تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

سعید جلیلی: فیلترینگ توییتر توجیهی ندارد

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: صدا و سیما نقش بسیار مهم و بی‌نظیر دارد و می‌تواند با تشویق مردم به شرکت گسترده‌تر در انتخابات این فرصت را فراهم کند که مردم بتوانند یک انتخاب درست داشته باشد.

سعید جلیلی: محدودیت برای فضای مجازی توجیهی ندارد/ توییتر مثل اینستاگرام است

رویداد۲۴ سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، بعد از ضبط برنامه تلویزیونی خود در جمع خبرنگاران گفت: اهمیت انتخابات جدا از اینکه چه کاندیدا و چه نامزدی رای بیاورد این است که همه مردم در این انتخابات مشارکت پرشور و گسترده داشته باشد.

وی افزود: رسانه ملی در این زمینه می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد، به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا که فعالیت‌های حضوری و تبلیغاتی محدودیت‌های جدی دارد و باید اصول بهداشتی رعایت شود صدا و سیما نقش بسیار مهم و بی‌نظیر دارد و می‌تواند با تشویق مردم به شرکت گسترده‌تر در انتخابات این فرصت را فراهم کند که مردم بتوانند یک انتخاب درست داشته باشد.

جلیلی افزود: انتخاب درست زمانی می‌تواند صورت بگیرد که نامزد‌ها بتوانند به سوالات واقعی مردم پاسخ معتبر دهند و مردم بتوانند از میان پاسخ‌های آن‌ها بهترین را انتخاب کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فضای مجازی را فرصت بی نظیر برای نسل جوان عنوان کرد و گفت: فضا و فرصت‌های فضای مجازی درگذشته نبود و باید از این فضا حداکثر استفاده را کرد چرا که این فرصت را به ما داده با سرعت و کیفیت بهتر و همچنین دقت بیشتر، بسیاری از خدمات به مردم ارائه شود و ما نیز باید از این ابزار استفاده کنیم.

وی ادامه داد: عده‌ای القا می‌کنند که عده‌ای می‌خواهند بیایند و این فضا را محدود کنند، من می‌گوییم که این طور نیست و باید از فرصت فضای مجازی به بهترین شکل استفاده کرد چرا که بعضا برخی محدودیت‌ها توجیه ندارد میان اینستاگرام و توییتر چندان فرقی وجود ندارد و اگر محدودیتی در این حوزه هست حتما باید برداشته شود.

جلیلی گفت: باید صادقانه به جوانان گفت که در فضای مجازی مانند هر فضایی دیگری کسانی وجود دارند که بخواهند از این ظرفیت‌ها برای آسیب به فرهنگ و بنیان خانواده استفاده کنند که اکثر مردم ما نیز به این موضوع رضایت ندارند و این موضوعات را نمی‌پذیرد و باید تدابیر لازم برای آن سنجیده شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: رییس کل بانک مرکزی می‌گوید ۹۰ هزار میلیارد تومان از معوقات بانکی دست یازده نفر است خلق پول اینجا اینطور می‌شود. این‌ها است که دولت ما برای آن برنامه دارد و دولت ما اجازه نخواهد داد که ۹۰ هزار میلیارد تومان دست یازده نفر باشد.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان