تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر/ مراجعه ۵۰ درصد داوطلبان به فرمانداری‌ها

ششمین روز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شورای شهر تهران، امروز دوشنبه ۲۵ اسفند در مصلی تهران از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر/ مراجعه ۵۰ درصد داوطلبان به فرمانداری‌ها

رویداد۲۴  ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر از ساعت ۸ صبح چهارشنبه (۲۰ اسفند) در سراسر کشور آغاز شده و تا روز ۲۶ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد.

فراهم شدن امکان ثبت نام غیرحضوری به علت شرایط کرونا، ستاد انتخابات شورای شهر تهران را امسال نسبت به دوره گذشته خلوت کرده است و خبری از ازدحام داوطلبان مدرک به دست نیست، البته روز گذشته در پنجمین روز ثبت نام نسبت به روز‌های گذشته افراد بیشتری برای ثبت نام به فرمانداری تهران مراجعه کردند و پیش بینی می‌شود امروز و فردا که آخرین روز ثبت نام برای داوطلبین است مراجعات بیشتری به فرمانداری تهران وجود داشته باشد.

در روز‌های گذشته مواردی همچون توصیه به داوطلبین این انتخابات برای ثبت نام غیرحضوری و همراه داشتن خودکار هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری با توجه به وجود شرایط کرونایی در کشور بار‌ها مورد تاکید مسئولین انتخابات قرار گرفته است.

همچنین حسن بیگی، رییس ستاد انتخابات استان تهران در پایان پنجمین روز ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی استان تهران گفت: از ٢٠ اسفند ماه یعنی آغاز ثبت نام داوطلبین تاکنون ثبت نام ١٩٩٥ نفر در استان تهران نهایی شده است که از این تعداد ٦٢٢ نفر داوطلب برای شهر تهران است که بیشترین داوطلبان را در استان تهران به خود اختصاص داده است. فیروزکوه نیز با ١٤ داوطلب کمترین میزان داوطلبین را در استان تهران داشته است.

وی افزود: در پنجمین روز ثبت نام‌ها ثبت نام ٧١٩ نفر داوطلب نهایی شد که از این تعداد ٥٢ درصد باحضور در فرمانداری‌ها حضوری ثبت نام کرده اند، ١٠ درصد در پیشخوان دولت، ١٩ درصد از طریق رایانه و ١٩ درصد هم از طریق موبایل ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خباز، استاندار استان خراسان شمالی در دولت دوازدهم و استاندار اسبق استان سمنان در دولت یازدهم و نماینده مردم شهرستان کاشمر در دوره چهارم، پنجم، ششم و هشتم مجلس شورای اسلامی در ساعت ۹:۳۰ امروز با حضور در محل فرمانداری تهران برای شرکت در انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرد.

خباز از اعضای حزب اعتماد ملی است.

ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر/ مراجعه ۵۰درصد داوطلبان به فرمانداری ها

زهرا نژادبهرام عضو پنجمین دوره شورای شهر تهران در ساعت ۱۰ صبح امروز برای ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در ساختمان شماره ٢ فرمانداری تهران حاضر شد.

وی در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر در لیست اصلاحات قرارداشت.

ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر/ مراجعه ۵۰درصد داوطلبان به فرمانداری ها

حضور سید اسماعیل موسوی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور به همراه عیسی فرهادی فرماندار تهران در محل ساختمان شماره ٢ فرمانداری تهران برای بازدید از روند انجام ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران.

ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر/ مراجعه ۵۰درصد داوطلبان به فرمانداری ها

در ساعت ۱۱:۳۰ امروز مجید فراهانی عضو شورای فعلی شهر تهران در ساختمان شماره ٢ فرمانداری تهران برای ثبت نام در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران حضور یافت.

همچنین محمدهادی حیدرزاده مدیرکل پیشین محیط زیست استان تهران در ساختمان شماره ٢ فرمانداری تهران حضور یافت تا وی نیز برای ثبت نام ششمین دوره شورای شهر تهران اقدام کند.

ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر/ مراجعه ۵۰درصد داوطلبان به فرمانداری ها

رییس ستاد انتخابات کشور با حضور در ستاد انتخابات شورای شهر تهران در ساختمان شماره ۲ فرمانداری با اشاره به ثبت نام حضوری و غیر حضوری داوطلبان گفت: حدود ۵۰ درصد داوطلبان ثبت نام شورا‌های شهر با مراجعه به فرمانداری‌ها ثبت نام خود را تکمیل کردند.

 سید اسماعیل موسوی پس از بازدید از ساختمان شماره ۲ فرمانداری تهران یعنی محل ثبت نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: از ۲۰ اسفند ماه فرایند ثبت نام شورا‌های شهر آغاز شده و تا ۲۶ اسفند نیز ادامه دارد. در حقیقت یک هزار و ۳۹۱ شهر در سراسر کشور عملیات ثبت نام شورا‌های شهر آن‌ها در حال انجام است.

وی افزود: قابل پیش بینی بود که در شروع کار و روز‌های نخست تعداد داوطلبان برای ثبت نام کمتر باشد چرا که تصمیم جدی برای ثبت نام نگرفته بودند. این در حالیست که از روز گذشته سیر ثبت نام‌ها صعودی شده و برای امروز و فردا نیز پیش بینی افزایش ثبت نام‌ها را داریم.

به گزارش ایسنا، پیش از ظهر امروز احمد نادر رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها شهر و روستا در استان تهران از ستاد ثبت نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بازدید کرد.

همچنین الهام فخاری عضو فعلی شورای شهر تهران در دوره پنجم و رییس شورای استان تهران با حضور در ساختمان شماره ٢ فرمانداری تهران در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کرد؛ بنابراین گزارش، امروز فرمانداری تهران روز شلوغی را برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران سپری می‌کند به طوریهپس از فخاری، محمد علیخانی عضو فعلی شورای شهر تهران در دوره پنجم در ساختمان شماره ٢ فرمانداری تهران حضور یافت تا وی هم برای شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کند.

ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر/ مراجعه ۵۰درصد داوطلبان به فرمانداری ها

حمیدرضا تحصیلی مدیرعامل پیشین شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نیز پیش از ظهر امروز ششمین روز ثبت نام در ساختمان شماره ٢ فرمانداری تهران برای ثبت نام در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران حضور یافت.

ششمین روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر/ مراجعه ۵۰درصد داوطلبان به فرمانداری ها

محمدحسین بوچانی رییس مرکز مطالعات شهرداری تهران هم در ساعت ۱۲:۳۰ در ساختمان شماره ٢ فرمانداری تهران برای ثبت نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران حضور یافت.

ممانعت از حضور مستمر خبرنگاران در سالن اصلی ثبت نام شورای شهر تهران

مسئولین ستاد ثبت نام ششمین دوره شورای شهر تهران از ورود خبرنگاران به سالن اصلی ظرف پنج روز گذشته جلوگیری کرده اند و مانع از تهیه تصویر و خبر از داوطلبان توسط خبرنگاران می‌شوند.

در شرایطی که ورود به این سالن برای خبرنگاران رسانه‌ها تنها با هماهنگی و برای زمان محدود امکان پذیر است، خبرنگار یکی از گروه‌های خبری بدون هماهنگی اجازه حضور و تهیه خبر در این سالن را پیدا کرد.
فرماندار تهران و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مقابل سوال خبرنگاران مبنی بر علت ممانعت ورود خبرنگاران به سالن اصلی پاسخی ندادند.

ممانعت از حضور خبرنگاران در شرایطی است که پیش از آغاز ثبت نام‌ها برای حضور خبرنگار و عکاس هماهنگی‌های لازم صورت گرفته شده بود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان