تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌ها چه زمانی به اتمام می‌رسد؟

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در بخشها از ۱۶ فروردین خبر داد و گفت که رسیدگی به صلاحیت داوطبان انتخابات شوراها در شهرستانهای استان تهران در هیاتهای اجرایی در ۲۱ فروردین به پایان می رسد.

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌ها چه زمانی به اتمام می‌رسد؟

رویداد۲۴ احمد نادری اظهار کرد: بررسی اولیه صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌ها در شهرستان‌های استان تهران در هیات‌های اجرایی از ۷ فروردین آغاز و تا ۲۱ فروردین ادامه خواهد داشت در این مرحله استعلام از مراجع چهارگانه یا همان بررسی مدارک صورت می‌گیرد و ناظران ما در برخی از شهرستان‌ها حضور دارند، اما تا قبل از اتمام بررسی صلاحیت در هیات‌های اجرایی حق رای ندارند.

وی توضیح داد: بعد از اتمام بررسی صلاحیت در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت در هیات‌های نظارت شروع می‌شود و بعد از آن نوبت به رسیدگی صلاحیت در هیات عالی نظارت می‌رسد.


بیشتر بخوانید: مشکلات شورای پنجم، میراث دوره قالیباف است/ نهاد‌های نظارتی جلوی ورود افراد متخلف دوره گذشته را بگیرند


نادری گفت که در حال حاضر بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌ها در شهرستان‌ها و هیات‌های اجرایی در حال انجام شده است که تا ۲۱ فروردین ادامه دارد و از ۲۲ فروردین بررسی صلاحیت توسط هیات‌های نظارت شروع می‌شود.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان تهران در پایان گفت که ثبت نام داوطلبان شورا‌ها در بخش‌ها از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: انتخابات ، شورای شهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان