تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

اسامی محرومان دربی؛ محرومیت از یک تا سه بازی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی در خصوص اتفاقات جنجالی اواخر دیدار پرسپولیس و استقلال تشکیل جلسه خواهد داد.

اسامی محرومان دربی

رویداد۲۴ یک منبع موثق و نزدیک به فدراسیون فوتبال به خبرورزشی گفت: کمیته انضباطی این فدراسیون به زودی درباره درگیری بازیکنان و اعضای دو تیم پرسپولیس و استقلال جلسه تشکیل داده و با بررسی فیلم و مدارک احکام لازم را صادر خواهند کرد.

این مقام مطلع که تمایلی به افشای نام خودش نداشت پیش بینی کرد احتمالا فرشاد فرجی و احمد موسوی دو بازیکن اخراجی سرخابی با محرومیت‌های یک تا ۳ جلسه ای (منهای محرومیت کارت قرمز) مواجه شوند.

همچنین وی گفت: احتمالا بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال نیز به دلیل درگیری با فرشاد فرجی مدافع تیم پرسپولیس یک تا ۳ جلسه محروم خواهد شد.

در حالی که فقط ثانیه‌هایی تا سوت پایان دربی و ثبت شکست استقلال باقیمانده بوده، نادری که از نتیجه بسیار ناراحت به نظر می‌رسد عصبانی شد و تکلی خطرناک روی پای میلاد سرلک رفت که مقدمات درگیری‌ها را نیز رقم زد. گرچه محمدرضا اکبریان داور مسابقه بلافاصله کارت زرد را به محمد نادری نشان داد اما این تازه شروع یک جنجال بود.


بیشتر بخوانید: ترکش‌های دربی تمامی ندارد/ شکایت پرسپولیس از مربی استقلال


محمد نادری یکی از خریدهای جنجالی استقلال در ابتدای لیگ بیستم بود. مدافع سابق پرسپولیس که اختلافاتی با یحیی گل‌محمدی پیدا کرده بود، با حواشی پرتعداد راهی استقلال شد و پیراهن آبی‌های پایتخت را برتن کرد و روز جمعه نیز با یک تکل خشن استارت درگیری میان بازیکنان و اعضای دو تیم را زد.

پس از خطای نسبتا شدید محمد نادری روی میلاد سرلک هافبک پرسپولیس، مهدی ترابی به بالاخواهی همبازی خود درآمد و ناگهان نیمکت‌نشینان استقلال هم وارد کارزار شدند. فرشاد فرجی از آن سر زمین خودش را به بازیکنان استقلال و احمد موسوی رساند و ناگهان با بهزاد غلامپور روبه‌رو شد. مربی گلرهای استقلال نیز با ضربه دست به صورت فرشاد فرجی از خجالت مدافع پرسپولیس درآمد و...

لحظاتی بعد محمدرضا اکبریان سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد در حالی که اگر دخالت و میانجیگری به موقع کریم باقری مربی پرسپولیس نبود معلوم نمی‌شد چه بزن بزنی در زمین راه می‌افتاد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان