تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

محسن رضایی: دولت ما، میدانی خواهد بود؛ میدانی از دیپلماسی تا خانه‌های مردم

یک نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با پرداخت یارانه ۴۵۰ هزارتومانی هیچ یک از قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد و فشار هم به بودجه دولت وارد نمی‌شود چراکه اصلا دست به بودجه دولت نمی‌زنیم.

محسن رضایی: دولت ما، میدانی خواهد بود؛ میدانی از دیپلماسی تا خانه‌های مردم

رویداد۲۴  نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، توضیحاتی داد.

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، اظهار کرد: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی یعنی کل یارانه دریافتی مردم از قبلی تا جدید می‌شود ۴۵۰ هزار تومان.

وی افزود: از دو منبع صرفه‌جویی، منابع یارانه ۴۵۰ هزارتومانی به دست می‌آید یکی صرفه‌جویی یارانه‌هایی که ثروتمندان از بنزین به دست می‌آورند، که آن را قطع می‌کنیم و این ۴ میلیارد دلاری که از کل یارانه‌های بنزین، گازوئیل، آب، برق و... می‌شود را به ۴۰ میلیون نفر می‌دهیم.

وی افزود: غیر از این ارز‌های ۴۲۰۰ تومانی که به دست واسطه‌ها می‌رود و نهاده می‌خرند و با قیمت گزاف می‌فروشند را آزاد می‌کنیم و از آن برای پرداخت یارانه استفاده می‌کنیم.


 بیشتر بخوانید: ظهور اولین رگه‌های اختلاف میان نامزد‌های انقلابی انتخابات ۱۴۰۰


رضایی تاکید کرد: با پرداخت یارانه ۴۵۰ هزارتومانی هیچ یک از قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد و فشار هم به بودجه دولت وارد نمی‌شود چراکه اصلا دست به بودجه دولت نمی‌زنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت ما از هیات دولت گرفته تا خانه‌های ملت ایران برای بانوان برنامه داریم.

حضور حداقل دو زن در کابینه ام

وی با تاکید بر اینکه در هیات دولت بنده حداقل دو تن از بانوان حضور خواهند داشت، افزود: در کسب و کار‌های کشور، تجارت، کسب و کار‌های خانگی به بانوان امکانات لازم می‌دهیم تا دولت و درآمد داشته باشند، علاوه بر آن خانه داری را با عنوان شغل محسوب میکنم و به این شغل حقوق خواهم داد.

رضایی افزود: دو وظیفه را برای زنان خانه دار اختصاص می‌دهیم، یک تربیت فرزند و دو بهداشت و سلامت خانواده.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان