تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

جزییات دستگیری یک تروریست انتحاری در تهران/ خرابکاری که قصد بمب گذاری در پایتخت را داشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: فرد خرابکار که قصد بمب گذاری داشت، در عوارضی تهران دستگیر شد.

جزییات دستگیری یک تروریست انتحاری در تهران

رویداد۲۴ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اظهار کرد: امروز پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود، یکی از این پروژه‌ها حسنیه فرماندهی تهران بزرگ با هزینه ۲۲ میلیارد است.

وی ادامه داد: مرکز کهریزک تبدیل به مرکز بازپروری شد، فاز دوم مرکز بازپروری را امروز افتتاح کردیم که ۵۰۰ نفر به این ظرفیت افزوده می‌شود.

سردار رحیمی گفت: بازداشت آگاهی تهران، که محل نگهداری سارقان، قاتلان و... است و این بازداشت برای ۴۰ سال پیش است برای اینکه حقوق متهم رعایت شود بازسازی آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس فتای تهران، بیشتر از سایر شهر‌ها مراجعه کننده دارد، ظرفیت این مجموعه را افزایش داده و نوسازی انجام دادیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۳۷ پروژه را افتتاح خواهیم کرد، ۲۱ پروژه نوسازی و ۱۹ پروژه احداث است، ۱۸۰ میلیارد تومان برای این ۳۷ هزینه شده و ۷۸ میلیارد تومان را ناجا تخصیص داده است و بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان از کمک‌های خیرین و شهرداری بوده است.

وی گفت: فردی خرابکار که براساس هدایتی که معاندان داشتند، قصد خرابکاری داشت با هشیاری پلیس، در عوارض تهران بزرگ توسط پلیس دستگیر شد، این فرد با سلاح، جلیقه مواد محترقه، تجهیزات و... قصد خرابکاری داشت، با درایت نیروی انتظامی دستگیر شد.

سردار رحیمی گفت: یکی از سرگرد‌ها با رشادت خود را بر روی فرد انداخت و بمبی که به همراه فرد بود خنثی شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
به نظرم اون سرگرد در جا باید درجه سرهنگ تمامی یا دست کم سرهنگ دومی بگیره
نظرات شما
پیشخوان