تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

عطریانفر در واکنش به اظهارات فائزه هاشمی: مگر شما رای ندهی چه اتقاقی می‌افتد؟

یک عضو حزب کارگزاران سازندگی به‌تازگی در در واکنش به سخنان اخیر فائزه هاشمی گفت: خانم فائزه گفتند که من رأی نمی‌دهم. خب نده! مگر شما رأی ندهی چه اتفاقی می‌افتد؟ مگر مثل برخی بزرگان که نفود معنوی و کلامی دارند و اگر موضع بگیرند همفکرانشان تبعیت می‌کنند، هستید و چنین موقعیتی دارید؟

عطریانفر در واکنش به اظهارات فائزه هاشمی: مگر شما رای ندهی چه اتقاقی می‌افتد؟

رویداد۲۴ محمد عطریانفر به‌تازگی در در واکنش به سخنان اخیر فائزه هاشمی به سایت نزدیک به محمدباقر قالیباف گفته است: «خانم هاشمی اگر می‌خواهد در جامعه مؤثر باشد و کمک کند، باید از موضع مسئول اظهارنظر کند. اینکه هرچه را به ذهنش بیاید، مطرح کند برازنده او و آقای هاشمی نیست».

به گزارش دیده‌بان ایران، او ادامه داد: «باور من این است که اگر آقای هاشمی‌رفسنجانی در قید حیات بود، حتما به این شیوه ورود خانم هاشمی در کلاب‌هاوس نقد و نسبت به او خطاب و عتاب می‌کرد. چه‌بسا که حتی موضع خود را نیز علنی می‌کرد».


بیشتر بخوانید: فائزه هاشمی در کلاب هاوس: در انتخابات ۱۴۰۰ رای نمی‌دهم/ به سال ۵۷ برگردم انقلاب نمی‌کنم


این عضو حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: «دلیلی ندارد هر‌کسی از موضعی که خودش برای خود فراهم کرده یا خانواده و نظام سیاسی برای او فراهم کرده‌اند، هر‌چه به ذهنش می‌رسد، مطرح کند و تصور کند مرکز عالم است.... خانم فائزه گفتند که من رأی نمی‌دهم. خب نده! مگر شما رأی ندهی چه اتفاقی می‌افتد. مگر مثل برخی بزرگان که نفود معنوی و کلامی دارند و اگر موضع بگیرند همفکرانشان تبعیت می‌کنند، هستید و چنین موقعیتی دارید؟».

عطریانفر در پایان گفت: «اینکه حزب علیه فائزه هاشمی بیانیه بدهد، خیلی هم دور از ذهن نیست».

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
9
عطریانفر , شخصیت ترسو وبزدلانه ای دارد , خیلی جدی اش نگیرید , ضمنا" رأی بی رأی
معمولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
3
ممدآقا سناریوساز ماهر تو و کرباسچی استاد فرضیه سازی و سناریوسازی هستید از درون حزب خوتان یکی می تازد و مثل تو یکی دهنه و افسار می کشد که خودرا مبرا از تندروی نشان دهد و وانمود کنید که اعتدال در حزب شما حاکم است این نمایش ها با استفاده از مهره سوخته ای مثل فائزه درمانده هرگز راه به جایی نمی برد ،اصولا در درون احزابی مثل کارگزاران تشکلی وجود ندارد بلکه پیوند جناحی و باند قدرت تلاش می کند به هر شکلی در صحنه باشد شاید دوروز دیگری ارضای غریزه نفس کند!
مهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
آقا ممد فائزه با گروه فرقه ضال عکس گرفت و وانمود کرد که حامی مظلومیت آنهاست پدرش هیچ اعتراضی نکرد شما هم نکردی آیا سکوت شما معنا دار نیست؟
خواهر شما کجاست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
3
جناب عطریانفر شما هر کس را که با نظرتان موافق نباشد بی ارزش و ناچیز میپندارید؟
رٱی ایشون اگر با شما همسو باشه خوب هست و اگر در مسیر دیگری باشه بی ارزش هست؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان