تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

هشدار سرمربی سابق تیم ملی به فرهاد مجیدی

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: فرهاد مجیدی برای بازی‌های آینده باید برای خط دفاعی استقلال فکر اساسی کند زیرا گل‌هایی که این تیم در بازی‌های گذشته دریافت کرده با اشتباهات خط دفاع بوده است.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ حشمت مهاجرانی که اشراف زیادی به فوتبال آسیا دارد در مصاحبه ای ضمن نقد عملکرد استقلال در دو دیدار گذشته، توصیه هایی به فرهاد مجیدی کرد:

*استقلال در ۲ بازی خود مقابل الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی را از نظر فنی به نمایش گذاشت اما از نظر نتیجه گیری موفق نبود. این تیم در بازی برگشت با الدحیل عملکرد بهتری را داشت اما اشتباهات تکراری در خط دفاعی باعث شد به پیروزی نرسد.

*خط دفاعی استقلال در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا پر از اشتباهات ریز و درشت است. فرهاد مجیدی برای بازی‌های آینده باید فکر اساسی به این منطقه داشته باشد چرا که در هر بازی وقتی توپ به فضای پشت مدافعان این تیم ارسال می‌شود، رقیب صاحب موقعیت خطرناک می‌شود. گل هایی که این تیم در بازی‌های گذشته دریافت کرده با اشتباهات نفرات دفاعی آبی‌پوشان بوده است.


بیشتر بخوانید: یک امتیاز هم برای استقلال غنیمت بود!


*نتایجی که استقلال در ۲ بازی اخیرش مقابل الدحیل گرفت، کار این تیم را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا سخت کرد و آنها باید در ۲ بازی آینده مقابل الاهلی و الشرطه به پیروزی برسند تا صعود کنند. این در حالی بود که پیش از این از استقلال به عنوان مدعی اول صعود یاد می‌کردیم.

*هنوز برای استقلال چیزی تمام نشده است و این تیم می‌توانند با شکست دادن الاهلی عربستان و الشرطه عراق جواز حضور در مرحله بعدی را به دست آورند. استقلال کیفیت فنی بالایی در ساختار هجومی دارد و اگر اشتباهات دفاعی‌اش را به حداقل برساند توان غلبه بر رقبای آینده را دارد.

*خط حمله استقلال قدرت ویرانگری دارد این توان را دارد در آسیا به هر حریفی گل بزند. مهاجمان استقلال در بهترین شرایط جسمی و روحی خود هستند و تماشای عملکردشان در آسیا لذت‌بخش است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان