تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

ادامه فعالیت دولت سایه جلیلی در دولت رئیسی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر دانشگاه می‌تواند یک دولت سایه یا دولت شاهد برای کمک به دولت باشد. دانشگاه‌های ما باید این را کار و دغدغه خود بدانند که چطور می‌توان به دولت کمک کرد.

ادامه فعالیت دولت سایه جلیلی در دولت رئیسی

رویداد۲۴ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید در دانشگاه تهران گفت: در مناظرات انتخاباتی مفهومی تحت عنوان دولت سایه مطرح شد که یکی از مصادیقش بسیج اساتید است که می‌تواند با فعالیت خود سایه به سایه مسایل را دنبال کند.

وی افزود: اساتید و به خصوص بسیج اساتید می‌توانند اگر کار درستی در حال انجام است برای تسریع آن به دولت کمک کنند و اگر کار ناقصی دنبال می‌شود با رصد وقایع برای کمک به دولت وارد میدان شود.

جلیلی با اشاره به آغاز به کار دولت منتخب طی روز‌های آینده افزود: این فرصت امروز وجود دارد و باید ۴ سال آینده با اقداماتی جهادی به جهشی جدی دست یافت.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی همراهی مردم را در به ثمر نشستن اقدامات دولت موثر خواند و گفت: تلاش همگانی از سوی مردم و دولت لازم برای موفقیت دولت‌لازم است. این طور نیست که فکر کنیم با چند جلسه کار تمام شده است؛ باید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم که طی ۴ سال آینده به موفقیت برسیم.


بیشتر بخوانید: پاسخ ابراهیم رئیسی به سوالی درباره اعدام‌های دهه ۶۰
جلیلی با اشاره به اینکه دولت بدون کمک ملت و نخبگان نمی‌تواند این بار سنگین را به دوش کشد، تاکید کرد: زمانی دولت رقیب شما و زمانی رفیق شماست که در هر صورت باید کمک کنیم مشکلات حل شود.

وی خاطر نشان کرد: هر دانشگاه می‌تواند یک دولت سایه یا دولت شاهد برای کمک به دولت باشد. دانشگاه‌های ما باید این را کار و دغدغه خود بدانند که چطور می‌توان به دولت کمک کرد. اگر در زمینه‌ای کاری موفق و درست در حال شکل گیری است کمک کنند که بهتر انجام شود و موانع را با کمک خود بردارد. اگر نکاتی مغفول مانده با رصد هوشیارانه به تصحیح آن کمک کنند چراکه در ۸ سال گذشته مشکلاتی بوده است که جبران آن تلاش جدی می‌خواهد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان