تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
دردسر بزرگ خرید جنجالی آبی‌ها؛

حکم فیفا علیه محمد نادری ؛ فاجعه بزرگ در کمین استقلال

باشگاه کورتریک بلژیک مدعی شده برای پیوستن محمد نادری به استقلال رضایت نامه نداده است و حضور این بازیکن در ترکیب آبی‌ها غیر قانونی است.

محمد نادری

رویداد۲۴ در آستانه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر در سال جدید باشگاه استقلال با دردسری جدی روبرو شده که اگر ماجرا ختم به خیر نشود یک فاجعه در انتظار این تیم خواهد بود که می‌تواند شروع تلخی برای آبی‌ها و هواداران این تیم در ابتدای سال ۱۴۰۰ رقم بزند.

ماجرا از آن قرار است که باشگاه کورتریک بلژیک شکایتی علیه محمد نادری و باشگاه استقلال به فیفا ارسال کرده مبنی بر اینکه رضایت نامه‌ای به این بازیکن نداده و نادری متهم به جعل سند شده است.

باشگاه کورتریک حدود سه ماه قبل اخطاریه‌ای برای باشگاه استقلال فرستاد و در این خصوص به مسئولان باشگاه هشدار داد، ولی مدیران این باشگاه علاوه بر اینکه نسبت به این نامه بی توجه بودند، مانع رسانه‌ای شدن موضوع شده و حالا این پرونده که مدتی است در فیفا به جریان افتاده به نتیجه رسیده و مسئولان فیفا به سود باشگاه بلژیکی رای دادند و نادری و باشگاه استقلال محکوم شدند.


بیشتر بخوانید: یک انتقال جنجالی؛ مدافع استقلال پرسپولیسی می‌شود؟


هنوز کمیته انضباطی فیفا در خصوص وضعیت نادری و استقلال حکمی صادر نکرده، ولی طبق آیین نامه علاوه بر محرومیت سنگین و جریمه نقدی احتمالی، بازی‌هایی که این بازیکن در ترکیب استقلال به میدان رفته هم ۳ بر صفر خواهد شد و در این صورت باید منتظر یک فاجعه در لیگ برتر باشیم.

یکی از مسئولان رده بالای استقلال که نخواست نامش فاش شود ضمن اعلام این خبر به ایلنا عنوان کرد که باشگاه استقلال با کمک فدراسیون فوتبال در تلاش است تا با رایزنی و کمک گرفتن از مهدی بیات، رییس فدراسیون فوتبال بلژیک که اصالتا ایرانی است این مشکل را برطرف کنند و باید دید باشگاه استقلال در مدت محدودی که برای گرفتن رضایت باشگاه کورتریک دارد (۱۴ آپریل) می‌تواند این پرونده را حل و فصل کند یا نه.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان