تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
غلامرضا انصاری:

نامزدهای اصولگرا وعده رفع محدودیت‌هایی را می‌دهند که خودشان مسبب آن بودند

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: متاسفانه بخشی از تصمیم گیرندگان امروز در دهه هشتم و نهم زندگی‌شان به سر می‌برند و شرایط جدید جامعه برایشان قابل درک نیست و امیال و خواسته‌های منطقی و به حق نسل جدید را به طور کلی نمی‌توانند درک کند.

نامزدهای اصولگرا

رویداد۲۴ غلامرضا انصاری در پاسخ به سوالی در خصوص علل تغییر دیدگاه برخی داوطلبان شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تناقض سخنان امروز با عملکرد دیروزشان مانند اینکه آقای رضایی از تلاش برای تصویب FATF سخن می‌گویند یا آقای جلیلی از فیلترینگ توئیتر ابراز نارضایتی می‌کنند، گفت: ابتدا باید یک مقدمه عرض کنم؛ فاصله بین نسلی به دلیل دسترسی به منابع اطلاعاتی و بالا رفتن دانش نسل فرهیخته جدید بسیار زیاد شده و فاصله کسانی که در سن و سال بنده هستند با پدرانمان سی سال  و فاصله بین نسلی نسل ما با جوانان امروز سیصد سال شده است و فاصله بین نسلی جوانان امروز با کسانی که در دهه نهم زندگی خودشان قرار گرفتند سه هزار سال است. 

وی ادامه داد: متاسفانه بخشی از تصمیم گیرندگان امروز در دهه هشتم و نهم زندگی‌شان به سر می‌برند و شرایط جدید جامعه برایشان قابل درک نیست و امیال و خواسته‌های منطقی و به حق نسل جدید را به طور کلی نمی‌توانند درک کند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در طول ۴۰ سال گذشته، دو دولت را می‌توانیم در بلوک اصلاح‌طلبی تقسیم‌بندی کنیم؛ دولت دفاع مقدس آقای مهندس موسوی و دولت اصلاحات آقای خاتمی و این دو دولت در تارک افتخارات جمهوری اسلامی تا ابد خواهند درخشید. در زمان دولت مهندس موسوی علیرغم این که جنگ بود و قیمت نفت پایین بود و تحریم هم اعمال می‌شد؛ هم جنگ اداره شد و هم معیشت مردم دچار مشکل نشد و در زمان اصلاحات هم دولت خزانه خالی را تحویل گرفت و کشور در آستانه یک جنگ بین المللی قرار گرفته بود و تمام سفرای خارجه از ایران قهر کرده و رفته بودند و با همت مردم و حماسه‌ای که در دوم خرداد به وجود آمد، دولت دست پاکی را روی کار آمد و درحالی که رشد دو رقمی گردید، تورم سیر نزولی داشت و معیشت مردم تامین بود؛ در نتیجه سایر دولت‌ها یا به صورت مطلق و یا به صورت حداکثری در اختیار اصولگرایان و اصطلاحا تشنگان قدرت بوده است. 

وی افزود: امروز متاسفانه تمام مشکلات ۴۰ سال گذشته را به گردن آنچه ناکارآمدی اصلاح‌طلبان می‌نامند انداخته‌اند و یادشان رفته که دولت نهم و دهم را با هزار لطایف الحیل روی کار آوردند و نظر کرده امام زمان و معجزه هزاره سوم نامیدند و معتقد بودند که زمینه ظهور امام زمان را مهیا می کند و شرایطی پیش آمد که اواخر کار خودشان مجبور شدند لقب انحرافی به آن بدهند و اصلا حاضر نیستند مسئولیت دولتی که هشت سال آمد و برای کشور مشکلات غیرقابل جبرانی را به وجود آورد، قبول کنند.


بیشتربخوانید: دوگانه جلیلی-رئیسی با محوریت شبکه‌های اجتماعی/ فیلترینگ پاشنه آشیل کاندیدا‌های انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟


وی ادامه داد: امیدواریم حال که همه تلاش‌ها برای یکدستی کشور صورت گرفته، دولت انقلابی که به وجود می آید حداقل در رابطه با همان شعارهایی که دادند مثل معیشت مردم، تورم، سفره مردم، حل مشکل تحریم‌ها و اشتغال جوانان، وام ۵۰۰ میلیونی ازدواج، یارانه ۴۵۰ هزارتومانی، پرداخت۹۰٪ خرید خانه، پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار و به التماس انداختن آمریکا و غیره گام بردارند و شامل این جمله‌ امام به مخالفان آقای مهندس موسوی نشوند که فرمودند مخالفین شما توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند. 

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به انتقاد سعید جلیلی از فیلترینگ توئیتر گفت: تمام محدودیت‌ها در طول چند دهه گذشته به خصوص در یکی دو دهه گذشته که شبکه‌های اجتماعی رشد و نمو پیدا کردند توسط همین عزیزانی که امروز آمدند و قرار است دولت را در دست بگیرند اعمال شد؛ حالا یا به صورت مستقیم رئیس دولت می‌شوند یا قطعا خیلی از این‌ها در ترکیب کابینه آینده هم حضور خواهند داشت. 

وی افزود: این افراد برای مثال توئیتر را فیلتر کردند و امروز تمام کسانی که در عرصه سیاسی حضور دارند چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا از آن استفاده می‌کنند. واقعا خنده دار است در شرایطی که همه دارند از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند فیلتر شدنش فقط یک دکان جدید برای سوءاستفاده‌های کسانی است که امکان ورود فیلترشکن ها را دارند و هزینه‌های مردم را اضافه می‌کنند وگرنه هیچ خاصیت دیگری ندارد. 

وی ادامه داد: امروز از کوچک ترین نوجوان گرفته تا سالمندترین افرادی که گوشی تلفن همراه دارند امکان دسترسی به همه شبکه های اجتماعی را ازطریق فیلترشکن‌ها برخوردارند با این تفاوت که اگر فیلتر نبود امکان استفاده سالم از شبکه‌های اجتماعی مهیا بود و امروز که از فیلترشکن استفاده می‌کنند جوانان و نوجوانان ما به تمام شبکه های غیر اخلاقی هم دسترسی پیدا کردند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که وضع از این که هست بدتر نشود و اتفاقی که در آینده می افتد کسانی که این شرایط را برای کشور به وجود آوردند و امکان انتخاب را برای جامعه به حداقل رساندند مسئولیتش را بپذیرند و بتوانند در مقابل کارنامه خودشان پاسخگو باشند.

انصاری خطاب به کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری گفت: انشاءالله وقتی به دولت رسیدید، عملکردتان را مردم فهیم ایران خواهند دید و سپس در موردتان به قضاوت خواهند نشست واگرنه این مردم افراد پیرامون شما را به خوبی در یاد دارند و در مورد آن قضاوت می‌کنند و روحانی هم وجود نخواهد داشت که همه ضعف‌ها را به او نسبت بدهید.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمدباقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
1
0
یکی از کار هایی که کاندیدا اصولگرا باید انجام دهد مالیات بستن بر دروغ است،تا این اصلاح طلبان ابن همه دروغ ووعده تحویل ندهند،وجود آقازاده ها ی مفتخر هم در بین انها الا ماشاالله،برای نمونه دختر وزیر فقیر ودلار 4200تومانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
درپاسخ محمد باقر: بیسواد مفت خور درست است ، ضمنا" درجناح اصولگراهم مفتخور ودروغگو کم نیستند ،کلا" اصولگرا و اصلاح طلب ، سر وته یک کرباسند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
0
0
درود بر جناب آقای غلامرضا انصاری ، ضمن تایید تمام اظهارات ایشان ، صحبت های جناب انصاری در خصوص فیلترشکن ها کاملا" صحیح است ،
نظرات شما
پیشخوان