تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

جزییات دقیق دیدار سید حسن خمینی و رهبر انقلاب

سید یاسر خمینی می‌گوید: رهبر انقلاب به جهت رابطه خاصی که با اخوی دارند و تأکید اخوی بر اطلاع از نظر ایشان، صلاح را در حضور برادرم در عرصه انتخابات تشخیص نمی‌دهند و می‌فرمایند، اگر هریک از فرزندان من از من مشورت می‌گرفتند من همان را می گفتم.

 دیدار سید حسن خمینی و رهبر انقلاب

رویداد۲۴  سید یاسر خمینی ماجرای دیدار سید حسن خمینی و رهبر انقلاب را این‌گونه روایت می‌کند: امروز مطابق با رویه‌ای که اخوی دارند، به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند. نزدیکان می‌دانند که رابطه ایشان با رهبری، رابطه‌ای است که همانند پدر و فرزند است. در ضمن مباحث مطرح شده، طبیعی است که بحث به مسائل انتخابات و حضور مردم می‌کشد.

اخوی می‌گویند که بسیاری از بزرگان و جریانات سیاسی از ایشان خواسته‌اند که کاندیدای انتخابات شوند و از رهبری جویای نظر می‌شوند، ایشان هم علی رغم اینکه معمولاً به این گونه امور وارد نمی‌شوند، اما به جهت رابطه خاصی که با اخوی دارند و تأکید اخوی بر اطلاع از نظر ایشان، صلاح را در این کار تشخیص نمی‌دهند و می‌فرمایند، اگر هریک از فرزندان من از من مشورت می‌گرفتند من همان را می گفتم.


بیشتر بخوانید:در غیبت سیدحسن خمینی/ آرایش سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟


البته اخوی در پایان از ایشان اجازه می گیرند که مسأله را اعلام کنند و ایشان بزرگوارانه می پذیرند.

با توجه به این توصیه، طبیعی است که تصمیم ایشان روشن است و اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند.

روز گذشته سایت جماران خبر دیدار سید حسن خمینی با رهبر انقلاب و نظرخواهی وی از ایشان درباره حضور در انتخابات را منتشر کرده بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان