تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

پای 8 مربی لیگ برتری هم به پرونده رشوه باز شد

درست بیست و چهار ساعت قبل بود که نشریه تلگراف با انتشار ویدئویی از سم آلاردایس، وی را متهم کرد که در مذاکره با تجار قلابی، وعده دور زدن قوانین انگلیس برای خرید بازیکن را به آنها داده است.
رویداد۲۴- درست بیست و چهار ساعت قبل بود که نشریه تلگراف با انتشار ویدئویی از سم آلاردایس، وی را متهم کرد که در مذاکره با تجار قلابی، وعده دور زدن قوانین انگلیس برای خرید بازیکن را به آنها داده است.

آلاردایس پس از جلسه با سران فدراسیون فوتبال انگلیس، تا شب از کار برکنار شد تا تنها پس از یک مسابقه، آرزویش به پایان برسد. با این حال تلگراف برای امروز، پرونده حضور شرکت های واسطه برای خرید و فروش بازیکن را بیشتر از قبل باز کرده است. بر این اساس هشت مربی کنونی و سابق لیگ برتر متهم هستند که برای نقل و انتقال بازیکن، رشوه دریافت کرده اند. همچنین نام دو مربی از لیگ دسته اول هم در لیست تلگراف دیده می شود.

پینو پالیارا، مدیر برنامه غیر قانونی ایتالیایی که در سال ۲۰۰۵ به دلیل تبانی از فعالیت در فوتبال برای ۵ سال محروم شد، در کنار دو مدیر برنامه دیگر در دوربین مخفی تلگراف نام این مربیان را می آورد و حتی اعتراف می کند که شخصا به پنج تای آنها رشوه پرداخت کرده است. این روزنامه همچنین با فدراسیون فوتبال انگلیس و پلیس به توافق رسیده است که متن کامل فیلم هایش را در اختیار آنها قرار دهد.

بی بی سی دریافته است که باشگاه کاردیف سیتی به دلیل وجود مبالغی غیر قابل توضیح در جریان انتقال یک بازیکن با وست  هم یونایتد(زمانی که آلاردایس سرمربی چکش ها بود)، مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفته است. عواقب باز شدن این پرونده، دامن چه مربیانی را خواهد گرفت؟

منبع: طرفداری
نظرات شما
پیشخوان