تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

ماجرای قرار ملاقات یحیی گل‌محمدی با شاگردان سابق

 یحیی برای رد شدن از سد سپاهان باید روبه‌روی بازیکنانی قرار بگیرد که خیلی از آنها زمانی در تیم او بازی می‌کردند.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ قرارگرفتن مربیان مقابل باشگاه‌های سابق‌شان، اتفاقی عادی در فوتبال است. به‌ خصوص برای مربی‌ای مثل گل‌محمدی که در بین تیم‌های فعلی لیگ سابقه هدایت نساجی، ذوب‌آهن، تراکتور و پدیده را دارد.

گل‌محمدی هیچ‌وقت مربی سپاهان نبوده اما در بازی این هفته، او روبه‌روی ۹ بازیکن سابقش قرار می‌گیرد.

سپاهانی‌ها در سال‌های اخیر، بازیکنانی را خریداری کرده‌اند که گل‌محمدی زمانی آنها را مناسب سبک بازی موردعلاقه‌اش می‌دانست و از آنها استفاده می‌کرد. حالا همین بازیکنان، رقیب او برای رسیدن به جام قهرمانی هستند.

دانیال اسماعیلی‌فر، رسول نویدکیا، روح‌الله باقری، سروش رفیعی، محمد نژادمهدی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری، محمدرضا مهدی‌زاده و مرتضی منصوری، بازیکنانی هستند که سابقه بازی در تیم‌های قبلی گل‌محمدی را داشته‌اند.


بیشتر بخوانید: تنها تردید گل‌محمدی برای انتخاب ترکیب پرسپولیس


بعضی از آنها مثل رفیعی و خلعتبری توسط گل‌محمدی برای این تیم‌ها خریداری شده بودند و بعضی مثل اسماعیلی‌فر، محمدرضا حسینی و نژادمهدی، در دوران یحیی تبدیل به بازیکنان بزرگی شدند.

این شناخت دوطرفه، می‌تواند شمشیری دولبه برای گل‌محمدی در بازی با سپاهان باشد. از طرفی او بهتر از هر کسی، نقاط ضعف و قوت بازیکنان سابقش را می‌شناسد و از طرف دیگر، آنها انگیزه بالایی برای رویارویی با مربی سابق‌شان دارند.

انتخاب‌های نویدکیا برای سپاهان، نشان می‌دهد ذهنیت فوتبالی او و سرمربی پرسپولیس به هم نزدیک است و بازی یکشنبه، نبرد دشواری برای هر دو طرف محسوب می‌شود. نبردی که دور رفت، کم‌اتفاق و بدون برنده بود اما دور برگشت، هیچ‌کدام دوست ندارند امتیازات حساسش را از دست بدهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان