تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد تند سرمربی پرسپولیس: همه کار برای استقلال کردند!

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط قرنطینه تیمش در هتل آکادمی انتقاد کرد.

لیگ قهرمانان آسیا

رویداد۲۴ یحیی گل‌محمدی بعد از بازگشت تیمش از هند، اظهار کرد: ما مستقیم از پرواز به قرنطینه آمدیم و دوران قرنطینه را طی می‌کنیم. تست دادیم و قرار است جوابش بیاید. هنوز هیچ برنامه‌ای به ما ندادند و نه می‌توانیم تمرین کنیم و نه به خانواده سر بزنیم و شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم و مجبوریم در قرنطینه باشیم. ما از قرنطینه استقبال می‌کنیم تا مشخص شود سالم هستیم اما معلوم نیست برنامه چیست واقعا کار را سخت کرده است.

وی افزود: وقتی قرنطینه باشد باید پروتکل قرنطینه مو به مو اجرا شود و هیچ ارتباطی با افراد دیگر نباشد. وقتی از هواپیما با اتوبوس به هتل آمدیم الان راننده آن اتوبوس کجاست؟ کارکنان هتل در هتل حضور دارند و این هتل مسافر هم دارد. این با قرنطینه تفاوت دارد و اگر ما آلوده باشیم به بقیه سرایت می‌کند. آدم‌های متفرقه در هتل زیاد هستند. قرنطینه یعنی در اتاق باشید و غذا برایتان بیاورند و بدون هیچ ارتباطی با خارج دوران قرنطینه را طی کنید. اما اینجا از اسم پرسپولیس استفاده می‌کنند و شرایط قرنطینه وجود ندارد.

او همچنین گفت: مسئولان باید به این موضوع رسیدگی کنند. اگر ویروس وجود دارد پس باید قرنطینه به طور کامل اجرا شود. ما شرایط قرنطینه را نداریم و فقط در هتل هستیم و قرنطینه کامل نیست.


بیشتر بخوانید: پیروانی: قانون را اجرا کنید؛ با استقلال بازی نمی‌کنیم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در  پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس خواسته قبل از داربی تعداد بازی‌ها برابر شود، گفت: خواسته ما این است که تمام مسابقات با نظم و ترتیب برگزار شود. در نیم فصل نخست همین اتفاق برای ما رخ داد و استقلال گفت باید تعداد بازی‌ها برابر باشد و سازمان لیگ هم پذیرفت و سهیل مهدی گفت که نظم بازی‌ها را حفظ می‌کند تا با نظر آقای مظلومی هم‌خوانی داشته باشد. ما در آن شرایط آب و هوایی با نساجی بازی کردیم امتیاز از دست دادیم و بعد با سپاهان بازی کردیم. ما تمکین کردیم و بعد استقلالی‌ها گفتند برای ما بازی بگذارید و باز پذیرفتند.

سازمان لیگ همه کار برای استقلال کرد. الان که باید با استقلال و سپاهان بازی کنیم، خواسته ما این است که با تعداد بازی برابر مقابل استقلال بازی کنیم. چرا نباید ما با سپاهان و ذوب‌آهن بازی کنیم و بعد داربی انجام شود و آنها هم با صنعت نفت بازی بازی کنند و بعد با ما بازی کنند؟ حق ما را می‌خورند. شاید از قهرمانی پنجم پرسپولیس می‌ترسند. ما این را در رفتار مسئولان می‌بینیم. باید با شرایط برابر داربی برگزار شود و این خواسته معقول است و می‌خواهیم مسابقات با نظم و ترتیب برگزار شود. این خواسته معقول است و از باشگاه می‌خواهم روی این مساله پافشاری کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از باشگاه‌های قطری برای بازیکنان این تیم رسیده است یا خیر، گفت: ما هم در رسانه‌ها این اخبار را دیدیم و هیچ پیشنهادی رسمی نیامده است. برخی از بازیکنان قرارداد ندارند و ممکن است پیشنهاد آمده باشد و خودشان تصمیم گیر هستند. هر بازیکنی ممکن است پیشنهاد داشته باشد. ما سه هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و آب و هوایی سختی را داشتیم و استرس ویروس کرونا و استرس خود بازی و بازیکنان با شرایط سختی کار کردند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

او همچنین گفت: وقتی در لیگ شرایط برابری برقرار نباشد شائبه ایجاد می‌شود. بعد از فینال آسیا ما با برنامه فشرده کار را پیش بردیم. این تیم چهار سال قهرمان شده و وقتی در جایگاه پایین جدول بودیم برایم سخت بود. جنگیدیم و مبارزه کردیم و تیم را به صدر جدول رساندیم. ما سختی های زیادی کشدیم. قهرمان لیگ در چند هفته آینده مشخص می‌شود و درخواست ما این است که مساوات برقرار باشد چون ما ضرر می‌دهیم. قبل از بازی با الوحده، گفتند باید به قرنطینه بروید و از نظر روحی شرایط ما را به هم زدند و بعد گفتند بعد از ٧ روز قرنطینه به اصفهان بروید و برگردید. فقط مانده بود ترکیب را بدهند و این روال طبیعی نیست.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
امان از روابط که جای ضوابط رو بگیره
محمد
|
United States of America
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
1
آقا یحیی ان شاالله خبری از قهرمانی پنجم نیست! چه خبر از گروه زندگی در آسیااااااااااا
نتایج استقلال در آسیا و گروه مرگ ترسناک بود، آره؟؟؟؟ به امید برد بدون گفتگو اس اس در داربی
شیش تای 99 یادت نره
نظرات شما
پیشخوان