تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
مهاجم پیشین تیم ملی:

نرفتن به جام جهانی یعنی۱۰ سال عقبگرد/ ایران اسکوچیچ را بزرگ کرد

مهاجم پیشین تیم ملی ایران با بیان اینکه اسکوچیچ هیچ بزرگی ای به فوتبال ما نمی دهد گفت: این نام ایران است که اسکوچیچ را بزرگ کرده است.

زمان بازی ایران و عراق

رویداد۲۴ ادموند اختر در مورد عملکرد ایران در سه پیروزی گذشته برابر هنگ کنگ، بحرین و کامبوج گفت: همه مطمئن بودند که ایران کامبوج را به راحتی و با گل های زیاد شکست می دهد. هنگ کنگ هم حریف دندان گیری هم برای ما نبود و نمی توانست برای ما خطرناک باشد. اما گلی که آنها به ما زدند یک هشدار به فوتبال و مدافعین تیم ملی ایران بود که مراقب عملکرد خود در زمین باشند.

وی افزود: متاسفانه در دور رفت مقابل بحرین و عراق شکست خوردیم و از بحرین برای خودمان غول درست کرده بودیم. یک بازی پراسترس را مقابل این تیم شروع کردیم اما هر چه از زمان بازی گذشت متوجه شدیم که بحرین توانایی مقابله با ما را ندارد. مطمئن باشید ایران به جام جهانی صعود می کند. فوتبال ما، آقای آسیاست. همه به او احترام می گذارند و صد درصد در جام جهانی حضور پیدا خواهد کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: ایرانی ها همیشه عادت دارند کارهای سخت و بزرگی انجام دهند. شکست های دور رفت به شدت فوتبال ما را متزلزل کرده بود اما با این سه پیروزی تا حدودی آرامش به فوتبال ما بازگشته و حالا باید آماده شویم تا بتوانیم عراق را هم با شکست روبرو کنیم.

اختر در مورد دیدار روز سه شنبه تیم ملی برابر عراق گفت: شباهت فوتبال عراق به ما زیاد است. آنها فیزیکی، جنگنده و انتحاری بازی می کنند و همانند ما احساسی هستند. ما بازی فوق العاده سختی مقابل عراق داریم. ابتدا باید گل نخوریم و سپس خود را آماده گل زدن کنیم.


بیشتر بخوانید: اسکوچیچ بالاتر از بقیه مربیان تیم ملی!


ما خط حمله قوی ای داریم که تن مدافعان حریف را به لرزه می اندازد. آزمون، طارمی، کاوه رضایی، قائدی اینها بازیکنانی هستند که می توانند به یکباره نتیجه را تغییر دهند اما باید هشیار باشیم که اشتباه برابر این حریف قلدر نداشته باشیم. عراق به دنبال روزنه ای است تا بتواند دروازه ما را باز کند و ما باید اجازه چنین کاری به آنها ندهیم.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران در مورد عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی و انتقاداتی که به او می‌شود گفت: اسکوچیچ هیچ بزرگی ای به فوتبال ما نداده است بلکه این نام ایران است که اسکوچیچ را بزرگ کرده است. اگر هم الان او سرمربی تیم ملی است به این دلیل است که عقبه فوتبال ما را می شناسد. می داند که ما ایرانی ها احساسی و عاطفی هستیم و او حالا در تیم ملی رفاقتی کار می کند. باز هم می گویم این ایران است که اسکوچیچ را بزرگ کرد ه است.

وی افزود : اگر اسکوچیچ در تیم ملی هم موفق نشود کسی از او خورده نمی گیرد چون هزینه ای برای او نکرده ایم و او به راحتی می تواند سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری شود. اگر هم به جام جهانی صعود کند که این نام ایران است که او را بزرگ کرده است اما در مجموع اعتقاد دارم که تیم ملی کشورمان می تواند به طور حتم به جام جهانی صعود کند.

ادموند اختر در پایان خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم به جام جهانی صعود کنیم به طور حتم ۱۰ سال به عقب برگشته ایم. شاید همانند دوره های گذشته که کی روش و یا دیگران بودند تنها سه بازی در جام جهانی انجام دهیم ولی حضورمان در جام جهانی می تواند به فوتبال کشورمان اعتبار ببخشد.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان