تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
عراقچی پس از شرکت در انتخابات:

امیدواریم نتیجه انتخابات برای مردم ایران خیر باشد

معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: وقتی که مردم پشت نظام هستند و در انتخابات شرکت می‌کنند، با قوت و عزت بیشتری در عرصه‌های بین المللی حاضر می‌شویم.

امیدواریم نتیجه انتخابات برای مردم ایران خیر باشد

رویداد۲۴ سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در وین، گفت: این قسمت و توفیق ما بود که این دوره از انتخابات را در وین باشیم و در محل سفارت ایران در اتریش رای خود را به صندوق بیاندازیم.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری یکی از ارکان نظام است و از مهم‌ترین آن انتخاب رئیس جمهوری است که حداقل چهار سال مدیریت کشور را در ابعاد اجرایی بر عهده خواهد گرفت و اهمیت بسیار زیادی دارد.

عراقچی ادامه داد: امیدوارم امروز مشارکت گسترده مردم را پای صندوق‌های رای شاهد باشیم، این موضوع مسلما باعث افزایش اقتدار، استحکام و قدرت ایران خواهد بود. در عرصه سیاست خارجی این را به عینه می‌بینیم که وقتی که مردم پشت سر نظام هستند و در انتخابات شرکت می‌کنند، با یک قوت، اقتدار و عزت بیشتری در عرصه‌های بین المللی حاضر می‌شویم.


بیشتر بخوانید: ۴ نامزد انتخابات بعد از رای دادن چه گفتند؟
معاون سیاسی وزیر خارجه اضافه کرد: امیدواریم که انتخابات این دوره هم با مشارکت گسترده مردم منجر به دولتی شود که منجر به افتخار و عزت جمهوری اسلامی ایران با تعامل گرایی و تعامل عزت مندانه با کشور‌های جهان در عرصه بین المللی باشد و امیدواریم نتیجه انتخابات برای مردم ایران خیر باشد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان