تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

جنجال در بازی دوستانه استقلال / برتری استقلال مقابل پیکان

مهاجم پیکان و مدافع استقلال در جریان دیدار تدارکاتی این تیم به دلیل درگیری لفظی با نظر داور با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

برد استقلال در دیدار دوستانه با پیکانرویداد۲۴ از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه 26 خرداد ماه در شرایطی که دیدار تدارکاتی دو تیم استقلال و پیکان تا پایان نیمه اول با یک بر صفر استقلال در جریان است، درگیری دو بازیکن از دو تیم با کارت قرمز داور همراه شد.

سیاوش یزدانی، مدافع میانی استقلال و امیر روستایی مهاجم پیکانی‌ها در چند صحنه با برخوردهای شدید فوتبالی با یکدیگر داشتند و در نهایت در دقیقه ٢۵ به درگیری شدید لفظی منجر شد که با تصمیم داور مبنی بر اخراج هر دو بازیکن همراه شد.

در ادامه با توافق کادرفنی دو تیم، به جای بازیکنان اخراجی دو بازیکن دیگر وارد زمین شدند تا بازی همچنان ١١ نفره از سوی استقلال و پیکان دنبال شود.


بیشتر بخوانید: حمله مدافع پیشین به مدیر عامل استقلال


امیر روستایی که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، مدعی بود که سیاوش یزدانی به او فحاشی کرده و علت درگیری لفظی آنها نیز به این دلیل بوده است.

این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید. برای استقلال آرمان رمضانی و ارسلان مطهری و برای پیکان نیز علیرضا کوشکی موفق به گل‌زنی شدند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان