با جلو کشیدن حسن کلید ساز اعتبارش را خرج و تمام کرده ولی متاسفانه بعضی ها هنوز سرشان زیر برفه و خودشان را هم به خواب زدن .مردمی که خودشان را به خواب زدن خدا هم نمی تونه بیدارشان کنه
حسن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
106
44
از هرچی اسهال طلب و خاتمی و موسوی و کروبی بیزارم
اینها همه باید اعدام شوند تا درس عبرتی برای تاریخ شوند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بدبختی این کشور وجود آدم های مثل تو هستش که می خواهید همه رو بکشید و زندانی کنید
تاریخ پر از احمق های با تفکر داعشی مثل تو
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خفه شو عقده ای جانی بدبخت. کشور ما این چهل ودو سال کی رییس جمهوری مثل اقای خاتمی داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
از هرچه اصول خر امثال تو مردم بیزارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عزیزم تو این کشور خیانت اعدام ندارددددددددد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بدبخت بی مغز
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اینهمه کشتید و اعدام کردید چی شد ؟؟؟ فقط نفرت مردمو بیشتر کردید بس نیست اعدام و کشتن ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
ببخشید مثل اینکه شما مشکل داری تو که تویی پدر جدت جرات داره چپ چپ به آقای خاتمی نگاه کنه .چی باعث شده انقدر گستاخ باشید . چی باعث شد هر چی از دهنت دربیاد بگی خجالت اوره .تو اصلا چه کاره ای که خرده فرمایش می کنی با نفاق و دشمنی و کشتن کشتن مگر مملکت درست می شود امثال شما بی سواد های بی عقل هستید که مملکت را به این روز انداختید بر فرض خاتمی و موسوی کروبی ووو کشتید با کله بی مغز امثال شما مملکت درست می شه بجای همدلی بحای کمک بحای انسانیت فقط بلدید دشمنی را رواج بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
از خوداصولگراپنداران ، علی گویان معاویه خو و نان به نرخ روز خورها توقع ادبیاتی بیش از این نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
این دو جناح به نوبت ۸ سال مملکتو غارت میکنن بعد شما مردم سرشون دعوا میکنید. هردو طرف بجز بدبختی چی برای مردم داشتن؟
رضا
| United States of America |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
حسن زاده فلج مغزی تا کی میخواهیداعدام کنید
مگه کم اعدام کردیدتواعدام ها حجاج ابن یوسف روروسفید کردید
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
کی منتظر اعدامِ تو و امثالِ تو باشیم؟؟؟؟
مرگ بر احمدی نژاد و تفکر احمدی نژادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
دمممممت گرررررم حسن زاده جان
شیر مادرت حلالت
امامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
ایول اینو خوب اومدی واقعا دمت گرم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
26
فایده ندارد
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
39
52
باوجود اینکه ادم خیلی سیاسی نیستم ولی برای اولین بار تو دور دوم روحانی رای دادم اونم فقط به خاطر تکرار می‌کنم آقای خاتمی فقط به خاطر یک انسان باوقار و با شخصیت و راستگو و قابل اعتماد و احترام هستش
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خب حالا نتیجه این طور رای دادن امثال شماها را داریم همه با هم تحمل می کنیم .. متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خدا لعنت کنه خاتمی با اون تکرار کردنش که ایران رو نابود کرد
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
این هم نتیجه تَکرار !؟!
خب اقای خاتمی جواب گوی حمایتش از حسن کلید و تحمیل این فاجعه بر کشور باشه نه باز فرار رو به جلو برای تحمیل یه لیبرال بی حال دیگه به کشور .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عزیزان من... لطفا مواظب باشید زیرا کسانیکه خاتمی را لعنت میکنند بی شک از اردوگاهی در آلبانی کامنت میگذارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بگو گول خوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خانه از پای بست ویران است فکر می‌کنی اگه دوباره احمدی می اومد مملکت آبادتر میشد بابا رییس جمهور تو مملکت لولو سرخرمنه هیچکارست هر چی دیکته میکنند می نویسه مشکل اصلی روسیه ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
باوقار و راستگو را خوب اومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
32
64
خدمتی که آقای خاتمی به این کشور و مردم کرد هیچ رئیس جمهوری در تاریخ ایران نکرد
فقط کافی به شاخص‌های چون تورم، رکود، ارزش پول ملی، عزت برای پاسپورت ایران، پاکدشتی در میان مدیران ارشد، آزادی مطبوعات، میزان سرمایه گذاری خارجی و ده‌ها ده‌ها شاخص دیگه اشاره کرد
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
دستکم یکی از این موارد را با آمار و منبع معتبر می گفتی . لابد همشون مشابه کنترل تورم دولت دهم هست ، درواقع کنترل تورمی در کار نبود ، موج عظیمی از بیکاری و تعطیلی کارخانه ها بود که باعث از دست رفتن قدرت خرید و درنتیجه رشد نکردن قیمتها به دلیل کاهش تقاضا بود .
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
احسنت و افسوس که مدعیان بصیرت اکثریتشون فهم سنجش اصولی ندارند و یا توهم دانایی؟! سرکرده هاشون هم خبیث تراز شیوخ نهروان و ابن ملجم قاتل نمازشب خوان و عمرعاص حیله گر مردم فریب و معاویه امیرالمومنین از سادگی عوام نهایت بهره برای حکومت بر آنها را میبرند دیگر خداوند اینها را سر خود گذاشته باید خود سرشان را کم کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
ببخشید منظورت از آزادی همون بی بندوباری و فساد و فحشا هست که از زمان ایشان چندین برابرشد؟؟؟؟؟یا حمایت از حسن کلید یا .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
38
56
فقط خاتمی نجیب زاده و با اصالت فیلسوف متفکر و‌ازاد اندیش تئوریسین گفتگوی تمد نها حماسه ساز دوم خرداد هفتاد وشش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
مرگ بر فتنه گر وداعش وطنی و مرگ بر کسانیکه روحانی را بزرگش کردند تا روزگار مردم را سیاه کنند.
مردم جوری شده حرف سلاخشون
بهتر از خادمشون گوش ميدند..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اسب هم حیوان نجیبیست
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
29
44
فکر نکنم بعد از انقلاب رییس‌جمهوری به خوبی سید محمد خاتمی پیدا شود.
ایشان در هشت سال ریاست جمهوری مردم را در نعمت و آسایش و آرامش غرق نمود،
اما سؤال اینجاست که چرا هر کسی به محبوبیت بالایی در بین مردم میرسد، عده ای با حقد و کینه و راه های نفرت بار او را از صحنه بیرون می کنند؟؟؟؟
بقول جانباز محترم و نماینده مجلس جناب ایمن آبادی،
اگر خاتمی برای ریاست جمهوری تأیید شود، صندوق برای اخذ رأی کم خواهد آمد.
خدایا پشت و پناه رهبر انقلاب و جناب سید محمد خاتمی باش.
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
واقعا ریس جمهور خوبی بود واقعا انسان بود خاصیت حکومت داری همینه کسی ک بخواد خوب کار کنه کسی ک بخواد واقعا برای دل مردم کار کنه کسی ک میخواد مردمش پادشاهانه زندگی کنن اون شخص را بدست همان مردم کنار میزارن مثل رضا شاه خدا بیامرز واقعا روحش شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
29
41
خاتمی مرد متعادل و منطقی که در دوران 8 ساله وی مردم واقعا نفس راحتی کشیدند و از بگیر ببندهای دوره قبل خلاص شدند و تورم مهار شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
حمایت از داعشیان وطنی در فتنه 88 مسجد آتیش زدن وتعرض به عزاداران حسینی ولخت کردن مامور انتظامی وکشتن مردم بیگناه وهزاران جنایت دیگر واز همه بدتر حمایت از روحانی نشانه متعادل بودن این آدم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
تو یکی ببند
ناشناس
|
Japan
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
36
مردم دیگه گول این بازیها رو نمیخورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
19
احتمالا رهبری جواب نامه را به بعد انتخابات موکول کند، خودشون کاملا واقف هستند
پاسخ ها
انسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
لطفا رهبری و اسلام و انقلاب رو برای خودتون برندارین
سارا
| Germany |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
انسان! چجوری از این کامنت به این نتیجه رسیدی؟ جناحش رو چطور شناسایی کردی و چرا فکر میکنی این یعنی برداشتن انقلاب و رهبری و ...!
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
8
30
دم انتخابات یاد مشکل افتادن مگه برای رفع مشکلات باید به مسول کشور نامه بنویسم که مشکلات رو حل کنه ...خیلی مردم رو مسخره نکنید همین مردم
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
31
37
اقای خاتمی مرد بزرگ و شریفی هستند کشور به چنین مردانی نیاز دارد مسلما بیشتر مشکلاتی که گریبان گیر کشور شده به دلیل نبودن اقای خاتمی و امثال ایشون در اداره امور کشور میباشد
پاسخ ها
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بله آمریکا و اسرائیل خیلی بهشون نیاز دارند .
آخه نتانیاهو گفته بود مایه امید اسراییل هستند جریان افساد طلب .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
لعنت به خاتمی و کروبی و امثال تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
46
23
خاتمی خر کیه
پاسخ ها
جابری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
حیف جواب است که به انسان نادانی همچون تو داد که حرمت انسانی که مورد توجه حداقل هفتاد درصد جامعه ایران است با چنین لفظی که برازنده خودت است میدهی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
با این حرفت معلوم شد خر کیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اولا خر خودتی
دوما بازم خر خودتی که نمیدانی مردم ایران شعور دارند و به خوبی می فهمند کسانیکه به خاتمی فحاشی میکنند از اردوگاه منافقین در آلبانی کامنت میگذارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اشکال اصلی خاتمی نوع تفکر اوست او عملا تفکر لیبرالی و سکولاری دارد در دولت او حجمه هایی زیادی به ضروریات دین شده و فرهنگ ضد دینی در کشور رواج داد شد که این همه فساد اختلاس زائده همین تفکر است ایشان باید اظهار ندامت و توبه کند بعد به سوی رهبر معظم خاضعانه تقاضای عفو کند
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
61
8
اول دکتر دوم دکتر سوم دکتر. منظور از دکتر. جناب آقای محمود احمدی نژاد. فقط و فقط. اون میتونه با آمریکا راه بیاد وگرنه کار آخوند های ترسو نیس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
افرادی بی مغز باید از احمدی نژاد طرف داری کند
مریم
| Germany |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
احمدی نژاد بیاد اگه خاتمی و پهلوی هم بیاد خوبه ما هیچ ترسی نداریم مردم هرکسی رو دوست داشته باشن انتخاب کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
برو دکتر
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
32
30
باز گشت سید محمد خاتمی نقطه عطفی درتاریخ
انقلاب خواهد بود.
ماه برای همیشه زیر ابر نخواهد ماند،
طلوع مجدد این انسان شریف وبااصالت به عرصه سیاست.
بهترین راه برون رفت از مشکلات کشور است.
وسبب شکوفایی وپیشرفت وتحول خارق العاده در کشور
خواهدشد.
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
مُردم از خنده....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
41
20
خائن خائنه این بیاد رسما امریکا واسرائیل سرسفره



خائن خائن خائن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خائن شما منافقین جنایتکارید که از آلبانی پیام میگذارید تا بین ملت نفاق ایجاد کنید .

احمق جان... حتا تمامیت خواهان هم برای خاتمی احترام قائلند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
دقیقااااا
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
26
19
انشالله اصولگرایان برمسندقوه مجریه بنشینند و همه مشکلات راحل کنند دیگر کسی سنگ اندازی هم نمیکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
شتر در خواب بیند پنبه دانه از دوره احمدی نژاد مشخص بود چه کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اصول دزد گرایان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
17
21
جریان تحریف که رهبر ماهها پیش میفرمودند همینه
مردم چشم و گوشهایتان راباز کنید.جریان تحریف با شروع انتخابات جان گرفته. مردم هیچ وقت یادشان نمیرود که با شعار جناب تکرارچی چه بلایی هشت ساله سر مردم پیاده کردند. اکنون به وضوح نتیجه تکرار را درسفره هامان مشاهده میکنیم.حالا نوبت آن شده احمدی نژاد یا خاتمی یا هر مهره ای که مد نظر دشمنان است را تطهیر کنند.
مردم ساده لوح نباشید!!که مولا علی از ساده لوحی مردم و همین جریان تحریف که رهبر پیش بینی کردند خانه نشین شدند.
به امید بیداری مردم سرزمینم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بازم سر و کله علی گویان معاویه خو پیدا شد !
یاغی خاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
40
25
ایشان غلط کردند روباه بزرگ ،منافق بزرگ ،فتنه گر جنایتکار ،سرمایه ی اسرائیل واز همه بدتر استاد معاویه ی زمان روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بی تربیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بی تربیت تویی و هفت جد و ابادت
بنده خدا کااااملااا درست میگه
عزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
28
25
مگر با نامه نوشتن می شود پا بر روی خون های ریخته شد ه در فتنه ۸۸ گذاشت . آنروز که انقلاب را تا کنار پرتگاه بردن چه کسانی پشت این فتنه بودن حالا هم عده ای باجلو انداختن خاتمی ودر پشت سر او پنهان شده می خواهند فتنه جدیدی را رقم بزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
15
36
جناب آقای خاتمی, شرمنده , رأی بی رأی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
ای ول ای ول خوب گفتی.حنای خاتمی پیش ما دیگه رنگی نداره.متنفرم ازش
سید یازاج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
32
26
وقتی بوی شکار می آید کفتارها ولاشخورها به دور شیر جمع میشوند،ملت ایران خیانت افراد خائن ونجسی مثل خاتمی ،بنی صدر،کروبی،موسوی،قطب زاده،بهزاد نبویان و...... را هرگز فراموش نمیکند واین خائنین جایی در کشور ونظام نخواهند داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
جناب سیدیاسر توخودساداتی واینگونه براحتی به سیداولادپیامبرحتاکی میکنی
پناه برخداازجهالت.شماها مسلمانید؟ شیعه هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
احسنت خایین خایین است گذشت زمان تعغیرش نمیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
احسنت. امام خمینی کبیر هم فرمودند عمامه آخوند کثیف رو باید از سرش بندازید.همون جدش بزنه به کمر خاتمی که اینطور از لباس پیامبر و از سید بودنش سوءاستفاده میکنه. لعنت به قوم ضالین و دزد از همین خاتمی گرفته تا ...هر کسی که دشمن انقلاب اسلامی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
تاریخ بزودی نقاب از روی علی گویان معاویه خو برخواهد داشت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
فقط محاکمه ومجازات حامیان فتنه گر وروحانی مردم را آرام میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
در این حکومت کسی جز خاتمی شریف و پاک نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
مملکت که بیوفته دست صدقه بگیران زمان چهل سال خودشون نمدانند چکار دارن میکنن
ناشناس
|
Denmark
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
18
27
خاتمب بجای نامه به رهبری باید مسئولیت روحانی و تمام افتضاحات آنرا بر عهده بگیرد،روحانی بدون حمایت اصلاحات اصلا رئیس نمی شد...در کل اصلاحات ۳۲سال در راس قدرت بودن و جای طلبکاری،باید پاسخگو باشند.
نفس این نامه نگاری هم مخاطبش رهبری نیست بلکه بازی با افکار عمومی هست تا باز در ۱۴۰۰ مردم را گول بزنند و کسی مثل روحانی را غالب کنند،ایشان اگر واقعا حسن نیت دارد و صادق هست،ادعای بی سند و دروغ سال ۸۸ را پس بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
32
27
درود؛درود؛درود بر خاتمی.
خائنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
31
25
غلط کرد این روباه مکار ،فتنه گر ،سرمایه ی اسرائل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
غلط جد و آبادت کرد منافق عوضی . فکر کردی ملت نمی فهمند از کجا کامنت میگذارید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
15
این نامه را در فضای مجازی منتشر کنند
لبیک یا سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
30
28
سلام ملت ایران بصیرت داشته باشید تو رو خدا درست رای بدید
این خاتمی ملعون یکی از مسببان وضع فعلی کشور هست ....
کسی که روحانی را به این مملکت تحمیل کرد همین خاتمی بود.
فتنه گر قهار ۸۸ و غرب زده در دولتش هسته ای را تعطیل کرد....
⭕مرحوم "آیت‌الله امین" از علمای بزرگ اصفهان فرمودند:ابتدای انقلاب من با آیت‌الله طاهری(امام جمعه سابق اصفهان) بودم. محمدخاتمی در معیّت مرحوم پدرش آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی به دفتر آقای طاهری آمدند. بعد از دقایقی وقتی خاتمیِ پدر، محمد را به بهانه کاری بیرون فرستاد، با نگرانی عجیبی به آیت‌الله طاهری گفت: " آقای طاهری!، من مُرده یا زنده، نگذارید این محمد در این کشور هیچ مسئولیتی بگیرد! "*
⭕*وقتی تعجب من و اقای طاهری را دید ادامه داد:"دلبستگی‌ای که اوبه غرب دارد به من که پدرش هستم ندارد!..."*
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
از لبیک یا سلیمانی گفتنت معلومه نقاب به صورتت زدی تا کسی نفهمه از کجا پیام میگذاری . احمق جان به سن و سللت نگاه کن . از نظر ملت ایران شماها مرده تلقی میشید .
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
دروغپردازی شیوه ثابت امثال شماست! خاطره کذب سازی براتون مثل آب خوردنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
25
39
خاتمی گوهری که هیچوقت تکرارنخواهد شد یادش بخیر دوره او اوج شکوفایی اقتصاد بود دنیا به ما احترام میگذاشتند حیف که بعد ازاوکسی آمد که با ندانم کاری همه چیزرابرباد داد
پاسخ ها
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
متاسفانه ر
نداشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
یا خیلی نفهمی یا خودت را زدی به نفهمی این روحانی خود خاتمی است اینها دستشون تو ی کاسست.
بفهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
7
16
این ملت واقعییت را میدانن که فتنه گر شمایید وخودرا با چاپلوسی ب نظام جازدید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
11
13
برای اینکه برای حل مشکلات پیش قدم شود اولین قدم را بر دا د و ان اینکه به اشتباه خود در انتخابات اعتراف کرده و در پیشگاه ملت عذر خواهی کند ،بقیه مراحل با اسانی حل میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
17
18
اگرچه مثل نظام امریکا هردولتی بیاد سیاست کلی تعقیر نمیکنه ولی وجدانا دردوره خاتمی لااقل دزدی ها کمتر بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
در زمان خاتمی دزدی ها کمتر بود چون مسئولین برخی از نهادها همه چیز را هنوز کامل در دست نگرفته بودند
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
دزدی بود گوشی و اینترنت نبود نمیفهمیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عوضش شاگرد ودست پروردش تو این 8 سال دوران خاتمی که هیچ شاه را هم روسفید کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
9
15
سوای این نامه و محبوبیت آقای خاتمی مسئله مهم اینه که ما در کشور بن بست‌ها زندگی می‌کنیم.
هرزمان این بن بست ها و موانع چه برای انتخاب کردن چه برای آزادی و چه برای تعامل با جهان آزاد فراهم نشه هیچ کس با دنیایی از محبوبیت هم نمیتونه مشکل ایران رو حل کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
22
18
گرانی از زمان همین خاتمی شروع شدمن توبازاربودم قیمتها دوبرابرشد ازجمله همین تخمه مرغ گفتن یک عده میخوان خاتمی خراب کنندهمه چیز درست میشه نشدکه نشدکه نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
امثال حضرتعالی بیش از اندازه از مرحله پرتید . یک کمی مطالعه کن اخوی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
17
همه شون مثل هم هستن ،هیچ فایده ای برای مردم ندارن و فقط به فکر خودشون هستن حالا نزدیک انتخابات شده زبون همه باز شده
پاسخ ها
saber
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
تورم در دوران هاشمی ۱۲ درصد درزمان خاتمی ۸ درصد در زمان محموداحمدی نژا ۴۰تا۵۰ درصد خودتون قضاوت کنید دور ازحب وبغض
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
14
14
شخصیت آقای خاتمی وعملکردش همه ملت ایران تا ابد مدونند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
10
24
تو گل گیر میکنن ،میگن ما کاره ای نیستیم رهبری دست ما رو بسته
همین که زمان انتخابات میرسه خدشون رو به آب و آتیش میزنن،
پا رو آبرو وحیثیت دیگران میذارن تا دوباره به قدرت برسن.
لعنت به دروغگو و دورو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
قربانت خاتمی جان میشه برگردیم ب اون دوره طلامثقالی۲۱هزار بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
14
12
این نامه یکی از ترفند های خود حاکمیت است برای کشاندن مردم به پای صندوق های رای همه آنهایی که در طول ۳۲ سال اخیر با حاکمیت همکاری داشتن و دارن سرو ته یک کرباسند
پاسخ ها
زند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بله کاملا درست میفرمایید همگی فقط تلاش میکنن حکومت حفظ بشه برای هیچ حزبی مردم اهمیت ندارن الان هم فقط بخاطر مشارکت مردم بازی سیاسی را انداختن که مثل مشارکت مردم در انتخابات نماینده مجلس نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
18
9
اصول گریان همیشه و در همه حال در فکر خراب کردن اصلاح طلبان بودن ،همانطوری که روحانیو خراب کردن،اگر در کار اصلاح طلبان وارد نمیشدند الان وضعیت کشور خیلی بهتر از الان بهتر.با این که من از این حکومت دل خوشی ندارم
پاسخ ها
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عه پس تعداد اصولگراها بیشتره وقتی انقدر نقطه اثرشون بیشتره . پس به نظر اکثریت احترام بزارید
بله یبار به اصلاحات میدون داده شد با ننگ برجام گندزدن به همه چیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
کدام اصولگرا. خوداصولگراپندارند اینا .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اصلا خدائیش خودت فهمیدی چی گفتی فعلا نقد بجسب که اصلاح طلبا مردم ایران را به خاک سیاه کشاندند و وجناب خاتمی که انشاالله قربونش برید رأس برنامه های این دولت قرار دارد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
سلام
نمیدونم شما چند سالتون هست ولی این جریان چپ یک زمانی کارشون پاره کردن شلوار لی و موی سر و پونز کردن تو پیشونی افراد بود و خیلی افراطی بودم همین آقای خاتمی اول انقلاب هنرمندان زیادی رو از کار بیکار کرد مثل مرحوم ناصر ملک مطیعی و... الان 180 درجه تغییر دادند و از این ور بوم افتاد 8 سال موسوی 8 سال هاشمی 8 سال روحانی روسای مجلس هم کروبی و ناطق نوری و لاریجانی هم همفکران روحانی و به اصطلاح اصلاح طالبان تکرار روحانی که با حمایت آقای خاتمی صورت گرفت بزرگترین سایه بدبختی بود سر این ملت 70 میلیارد دزدی در بورس 18 میلیارد دلار حراج ارز دولتی میلیارد ها دلار ارز 4200 که بین نورچشمی ها پخش شد 60 تن طلا که حراج شد 40 ساله کشور دست اصلاح طلبان هست تو رو خدا بذارید دیگه مردم سال 1400 نفس راحتی بکشند و یک انقلابی واقعی سر کار بیاد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
23
20
نجیب ترین ،پاک ترین و کارامد ترین دولت بعد از انقلاب دولت همین اقای خاتمی بود۰
مهدی
|
United States of America
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
13
8
جواب معلوم است و ایشان را دوباره و به عنوان سوپاپ اطمینان برای جلوگیری از انفجار مردم به میدان می آورند . فرغ نمي کند که ایشان یا شخص دیگری، همشان شبها دور هم ، سر سفره شام نظام‌مند وصبح ها دور از . و به این میگویند راز بقاع . در نظام کسی به کس دیگر، نه پندی یا اندرزی یا ايرادی می‌گیرد. چون همه از یک قانون تبعیت
و آن هم راز بقاع است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
13
9
خاتمی اگر میخواست کاری برای ملت انجام بده موقش تیر ماه سال ۷۸ بود که جوانان مردم را از بالای پشت بام ها به پائین پرتاب میکرد . خاتمی آنموقع دم نیاورد و کنار نشست تا قالیبافی که امروز رئیس مجلس است به قول خودش دانشجویان را لوله کنند.
امثال خاتمی و موسوی و کروبی خیال کردن میتونن نقش بختیار سال ۵۷ را بازی کنند دریغ از اینکه ملت اینها را همه جور آزموده و آزموده را دوباره آزمودن خطاست!!!!!!!!!
حسن
|
United States of America
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
15
13
درود بر جناب خاتمی عزیز مردی که در پاکی وصداقت وعمل کم نظیر بود وهست و.........
س علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
8
اینها همه دعوا سیاسی است برادران فکر نان باشید که خربزه آب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
کسیکه خودشو به خواب زده را نمیشه از خواب بیدار کرد . لالا کن اخوی . لالالا !
عجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
13
اصلاحات عزیز هرچند دوستون دارم ولی این همه مملکت دست شما بود از ایة الله رفسنجانی و اقای خاتمی و اقای روحانی . هیچ کاری نکردید بزارید حداقل این دوره این اصولکراها بیان سرکار ببینیم واقعا مشکلات زیاد شده یا نه شما کارامد نیستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
11
آقای خاتمی که در این شرایط و در آستانه انتخابات دست به قلم شده اید مگر در همه دوران ریاست جمهوری ها ، رهبری کمک کار و گره گسای همه مشکلات بودند ، و راهکار و همچنین راه حل اساسی ارایه می دادند و هنوز هم این رویه را دارند ، اما کسی که به آنباید عمل نماید دولت و وزرا میباشند که مجموعه عاملی وجود ندارد چرا شما به دولت منتخب خودتان نامه سرگشاده نمی نویسید چرا به دستورات و رهنمودهای رهبری عمل نمی کنید و خود سرانه و مطابق میل شخصی اقدام می کنید و به قانون هم توجهی ندارید قانون گریزی می کنید و دیگران را مقصر معرفی می کنید
سبدمجید میرتاج الدینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
6
احمقیها خوب میدانند کلید حل مشکلات در دستان بی کفایت رییس دولت است...نامه مینویسند تا هزینه ها را بالا ببرند...نامه مینویسند تا کارنامه هایشان را تطهیر کنن...نامه خاتمی به رهبری نامه نبود ....پایان نامه بود تا مدرکش را بگیرد
ایرانی ٪
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
7
8
با این تکرار نامه نگاری ها خاتمی عشق قهرمان شدن داخلی و احمدی نژاد عشق قهرمان شدن جهانی را دارند؛ ولی ایندو مقامات عالی قبلی،تغییرات متفاوت و روزافزون داخلی و جهان را آنطور که هست، نمی توانند درک کنند!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
7
11
بین مقام رهبری و سید محمد خاتمی مشکلی من نمی بینم منتهی اگر طلحه ها و زبیر ها و دیگر ماله کش ها جز شعله ور نمودن آتش چیز دیگری انجام نمیدهند چون نون آنها در اختلاف افکنی و عقده گشایی هستش و گرنه رهبر رهبر همه مردم ایران است مگر پدر بین فرزندان خویش فرقی قائل گیرم که یه ذره از یکی دلگیر باشد ولی اصلن به روی فرزند خویش نمیاورد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
باالقاب بد افرادرا خطاب نکنیم فضای مجازی هم آلوده نمی شود هر کسی باید پاسخگوی اعمال خود باشد آنچه مسلم است اینکه وضع کنونی بدلیل اوضاع بد اقتصادی وفرهنگی نامطلوب است هر فرهنگ یاتمدنی که داشته باشی باید بدانی اجانب علیه ما توطئه کردند وجنگی تحمیل شد وچند هرار نفر از بهترین جوانان ما شهید شدند کشور ظرفیتهای بسیار بالایی داردصنعتش هم خوب است مشکل ما این است که دشمن شناس نیستیم اما دشمن اینگونه نیست ترامپ رفت بایدن آمدافکارشان باهم فرق داشت اما در مورد ایران یکجور فکر می کردند.ما امید داریم گوشه چشم نشان دهند دولتی اینگونه فکر کند ضعیف است بعد از ۴۲ سال باید به بازووتفکر جوانان خودمان متکی باشیم انصافا اگر می خواستیم آپارتمان شخصی یا تلویزیو ن بخریم بدون تضمین یا گارانتی سند بنام ما می زدند چرا در برجام ‌کاری کردیم که ترامپ بدون هیچ تعصبی واحتیاطی آنرا پاره کردآژانس می گوید ایران همه تعهدات را انجام داده ولی طرف آمریکایی فسخ کرد اروپایی متوقف است کسی هم کاری نمی کند می گوید FATF را انجام دهید تا ما برجام را ادامه دهیم بازی بچه ها هم اینقدر بهانه نداردبدون تعصب باید بگوییم بهتر است بعد از ۵۰ سال بریم کتای غربزدگی مرحوم آل احمد را بخوانیم وتجدید نظر کنیم آیا دولتی که بگویدمن کاری به اقتصاد ندارم وسیاسی هستم یا من کاری به سیاست ودین ندارم اقتصادی هستم می تواند کشورداری کند مجلسی که تصویب کند دختران وزنان بدون اجازه ولیشان بروند خارج واقامت بگیرند به چه دردی میخورد تخلف را مرتکب می شویم رهبری ومردم هزینه کنند دوستان محترم اگر افکار روز آمد می شد دچار خطا نمی شدیم چرچیل می گفت ایران مظهر تمدن معنایش این است که نباید برای پروژه ببگانه یعنی ۲۰۳۰ بودجه پیشناد بدهیم آنوقت ۲۳۰ هرار میلیارددر سال ۹۸ کسر بودجه داشته باشیم پیروز وتندرست باشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
همینطوره . خوداصولگراپنداران تمامیت خواه ۀتش بیار معرکه اند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
10
خاتمی غلط کرد بهتره اول گند تکرارش رو جمع کنه بعد به رهبر نامه بده برای حل مشکلات ! مشکل تفکر خودشه و اصلاح طلبا که چهل داره همه دزدی کردند و الان طلبکار
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
10
15
بهترین دوره اقتصادی کشور دوره خاتمی بود دمش گرم خدایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
حتماازنزدیکان ونورچشمیهای خاتمی هستی که گرانی وحشتناک اون دوره راخوب حساب می‌کنی ماکه حقوق کارمندی داریم به زورکفاف خوردوخوراکمان میدادنه لباس نه تفریح نه ماشین هیچ آرامش روحی نداشتیم انشاالله خداوندحقمون ازخاتمی خاین بگیره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
4
جناب آقای خامنه ای خیلی وقته پیش قدم شدند اما نوچه شما حسن کلید عمل نمیکنه ... برو گوش حسن جونتو بپیچون
احیا دادمهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
10
مردم به حرف شما به روحانی رای دادند. چرا به رفیق شفیقت که همه امور اجرایی کشور هشت سال در اختیارش بود راهکار ندادی
اگه دور و برت شلوغ پلوغه توهم برت نداره
اقشار اصلی جامعه شما رو مقصر صددرصد می دونن
حیات سیاسی ت با حمایت از روحانی و سکوت هشت ساله ت تمام شد
تفکر لیبرال و سازش جواب نداد
البته خداوند توبه کنندگان را دوست دارد
ازا ده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
4
همشون مثل هم هستن وقتی میخان به قدرت برسن رهبری میشناسن هی پیغام ونامه به رهبر عزیز مینویسنن. وقتی که به قدرت رسیدن دگه حرف رهبری نمیشنونن. بعداز انقلاب تنها رییس جمهوری که در سخترین شرایط جنگ داخلی وخارجی تونست با کمک امام راحل هدایت کند رهبر عزیزمون بود وبس بقیه همشون به فکر خودشون وسرمایه های باد اورده بودن که جیب ملت خالی کنن به نفع خودشون
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
6
من دور اول به خاتمی رادادم ولی دور دوم دیگر خط اورا به هیچ وجه نپسندیدم . چرا که او زیاد خطا کرد و از جنبه ضعف وارد دیپلماسی شد و انقلاب را تضعیف کرد و از وزرایی مثل مهاجرانی و ... استفاده کرد که فرهنگ اسلامی را با فرهنگ غربی مخلوت نمود ودر آخر هم که با فتنه گران همسو شد و هنوز هم اعلام براعت ننموده . و ضربه محلکی به پیکره انقلاب وارد کردند . عده ای دزد مال و ثروت شدند ولی اینها . تیشه به ریشه زدند . من هرگز این تیف را نمی پسندم و به ایشان رای نخواهم داد .
جاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
12
مگر کسی رای میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
برو بخواب. چندین سال دیر بیدار شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
هر کی رای بده مثه کبک سرش تو برف کرده هیچی نمی بینه با تمام احترامی که به خاتمی قایلم رای نمی دهم
زاگرس نشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
4
باسلام
به عنوان یک عضو انقلابی از جامعه دراین ماه مبارک از خداوند عاجزانه استدعا دارم به همه توفیق دهد به راه امام ورهبری وشهدا برگردند واز این نامه هم قلبا خوشحال هستم
برای هم وطنان عزیزتر ازجانم هم توفیق درک عظمت مقام وحدت درسایه ولایت وترک تخریب همدیگر رادارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
9
5
عامل بدبختی کشور هاشمی و خاتمی هستند
اینا از داعش بدترندهیچ وقت دست از نابودی انقلاب و شیعه بر نمیدارند
ابن آدم بزرگترین دشمن اهل بیت بعداز معاویه لعنت الله علیه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
6
همه‌سر‌و‌ته‌یه‌کرباسناصلاح‌طلب‌و‌اصول‌گرا‌نداره‌
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
8
8
لعنت خدابراونایی که دوباره نام آقای خاتمی رامطرح کردنداین مملکت چه گناهی کرده که گیریک عده نادان ازخدابیخبرافتاده همه میدانیم ریشه فساد واختلاس دردولت خاتمی پایه گذاری شدکه دردولت بعدی افزونترگردید ومیگم میگم هامطرح شد ولی هیچی گفته نشد .خدایاتوبفریادمون برس
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
9
خاتمی مسئول تحمیل دولت فعلی بر کشور و باید پاسخوی درخواست تَکرار حسن و اسحاق و داداشا باشه .
نه اینکهد باز مار مولک بازی دربیاره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
11
اصولگراها کارشان درست کردن دشمن فرضی است .با این روش مردم را گرفتار کردید
saber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
9
13
خاتمی فردی خوش قلب و فرهیخته دانشمند و اهل ایده و تفکر و سیاستمداری هوشمند است خدا لعنت کند کسانی که به غیر این مردم می اندیشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
12
10
چرا اسم این خائن اینجا میارید آخه شرف هر چی انسان برده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
5
در این کامنت دودستگی ایجاد شده بین مردم ایران وتنفر از همدیگر وعدم وجود عفت کلام دقیقا مشاهده شد . دشمن به هدف اصلی نزدیک تر شد. الان به شعار زیبای خیرخواهان نظام از جمله سید محمد خاتمی میرسیم که باید آستین بالا زد ووفاق ملی را اجرا کرد. افرادیکه در این کامنت توهین میکنند شخصیت خود راکاملا نشان دادند. اینها دقیقا از آمریکا بدترند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اکثر کامنتها تفرقه انگیزه و معلوم نیست چرا رویداد آنرا منتشر میکنه !
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
الان خاتمی خیر خواه شده
سال ۸۸چه .... میکردند که مردم را به جون هم انداختند و لاشخورهای اون طرف مرز را امیدوار کردند تمام تحریمخای امروز ادرس ضعف دادن همین افراد است که کشور را به اینجا رساندند انروز سخنان رهبری در گوششان نمیرفت یا امید به براندازی داشتند؟
قیصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
10
9
آخر تندروها‌ از حضور افراد پاک دست چون خاتمی احساس خطر میکنند...چون‌دزدی را برای جریان دل‌واپس سخت میکند
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
8
5
لندن نشین و آلبانی نشین این آش محصول تکرار می کنم شماهاست حال رهبری درست کند اگر رهبری خواسته باشد کار قوه مجریه رو انجام بدهد که باز شما خناسها می گید دیکتاتوری و پادشاهی است شما فقط زبان زور رو می فهمید .مردم با بصیرت به دولتی با خط انقلابی رای می دهند و بعد از آن است که دیگر گول امثال شماها رو نمی خورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
آره راست میگی شما توقع داری رهبر بشینه وبدبختی مردم روتماشاکنه
فهیم زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
8
حتما تا حالا خیلی هاتون متوجه شدید وقتی مردم بخواهند با برنامه دولت ونظام مخالفت کنند وراهپیمایی انجام بدن مثل همین گرونی بنزین سال گذشته وفتنه ۸۸به قول خودشون هم این سیاست رو پیاده کردند بهترین راه مقابله با این افراد رو در این برنامه دیدن که کاری غیر اخلاقی روبنام معترضین انجام بدن مثل آتش زدن بانک وپمپ بنزین وپرچم امام حسین وبعد بگن این معترضین آمریکایی واسرائیلی هستن ومردم بیاین خودتون باراهپیمایی خفشون کنید بهترین راه خفه کردن اعتراضات همینه
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بله اکثر مردم فهمیده اند که این اموزش های رسانه ای امثال نو سرشون تو کدوم اخور هست ،یا اموزش دیده بی بی سی یا منو تو واگرنه عقلت به این حرفها نمیرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
15
تنها راه نجات کشور کنار رفتن زمامداران بی کفایت دزد مزدور اجنبی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
13
9
لعنت به خاتمی و هم حزبیهاش که مردم باید برا تخم مرغ هم توی صف بیاستند. خدا زیر و روشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
جمع کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
حداقل صداقت داشته باش
آدرس غلط نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
11
بدبختی امروز ما هم از، تکرار خاتمیه
محمد داودآبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
5
سلام خداقوت
وقتی مشارکت حداکثری ملاک است بهتر است همه جریانها مشارکت داشته باشند با حداقل نمیتوان حکومت داری کرد
البته قانون برای همه رعایت شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
6
سوپاپ اطمینان نامه نوشت.واقعاخجالت نمیکشید.ملت روبه چه روزی انداختین.فقروفحشاوووو...دراین مملکت بیدادمیکنه.
خاتمی واحمدی نژادسوپاپ اطمینان هستنداماخوشبختانه ملت ایران باهوش ترند.
احمد موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
6
آقای خاتمی ما 2 دوره به شما رای دادیم اما از دوران شما روز به. روز فقیر وفقر تر شدیم
مهاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
12
اصلاح طلب اصولگرا دیگه تموم ماجرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
4
امام فرمودند نگاری انقلاب به دست نااهلآن بیفتدولی متاسفانه افتاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
7
مرگ بر منافقین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
5
ببخشید جای روحانی خاتمی بود وزیر وزرایش که بودند همینها وامثالهم ونتیجه همین بود در زمان خاتمی من و همسرم دو کارمند حتی یک پیکان ساده هم نمی توانستیم بگیریم در مورد غذاو اینا هم به حداقل‌ها باید اکتفا می‌کردیم
قدرت خرید نه برای کارمندان بود نه برای دیگر اقشار جامعه.....
اصلاحات به تنها چیزی که فکر نمی‌کند رفاه مردم است......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
8
ملت ما باید مواظب باشند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
5
زنده باد خاتمی پاینده باد رهبری
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
چی میزنی
کدوم را راست میگی؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
11
7
خدا لعنتت کنه خاتمی خائن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اگه تو عقل داشتی یه سید و لعن نمی کردی شما بی شعورها هستید که این مملکت و دارن غارت میکنن
sum
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
8
چرند نگویید عزیزان! خاتمی هد که هست باشد هر کادی کرده کرده دیگر از صفحه سیاسی کنار رفته و رهبری صراحتا گفتند: رییس جمهور جوان حزب اللهی! نه پیر پاتال ها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
1
دو عشق در یک قاب، درود بر خاتمی
مجید خاگ تماته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
6
اقای خاتمی اول برای ملت روشن کنند سال 87 یک سال قبل از فتنه
88، چرا با جورج سوروس رئیس انقلاب های مخملی و عامل فرو پاشی شوروی دیدار داشت؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
10
5
مردم ایران لیاقت خاتمی و امثالهم را ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
دقبقا، درود بر شما
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
4
جالبه شما با انهمه هزینه برای مردم و انقلاب ونظام روی نامه نوشتن به رهبر را که با تمام مماشاتی که سال 88با شما کرد کوتاه نیامدید و بر طبل دروغ کوبیدید تانهم دی مردم حکم به سکوت شما دادند ،وای بر شما که روی سنگ پای قزوین را سفید که چه عرض کنم ،حال نزدیک انتخابات دوباره دست به قلم برده و شروع به هزینه تراشی میکنید ،تاریخ در مورد شما چه خواهد نوشت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
1
برعکس همه کاربران وهموطنان مانیازبه همدلی داریم نیازبه وحدت اینکه امروزه بخاطراحزاب به جان هم بیفتیم سیدمحمدخاتمی پس ازدوران ریاست جمهوری هیچ جبهه گیری مثل بعضی هانداشته که امزوزه جنگ زوانی راه انداخته اند حالااین سیدبزرگ ازسردلسوزی نامه ای به رهبرش نوشته وخواستار وحدت است ودر۸سال حکومتش نشان داده که میتواندباتمام دنیا تعامل داشته باشد که این را کارشناسان روزکشورباید بصورت واضح وبدون ترس بامردم ازطریق رسانه صحبت کنند
ربیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
5
یک انسان مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود .ومشت نمونه خروار است خیانت وفتنه گری سال ۸۸ نمایانگر حقیقت فراموش نشدنی چهره نفاق وتزویر است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
چقدر هم با اعتماد به نفس به خودتون میگید مؤمن .. باید بگید ..گو...فند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
4
فعلا فتنه گر اون آدم هایی هستند که هر جایی یه سنگی میاندازند به این نطام توهین میکنند بچه های مردم را می کشند وارد بورس میشوند اقتصاد را نابود کردندوارد هر کاری که به اونا ربط نداره میشن
سیدجلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
5
بهترین وسیاستمدارترین ریس جمهوری که داشتیم و بهترین گزینه برای ایرانی بهتر و قدرتمند بهترین فردهمین آقای سید محمدخاتمی هستش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
3
به قول یه بنده خدایی
باید به حال همچنین مردمی که شما .............. باید خون گریست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
5
درود برخاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
2
پیامبر صلی الله علیه و آله که خواب دیده بودند میمونها بر منبرشون بپر بر میکنند و بعد از بیدار شدن از خواب اندوهگین بودند .. و بعد از آن سوره مبارکه قدر نازل شد ... این میمونهای زمانه ما هم با اون بقیه جولان میدادن حتما رو منبر ...
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
5
6
درود بر خاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
7
والا تا جایی من یادمه بهترین عزت وابرو رو در جامعه بین المللی در زمان خاتمی داشتیم.
من یادم هست خواست تیم دانشگاه همون برای یه مسابقات به ایتالیا برود. برای تیممون 48 ساعته ویزایصادر شد و احترام خاصی سفارت ایتالیا با ماداشت. حالا بیا برو افغانستان ببین به شما 48 ساعته ویزا میدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
3
چه زود شعار سه سید فاطمی خمینی و خامنه ای و خاتمی فراموش شد کلا همه افراد خوبند تا زمانیکه مارو تایید کنند
هوشنگ جوزائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
2
به نظر من خاتمی یکی از مرموزترین رئیس دولتهایی است که توی انقلاب دیدم ، شخصی است عاشق قدرت و شهامت دفاع از یاران خودش را هم ندارد و یکی از دوستان درست گفتند که همیشه یکی به نعل میزنه و یکی به میخ ، در صورتیکه یا باید زنگی زنگ باشد یا رومی روم ، من طرف دار احمدی نژاد نیستم ولی ایشون شهامت اینو داشت که از افراد کابینه اش دفاع کند ، پیروی از امثال خاتمی یعنی دوباره کشور را بدست دزدان دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
3
قمارباز وقتی میبازه کارش ماله کشی هست این دولت تذویر ادامه رفسنجانی وخاتمی خائن هست مردم دیگه فریب منافقین رو نمیخورن
شریفی اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
2
دوستان یعنی دشمن یکدیگریم ازخود بپرسیم چراوچه کسانی همه رییس جمهورها را وکلآ مسئولین رادزد یاخائن معرفی می کنن یعنی شورای نگهبان وسازمانهای اطلاعاتی اینقدر ناکارمدند که این خروجی روداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
2
ولی خدا شاهده ادبیات را رعایت کنیم. تا کشور به انسجام برسه. بلاخره باید همین مردم بر سرنوشت خودشون تاثیر بزارن نه از بیرون. ولی شورای نگهبان هم به سلایق مردم هم احترام بزاره تا کاندیداتوری خودشون رو انتخاب کنن
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
6
3
فقط گوش به فرمان رهبر باشیم . بهتر از هرکس ودلسوز تر از همه به فکر ملت خود وکشور هست پدری پیر وفرزانه هستند ودلسوز همه ملت ایران لطفا صبور باشید .
ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
2
اره الان ک دگه امثال خاتمی دستسون برا مردم رو شده و میدونن درحال حذف کامل از صحنه هستند یاد رهبر وافتادن ومثلا خودشون رو زرنگ میبینن..نههه همون زنان ریایت جمهوریش امثال ما ک یادمونه بدترین ابام بود ومردم گرسنه وببچاره بودند.مردم سال۸۸رویادشون نرفته ک همین خاتمی و هم پالگیاش رهبر رو فراموش کرده و درمقابلش قرار گرفته بودن..حالا چی شده یهو دست به دامان رهبر شدن..واقعا ملت جوگیر ونمک نشناسی هستیم اگه به این جماعت بازهم فضابدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
2
بس کنید همه وقت انتخابات مردمی میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
1
آنی که گفته خاتمی ..کیه بی پدر ایشان سیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
چرا فک کردی هر کی سیده هر غلطی میتونه بکنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
2
فتنه گر اونایی اند کسانی اند که دنبال تحریم و فیلتر ملت ایرانند که نونشون در تحریمه
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
3
سلام نمیدانم نوکیسه هائی که نه جنگ داغدیده نه انقلاب و....چطوربخوداجازه میدهندبااقتدارگرایان وتمامیت خواهان کاسب تحریم اینطوریه یک انسان پاک ومتدینش همچوجناب آقای سیدمحمدخاتمی که ذره ائی ازهیچ گونه فساددراویافت نمیشودبی شرمانه بتازند این بی شرمهانه مسلمانندنه بوئی ازانسانیت بردند بعدازرهبرمعظم انقلاب پاکترین متدین ترین شریف ترین انسانی که درطول انقلاب خدمت به ملت سرلوحه کارش بوده ودوری نداردایشان است پس بی ادبان خفقان بگیرندوطبق آیات قرآن که هیچکس حق بی حرمتی حتی به حیوانات راهم ندارندبه چپاول تخمینی زدائی خودمشغول باشندونون آب لقلقه زبانشان که ولایتمداری دروغین است بخورندتاخداخودش جوابشان رابدهد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
5
فتنه گر اونای اند که دنبال تحریم و فیلتر ملت ایرانند هموم متحجرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
آفرین همین تندروها با ۸۰۰میلیارد دلار درآمد نفتی باج دادند به آمریکا گفتند ایرانو تحریم کنه تا مث آب خوردن دلار چندین برابر بشه و برا رد پا گم کنی یارانه بخورنمیری به مردم میدادند در عوض جیب مردم و چند برابر خالی کردند کاسیان تحریم همین اصول دزد گراها هستند خدا شر کل همه شوند و حاکمیت فاسدو از سر تاپاشونو بکنه
Mk
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
2
باسلام شک ندارم بعضی از این مطالب از مزدوران و وطن فروشان خارج از کشور ارسال شده ، مردم آگاه شدند همدیگر را متهم نکنید افرادی که هرکدام سرنوشت ۸سال مملکت و ملت را در دست داشتند مشخص هست چکار کردندالبته با اطرافیان ، که باید جوابگوی اعمال خود باشند ، این دفعه یک انقلابی به تمام معنا نیاز هست،انشاالله،،،،،
سقراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
4
1
خاتمی ملی مدهبز به تمام معناطت و برای سربلندی ایران از هزچ چیز دریغ نمی کند . شایسته است موجب عفو قرار گیرد.
جماا اادین
|
Germany
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
0
با سلام خدمت همه آقای ختتمی و جریان ۸۸ اگر فتنا ب د بحرحال رو بازی کردن کای کسانی امروز دور رهبر و ریاست تکیه زدن که عواقب خود و فرزندانشان بعنوان تجاوز با بیت المال و هر نوع سو استفادهای انجام شد توست آقایان و آقازادها مثل سریال گاندوم دوداش به چشم نظام و رهبری و توهین به خون شهدا مثل فلیم اخراجیها که تاز امثال مجید سوزکی از دید بعضیها جبهه را کثیب میکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
نه املای درستی , نه جمله بندی درستی , مگر مجبوری که پیام پر از اشتباه می فرستی ؟؟؟؟!!!
پروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
4
خاتمی بوی کباب انتخابات به مشامش خورده بهش بگیدبوی کباب نیس خرداغ میکنن
بگیدتوهمون طویله توحصربمونه
خواهراوبرادرای ولایی این ادم اصلا ارزش بحث کردن نداره هرزگاهی خودنمایی میکنه که بگه شلغم هم جز میوه هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
0
متاسفانه یه خورده دیر به فکر خاتمی افتادید حالا مجبورید قدمهایی بزرگتر از خاتمی بردارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
1
شورای نگهبان چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
آدم باید بشینه زار زار به حال ایران گریه کنه ، بچه نوزاد هم میدونه این گرانی ها وکمبودها وشکنجه شدن اقشار مردم خصوصا زیر صفریها همه یک توطئه سیاسی برای تخریبه ،،عمروعاص قرآن را برسر نیزه زد تا معاویه را موجه جلوه دهد بعضیها از تحریم آمریکای شیطان هم استفاده کرد ن تا روحانی را بد جلوه دهند، اینا کینه سال۹۶ رو بر سینه دارنداگه راست میگن حساب بانکیها شون رو رو کنند تا معلوم بشه روحانی وخاتمی دزدند یا خودشان، تا از جواب می مونند برچسب آلبانی میزنند خدا پدر خاتمی رو بیامرزد حد اقل مقطعه ای از زمان کمی شادی به ایران هدیه داد نه مثل حالا که ما دایه مهربانتر از مادر شدیم وکشور ما شده مثل عربستان ، نه جشنی نه شادی تمام روزای تعطیل به لطف اینا تو تقویم روز عزاداریه، ماتو کشور این همه بن سلمان داریم باز بگوئید ایرانیا مسلمان نیستند،باید امیدوار باشیم تو بهشت حتما جا گیرمون خواهد اومد با این همه متظاهر پاچه لیس،رهبر شماها رو خوب میشناسه که به نرخ روز نون میخورید بدبخت روحانی وخاتمی را قلاب ماهیگیری نکنید بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
2
به لحظات ملکوتی انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک میشویم.
..........................دیگه تموم ماجرا
سید مهدی عبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
1
بسمه تعالی
شیطان از هر راهی که شده می خواهد نفوذ کند .القائات شیطانی وتوبه ی گرگ صفتی ایشان را نشان می دهد .حتما یک نقشه ی شیطانی دیگری دارد.
در قرآن کریم خداوند بلند مرتبه می فرماید کسانیکه می میرند می گویند خدایا مارا برگردان تا کار خوب انجام دهیم ولی انهااگر برگردند همان کارهای قبل را انجام می دهند.مانباید گول اینها رابخوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
1
کدوم انقلابی منظورتونه آدم خنده اش میگیره تو دو قدم مواد غذایی سه تا نرخ داره یارو پشکل گوسفندش رو به عنوان کود داره میفروشه میگیم بابا جان این پشکله دفع شده گوسغند میگه دلار گرون شده تورو خدا بیائید مارو نجات بدهیدمعادله پشکل گوسفند ودلار را حل کنیدتا بفهمیم مملکت دست کیهنک اینکه روحانی را با قدرت تخریب میکنید وبه خاتمی بر چسب خیانت میزنید والله زشته کو منش اسلامی ما
محسن زعیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
3
چیه باز انتخابات و بوی قدرت و بوهایی به مشامتان رسیده که یاد رهبررافتادید چجوریه این ۸سال یاد رهبر نبودید و نامه بهش ننوشتید و حتی وقتی بیمار بود حال و احوال از رهبر نمی پرسیدید یادتون رفته این ۸سال هر کاری خواهید کرده هر حرف و صحبت و نصیحتی کرد شما خلافش انجام دادید و با این لجبازی هاتون کشور رو به فلاکت کشندید با کارهاتو دل رهبر رو خون میکنید بله حالا چی شده از قدیم گفتند سلام گرگ بی طمعه نیست اقا میشه این اقارو ول کنید خود مردم از اقا نگهداری میکنند مردم مثل شما نیستند بدون منت و بدون چشمداشت نوکر اقا هستند احتیاجی به شما نیست شما باکارهاتون و حرفهاتون دل اقا رو بدرد نیارید ما بقیش پیش کشتون جانم فدای رهبر
ناشناص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
5
خاتمی،کروبی،روحانی،احمدی نژاد شماها مرده آید شما ها پاتون لب گوره خجالت بکشید مردم رابدبخت کردید
محمود ازگناباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
3
خواهشن توهین نکنید به همدیگه انشالله همه چی درست میشه انشالله
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
5
خاتمی... ننگ به نیرنگ تو. هر جا کم میارید دست به دامان رهبر میشید.
خاک برسرتون. دیگه هیچ جایی در دل مردم ندارید. بیخود دست و پا نزنید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
1
بازم آفرین به شعور و مردانگیِ جنابِ خاتمی که نامه نگاری هاش رو به رهبری میزنه؛ اون احمدی نژادِ بی شرفِ پَست که خجالت نمیکشه و میاد نامه به بن سلمان و جانی های آدمکش میزنه و میخاد با اونا دنیا رو اصلاح کنه رو باید جلوش رو بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
احمدی نشاط بین المللی کارمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
0
آقای خاتمی دوران شما بی دردان اصلاح‌طلب و اصولگرا گذشته.
مملکت به ی نیروی خلاق مومن انقلابی و کاربلد و خستگی ناپذیر نیاز داره.
کسی که توی کاخ زندگی میکنه نمیتونه مردم رو درک کنه.
اینکارا رو دیگه برا رنگ کردن مردم نکن.
خودتم میدونی تأیید نخواهی شد پس فضای جامعه رو ملتهب نکن.
برید کنار هم شما اصلاح طلبان بی درد و هم شما اصولگرایان مدعی بذارید جامعه نفس بکشه.
خداییش توی قشرتون ی دو نفر نام ببرید که مثل مردم عادی زندگی کنه. ما که گشتیم نبود که نبود.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
1
اول هزینه های و چالش های ادامه دار فتنه ۸۸ تعیین تکلیف بشه
تهمت زشتی که به انقلاب زدن تکلیفش مشخص بشه
اوت وقت بره هر قطاری دوس داره سوار بشه
Sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
2
0
شروع شد تاریخ داره تکرار میشه، سروته کرباس ک یکیه جدا، اسم خاتمی ک بیاد مردم جو زده میشن میرن رای میدن تهشم ک نمی‌ذارن آقای خاتمی بیاد رو کار، باز تظاهرات و در آخر کی برده، جناب ظریف و دارو دسته اش ک اگر مردم موافق نبودند با ما ک صندوقهای رای چنین شلوغ نمیشد، کی میخوایم عاقل شیم وگول نخوریم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
0
فقط علی زمان .
Mig mig
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
0
۱۲ ماه سال من بینوا تنها کامنت گزار این سایت بودم الان یهو چی شد این همه موافق مخالف تا حالا کجا بودن؟!!!!
من ۱۶ سالم بود سال ۷۶ به خاتمی رای دادم از اون موقع امید (واهی) به اصلاح امور داشتم تا امروز که در سن ۴۰ سالگی شاهد خالی بندی های حسن کلید سازی هستم که دوبار بهش رای دادم
فقط میتونم بگم داداشای گلم اصلاح طلب و اصولگرا لطفا از ما بکشین بیرون که ما آخر عمری حداقل عاقبت بخیر بشیم
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
کسی که به خاتمی رای داده دوباره به کلید ساز رای داده دیگه حماقت محظه
مرتضی علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
2
تاریخ گواه همه چیز است دوستان مجادله نکنید
همین خاتمی بود که برای اولین بار اشک رهبری را درآورد ورهبری جلو تریبون در محضر آقا امام زمان

گریه کرد طلب عذر تقصیر کرد . آن روز فقط ایشون گریه نکرد بلکه گریه یک ملت بود از دست مسولین بی لیاقت که حاضرند برای رفاه خودشون و بچه هاشون همه چیز ملت را دودستی به دشمن تقدیم کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
1
همتون سر وته ی کرباسیان
مرتضی علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
2
باز هم تاریخ شاهد است که رهبری. بارها در تلویزیون از ایشون خواست صف خود را جدا کند و اعلام برائت کند
ولی ایشون همچنان مردم را به شورش دعوت کرد و خودش هم در صف اول شورشها بود مقایسه کنید با حاج قاسم که در دل ملت ایران جای دارد می‌گفت من بدون اجازه رهبری آب هم نمیخورم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بله دقیقا.این مرد کثیف ام الفتنه ایران هست.
این مهره ی سوخته رو دارن رنگ میکنن جای چی به مردم غالب کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
3
خاتمي حيا کن
دا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
1
به خاتمی گفتن چکار کردی گفت 8 سال تورم تک نرخی نگه داشتم 8 سال با جهان سر جنگ نداشتم به احمدی نژاد گفتن چکار کردی گفت تو هشت سال یارانه دادم باعث گرانی سه برابری شدم بعد اومدم تو دل امریکا هر چی گفتم بر ضرر امریکا گفتم بعدشم تحریم شدم جنسها هکمه 5 برابر دلا ر 4 برابر کردم فقط شانس اوردم یکسال اخر تحریم شدم اگه چهار سال تحریم میشدم تا 10 برابر اجناس میرفت بالا
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
2
8سال مملکت دستش بود چه شکری خورد مثلآ...
و این دولت.کلید ساز. هم پایه هاشون رفسنجانی و خاتمی بودن مثلا برا مشکلات مردم چیکار کردن
این پفیوس آب خوردن مردم رو هم به برجام نا فرجام گره زد و سفرهای مردم رو هرروز کوچکتر کرد هر خری میخواد باشه فقط کار کنه به نفع مردم نه به نفع جیبشون.
هر دو جریان اصلاحات و اصول گرا به اسم خصوصی سازی اکثر شرکت‌های سود ده رو برای اطرافیان خودشون با نازلترین قیمت واگذار کردن اونم بدون هیچ دریافتی فقط خودشونو فربه کردن
خدا لعنتش ن کنه کسی که رای مردمو میگیره و به مردم پشت میکنه و فقط منسب و مقامو می‌چسبه....
غضنفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
خاتمی به امام جامعهء نامه نوشته
سارا
|
Germany
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
اوه! چقدر کامنت!!!
مزیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
1
1
من جانباز جنگ هستم و در دولت آقای خاتمی شاهد بیشترین خدمات به ایثارگران بودیم و متاسفانه بعد از ایشان کمترین توجهی به ایثارگران نشد.
ایثارگرانی که اینجا حضور دارند فارغ از هر نوع تفکر و صادقانه بگویید که در زمان کدام رییس‌جمهوری اینقدر به ایثارگران ارزش و بها داده شد.
درود بر سه سید فاطمی
خمینی و خامنه ای و خاتمی.
مهدی.
|
United States of America
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
1
1
ایشان نامه ننوشت بحش کوفتند چی بنویس و بیا .. ایشان سوپاپ نظام هستند غیر از این در ۱۶ سال گذشته پهلوي آقای مهندس...... بودند. ایشان در این ۱۶ سال گذشته چی کردند . هیچی . این سیدخندان بریش همتون میخنده. چرا چرا و چرا ، تو این ۱۶ سال یک نامه، یک مناظره، یک گردهمایی و یک سوال از نظام نکرد. مگه پیرچشمی گرفته و نمی تونه ببينه زندگی مردم را در این ۱۶ سال. سید عزیز یک نامه هم برای ملت ایران بنویس. نه با کسری تمبر که بعد از ۱۶ سال به دست شان برسد
عاشق خاتمی
|
France
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
2
4
حساب دزد ها و خائنین از خاتمی عزیز جداست

ایشان فرد صادق و نجیب و پاکدست و پاک دامن هست
خسته از گرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
1
3
تندروها و اصولگراها دشمنی با آقای دکتر خاتمی کنار بزارید، اگر یک نفر باشد که بتواند کشور را از این وصغیت نجات دهند و رفاه و آسایش برای مردم بیاورد، فقط آقای خاتمی و اصلاح طلب های واقعی هستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
1
0
اولا چشممان به جمال خاتمی عزیز روشن شد.دوم اینکه خوب بدانید ۹۰درصد مردم خسته شدن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
1
1
درود بر خاتمی عزیزززززززززززززززززززززززز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان