تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

هشدار جدی؛ استقلال همه جام‌ها را از دست می‌دهد!

عباس سرخاب مهاجم اسبق استقلال گفت: اگر هر چه زودتر حواشی باشگاه جمع و جور نشود این تیم در لیگ و جام حذفی دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد شد.

دربی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی

رویداد۲۴ عباس سرخاب مهاجم آبی‌پوشان در دهه ۶۰ گفت: فرهاد مجیدی اگر حرفی می زند می‌خواهد تیم خوبی را در جام حذفی و ادامه رقابت‌های لیگ ساخته و پرداخته کند. او برای خودش چیزی نمی خواهد و بیشتر به موفقیت استقلال فکر می کند اما ظاهراً مدیریت باشگاه نمی‌تواند امکانات لازم را برای پیشرفت تیم فراهم کند.

وی ادامه داد: استقلال با پدیده بازی دارد این در حالی است که تیم پر از حاشیه شده است و اگر در مقابل حریف مشهدی نتیجه نگیریم به نوعی باید قید لیگ‌ برتر را بزنیم و شانس قهرمانی خود را از دست بدهیم. به همین دلیل است که می‌گویم ای کاش این حاشیه ها مطرح نمی‌شد و تیم با قدرت به کارش ادامه می داد.

سرخاب اضافه کرد: ما در جام حذفی بازی با پرسپولیس را در پیش داریم و این بازی بسیار سرنوشت ساز است چراکه باید هواداران را با گرفتن یک جام خوشحال کنیم من امیدوارم هر اتفاقی که قرار است برای استقلال بیفتد به سود این تیم باشد چرا که هواداران دیگر خسته شده اند و تحمل این همه حواشی و حرف و حدیث را ندارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان