تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

خبرهای بد قطری‌ها برای هواداران سرخابی/ مذاکرات جدی برای جدایی ستاره استقلال و پرسپولیس

قطری‌ها از مذاکره با دو ستاره پرسپولیس و استقلال خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند انتقال ملی پوش پرسپولیس تقریبا نهایی شده است.

شیخ دیاباته

رویداد۲۴ شیخ دیاباته در طول دو فصلی که در استقلال حضور دارد نمایش خوبی در ترکیب آبی‌ها داشته و همین مسئله باعث شده پیشنهادهایی از چند باشگاه پیدا کند تا در پایان فصل با پایان قراردادش انتقال صورت گیرد.

طرفداری خبر داده که یکی دو باشگاه قطری به دنبال جذب شیخ دباباته هستند و با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن در پایان فصل به پایان می‌رسد از هم اکنون مذاکرات را با مدیر برنامه‌های خارجی این بازیکن شروع کرده‌اند.

در این بین استقلال هم به دنبال تمدید قرارداد با شیخ دیاباته است و باید دید در نهایت آینده این بازیکن در جمع آبی پوشان چه می‌شود. اخباری درباره حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان در لیگ ستارگان قطر در ماه‌های اخیر به گوش رسیده است.

تیم الاهلی دوحه که با امید کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های خود در لیگ ستارگان قطر را آغاز کرد در نهایت موفق به این کار نشد و مقام پنجم جدول رده بندی هرگز مسئولان این تیم را راضی نکرده است. به همین دلیل به دنبال این هستند تا بتوانند با تقویت تیم و اضافه کردن تعدادی از مهره‌های موثر با حضور موفق در بازی‌های فصل آینده به نتیجه مورد نظر برسند.


بیشتر بخوانید: رقابت پنهانی پرسپولیس با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا


مسئولان این تیم به همین دلیل اقدام به مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود کرده و حتی از این باشگاه به گوش می‌رسد که با تعدادی از آنها به توافق نهایی نیز دست پیدا کرده اند تا برای فصل آینده از آنها در ترکیب اصلی خود استفاده کنند.

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران یکی از نام‌های شنیده شده است که از دوحه خبر می‌رسد قرارداد این بازیکن برای فصل آینده با مسئولان الاهلی نهایی شده است و آنها به دنبال یک مدافع دیگر هستند. البته صحبت‌هایی هم با یکی دو مدافع مطرح ایرانی کرده اند تا در صورت توافق نهایی قلب خط دفاعی خود را با مدافعان ایرانی ببندند.

محمد حسین کنعانی زادگان که این روزها به همراه تیم پرسپولیس در هند به سر می‌برد پس از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر باز خواهد گشت و تا پایان بازی‌های فصل فعلی باید با پیراهن پرسپولیس به میدان برود. پس از آن، مدافع ملی پوش فوتبال ایران می‌تواند از جمع سرخ پوشان جدا شود و به دلیل پایان قرارداد به تیم جدید بپیوندد.

درباره اخباری که از قطر مبنی بر مذاکره با کنعانی به گوش می‌رسد باید گفت هر باشگاه طبق قانون می‌تواند شش ماه قبل از پایان قرارداد هر بازیکن از هر تیمی‌با او مذاکره کند و قرارداد ببندد و به همین دلیل قطری‌ها مدعی هستند در فاصله کمتر از ۶ ماه تا پایان مدت قرارداد کنعانی زادگان و پرسپولیس کار پیوستن این بازیکن را بدون مشکل به اتمام رسانده‌اند.

الاهلی دوحه یکی از تیم‌های قدیمی‌و مطرح فوتبال قطر است که تاکنون بازیکنان زیادی از فوتبال ایران را در ترکیب خود داشت. بازیکنانی نظیر سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، محمد رضا خانزاده، مجتبی جباری و فریدون زندی و ... برای این تیم به میدان رفته‌اند.

گفته می‌شود الاهلی که در حال حاضر و با پایان بازی‌های لیگ ستارگان قطر، در رقابت‌های قطر کاپ به میدان می‌رود، مذاکره با برخی مهره‌های حال حاضر خود را آغاز کرده تا بتواند با آنها نیز برای ادامه حضور به توافق برسد که امید ابراهیمی‌یکی از این نفرات مورد نظر است.

درباره حضور کنعانی زادگان در لیگ ستارگان قطر نیز اخباری در ماه‌های اخیر به گوش می‌رسید تا اینکه حالا شنیده شد مسئولان تیم الاهلی دوحه این بازیکن را جزئی از تیم آینده خود می‌دانند. به گفته یکی از ایرانیان مقیم قطر که در زمینه ترانسفر فعالیت می‌کند، آنها به ایجنت‌هایی که به الاهلی بازیکن پیشنهاد می‌کنند اعلام کرده اند کنعانی زادگان را به خدمت گرفته اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان