تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

قیمت واکسن کرونا اعلام شد/ واکسیناسیون کارگران رایگان است

رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی گفت: به زودی ۶ میلیون دوز واکسن کرونا توسط بخش خصوصی وارد کشور می‌شود که  هزینه هر کدام از این واکسن‌ها که به کمک بخش خصوصی وارد می‌شود، بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

قیمت واکسن کرونا

رویداد۲۴ ناصر ریاحی رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی در حاشیه جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در خصوص واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی اظهار کرد: با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت، ۳ شرکت خصوصی تاکنون برای واردات واکسن کرونا  مجوز گرفته‌اند.

او افزود: حجم خرید توسط این ۳ شرکت، ۶ میلیون دوز است که از شرکت‌های آسترازنکا سوئد و اسپوتنیک روسیه صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی بیان کرد: بودجه مورد نظر تهیه شده، هزینه حمل نیز پرداخت شده و هم اکنون منتظر باز شدن درگاه‌های پرداختی هستیم، تا در چند روز آینده وارد کشور شوند.


بیشتر بخوانید: محدودیت سنی برای تزریق واکسن وارداتی کرونا


ریاحی ادامه داد: بخش خصوصی این واکسن‌ها را در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار می‌دهد و این ستاد واکسن‌ها را بین گروه‌هایی که در اولویت نیستند اما گروه‌های حساسی هستند مانند فعالان در کارگاه‌های تولیدی توزیع خواهد کرد.

او تصریح کرد: شرط بخش خصوصی برای توزیع واکسن بین کارگاه‌های تولیدی این است که کارفرما هزینه تزریق واکسن تک تک کارگران را تقبل کنند و در این خصوص از کارگران ریالی دریافت نشود.

رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی ابراز کرد: هزینه هر کدام از این واکسن‌ها که به کمک بخش خصوصی وارد می‌شود، بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

ریاحی در پایان گفت: شرکت‌های دیگری نیز متقاضی واردات واکسن هستند که هم اکنون در انتظار دریافت مجوز از سوی وزارت بهداشت هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
الحمداله دلالی جدید هم راه افتاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
چی شد ؟
چپاندید
Mig mig
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
فایزر هم با عقب نشینی آمریکا ( دونه ای چند میلیون) وارد میشه انشاءلله...
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
شما که در مورد ورود و ظهور تک تک کاندیدای ریاست جمهوری مطلب اختصاصی نوشتید و در مورد بازیگران بی خاصیت تیتر میزنید چرا یک تحلیل در مورد این اتفاق نمینویسد.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
واکسن استرازنکا رو دونه ای 11دلار حالا یکم بیشتر کمتر میخرن.250تومان میفروشن چقد حساب کردید.حالا بماند که اصل خبر فیکه و این واکسنها رو دولت وارد کرده اما چون احتیاج به نقدینگی هست دارن میدن تو بازار اگه اینطور نیست رسانه ها وظیفه دارن ببینن کدوم شرکتها وارد کردن.
نظرات شما
پیشخوان