تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

بازگشایی مدارس از اول مهرماه مشروط شد

 رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بازگشایی مدارس از اول مهرماه منوط بر این است که وضعیت از نظر شیوع کرونا به‌حالت پایدار و قابل کنترل برسد.

بازگشایی مدارس در مهر 1400؟

رویداد۲۴ مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  در مورد انتشار اخبارى مبنی بر اینکه تمام دانش‌آموزان از اول مهرماه در مدرسه حضور پیدا خواهند کرد گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اول مهرماه فعلا تنها در حد یک نظریه بوده و تحقق آن منوط بر این است که وضعیت از نظر شیوع کرونا به حالت پایدار و قابل کنترل برسد.

اوافزود: اگر توانستیم تا پایان شهریور‌ماه به این وضعیت مطلوب دست یابیم، کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد.


بیشتر بخوانید: نگرانی معلمان و دانش آموزان از بازگشایی مدارس


اوتصریح کرد: تاکنون تصمیمی برای واکسیناسیون دانش‌آموزان اتخاذ نشده است، چرا که هنوز واکسنی برای گروه سنی کمتر از ۱۸ سال تولید نشده است و واکسیناسیونی که به آن اشاره شده است فقط مختص معلمان و کادر اداری مدارس است.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما امیدواریم تا شهریورماه تزریق واکسن به معلمان و کادر اداری مدارس که در دستور کار قرار گرفته، انجام شود تا به‌دنبال آن بتوان مدارس را در اول مهرماه بازگشایی کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان