تاریخ انتشار: ۰۰:۳۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵

درستکار: باید برای کشتی نگران بود

ستاره سابق کشتی ایران معتقد است حالا که تکلیف تیم های ملی بزرگسالان در کادر فنی مشخص شده است، باید نتایج ضعیف نوجوانان و جوانان هم مورد بررسی قرار بگیرد که بسیار نگران کننده است.
رویداد۲۴- هفته گذشته فدراسیون کشتی روزهای پرکاری را پشت گذاشت که انتخاب سرمربی تیم های ملی آزاد و فرنگی از مهمترین خروجی های این جلسات بود. انتخاب محمد طلایی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی رسما کار خود را آغاز خواهند کردند تا کشتی روزهای جدیدی را پیش رو داشته باشد.


 اما پژمان درستکار ستاره سال های نه چندان دور کشتی آزاد ایران در مورد اتفاقات اخیر می گوید:«به نظر من مهمترین اتفاق چند روز گذشته کشتی ایران در این انتخابات نادیده گرفته شد که باید فکر اساسی ای برای آن کرد. تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران بدترین نتایج سال های اخیر خود را کسب کرده اند و هیچ کس کوچکترین توجهی به آنها ندارد. این تیم های ملی بزرگسالان اگر پشتوانه نداشته باشند، چطور می توانند در مسابقات مهم آینده کسب نتیجه کنند. فاصله ما با روسیه زیاد شده است، آمریکا، آذربایجان و سایر کشورهای مدعی یک بار دیگر بیدار شده اند و ژاپن هم خود را به سطح بالایی رسانده است. در این شرایط اگر ما تیم های نوجوانان و جوانان خوبی نداشته باشیم آینده برای ما نگران کننده خواهد بود.»


او در ادامه می گوید:«در اتفاق کم سابقه تیم نوجوانان ایران هشتم جهان شد و جوانان هم به عنوان چهارمی رسیدند. در کشتی ایران هم باب شده است تا اتفاقاتی اینچنینی می افتد اولین نفر کادرفنی را به عنوان مقصر معرفی می کنند که نمونه آن را در المپیک دیدیم که با محمد بنا چه کردند. کسب این نتایج به برنامه ریزی و مدیریت رئیس فدراسیون مربوط می شود که در این روزهای حساس به جای پاسخگویی به نتایج به دست آمده، با انتخابات خود حواس ها را پرت کرده است. این شرایط در آینده نگران کننده خواهد بود و این انتظار هست که کارشناسانی که در مدت المپیک آنطور به تیم ها می تاختند، حالا بیایند و فکری به حال تیم های پایه ایران کنند.»

منبع: ورزش سه
برچسب ها: کشتی ، کشتی آزاد ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان