تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

سیدحسن نصرالله مذاکرات وین را موجب عصبانیت اسرائیل می‌داند، شما چطور؟

امیدواریم دوستان بزرگوار با تاسی به منطق سید مقاومت، همراه شوند تا سیاست کلان نظام که دولت مجری آن است به نتیجه برسد تا ان شاالله با رفع تحریم‌های ظالمانه هم مردم از این بیداد جهانی خلاص شوند و هم دشمنان صهیونیستی، در این غیظ و عصبانیت بمیرند.

سیدحسن نصرالله

رویداد۲۴ غلامرضا بنی اسدی- برخی که در روز قدس با تصویر و ماکت حضرت سید حسن نصر الله عکس یادگاری می‌گرفتند امروز حاضرند به منطق عقلانی سید، رفتار و لا اقل گفتار خود را اصلاح کنند؟ کسانی که "فقط" نصر الله را شایسته نوادگی حضرت روح الله می‌خواندند آیا به هوشمندی او این قدر باور دارند که در "موضوعِ" مذاکرات و ین و عربستان با او "هم موضع" شوند؟

سید بار‌ها و بار‌ها به دور از هیجانات و خود مطلق پنداری با اتخاذ مواضع دقیق، عقلانیت انقلابی را به منصه ظهور رسانده است. او در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس به موضوع گفتگو‌های ایران و عربستان اشاره و این گفتگو‌ها را «مثبت» ارزیابی و تاکید می‌کند که ما با هر گفتگویی که در ایجاد آرامش در منطقه نقش داشته باشد و قدرت محور مقاومت را تثبیت کند، موافق هستیم.
بیشتر بخوانید: سید حسن نصرالله: برخی ادعا می‌کنند که مذاکرات وین به ضرر حزب‌الله است؛ ما نگران نیستیم
سید جواب یک سوال در تقدیر یا به زبان آمده را هم به صراحت می‌دهد؛ برخی‌ها ادعا می‌کنند که مذاکرات ایران در وین و از سرگیری روابط با عربستان به ضرر محور مقاومت و به ویژه حزب‌الله است. {اما} ایران هرگز دوستان خود را تنها نگذاشته و بر سر آن‌ها چانه نزده است. ما کاملا دلخوش هستیم و نگران نیستیم، بلکه دوستان آمریکا و به ویژه صهیونیست‌ها هستند که از عصبانیت دارند می‌میرند.

بله، این صهیونیست هایند که دارند می‌میرند از فرط عصبانیت. ما که نباید "هم مرگ" شان بشویم. مایی که مبنایی با آنان تضاد آشکار داریم. امیدواریم دوستان بزرگوار با تاسی به منطق سید مقاومت، همراه شوند تا سیاست کلان نظام که دولت مجری آن است به نتیجه برسد تا ان شاالله با رفع تحریم‌های ظالمانه هم مردم از این بیداد جهانی خلاص شوند و هم دشمنان صهیونیستی، در این غیظ و عصبانیت بمیرند!
منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
نکنه باز پول میخواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
ایشون عاشق چشم و ابروی ایران نیست ، مذاکرات وین به موفقیت برسد ، اولین دلارهای آزادشده داخل چمدان !! تو فرودگاه تحویل آقایان می شود که برسد به دست مستحقش !! حالا تو چاپ نکن هشتاد میلیون ایرانی ، اعم از موافق و مخالف حکومت این رو می دونند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
برسد به دست اصولگرایان. سید را هم آنطور خودمان دلمان می خواهد ترسیم می کنیم. تصویر واژگونه
بلاهت شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
به قول رهبر خسارت محض
نظرات شما
پیشخوان