تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

جدیدترین گزینه برای جانشینی دراگان اسکوچیچ در تیم‌ملی!

گابریل کالدرون جدیدترین گزینه مطرح شده برای جانشینی دراگان اسکوچیچ است.

گزینه های جانشینی اسکوچیچ

رویداد۲۴ از همان روزی که شهاب عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، مشخص بود رییس جدید فدراسیون فوتبال علاقه ای به همکاری با دراگان اسکوچیچ ندارد.

شهاب عزیزی خادم در جمع های خصوصی نیز به اطرافیان خود گفته بود علاقه ای برای کار با اسکوچیچ ندارد و ظاهرا در منامه بحرین نیز اتفاقاتی باعث اختلافات نظر بین اسکوچیچ و عزیزی خادم شده تا به نوعی کار اسکوچیچ برای ادامه فعالیتش در ایران سخت شود چرا که بدون همین اختلافات نیز عزیزی خادم علاقه ای برای ادامه کار با اسکوچیچ نداشت.

در این بین برخی اعضای هیات رییسه یکی از موانع بر سر راه عزیزی خادم هستند. این دسته از اعضای هیات رییسه با تغییر سرمربی تیم مخالف هستند. آن ها معتقدند اسکوچیچ نتایج خوبی به دست آورده و علاوه بر این هم مربی ارزانی است که تیم ملی را دچار مشکلات مالی نمی کند.

این در حالی است که عزیزی خادم در مصاحبه ها کاملا خودش را تابع تصمیمات هیات رییسه می داند اما ظاهرا در واقع قضیه به گونه ای دیگر است و به همین دلیل هم هیات رییسه به دنبال این هستند تا قبل از اتخاذ هر تصمیمی، روی آن نظارت کنند و رییس فدراسیون را کنترل کنند. این روز ها نام های زیادی برای جایگزینی دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال مطرح شده است.


بیشتر بخوانید: پشت پرده کودتا علیه اسکوچیچ


یکی از موضوعاتی که اعتراض اعضای هیات رییسه را به همراه داشته، شایعه مذاکرات عزیزی خادم با برخی گزینه ها بدون اطلاع هیات رییسه است. حتی شنیده ها حاکی از آن است در هفته های اخیر دو بار با کارلوس کی روش مذاکره شده اما اختلافات خود عزیزی خادم با کی روش، دستمزد سنگین این سرمربی و مخالفت وزیر ورزش با شخص کی روش باعث شده این سرمربی پرتغالی از نیمکت تیم ملی دور شود.

گابریل کالدرون، جدیدترین اسمی است که از اطراف فدراسیون برای جانشینی اسکوچیچ شنیده می شود. مذاکرات با این سرمربی جدی است و ظاهرا قبل از رقابت های انتخابی جام جهانی در منامه نیز به کالدرون  گفته اند بازی های تیم ملی را رصد کند. به گوش اعضای هیات رییسه رسانده اند عزیزی خادم با جذب کالدرون موافقت کرده و معتقد است از آن جایی که کالدرون سرمربی ای کم توقع است و با کمترین امکانات نیز کار های خود را پیش می برد، گزینه ای مناسب برای تیم ملی است. همین شایعه باعث شده اعضای هیات رییسه به رییس فدراسیون اعلام کنند جلسه فوق العاده هیات رییسه با موضوع روشن شدن تکلیف کادرفنی تیم ملی هر چه سریع تربرگزار شود.

اگرچه عزیزی خادم فعلا هم مذاکره با کی روش را به صورت خصوصی و در دیدار با وزیر ورزش تکذیب کرده و هم به آن دسته از اعضای هیات رییسه که همسو با او هستند اطمینان داده هیچ مذاکره ای با کالدرون نداشته اما منابع خبری می گویند گابریل کالدرون به نیمکت تیم ملی و جانشینی اسکوچیچ نزدیک است.
کالدرون لیگ نوزدهم وارد فوتبال ایران شد و نیم فصل روی نیمکت پرسپولیس نشست و این تیم را قهرمان نیم فصل اول کرد.

منبع: طرفداری

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
0
اشتباه پشت سر اشتباه
نظرات شما
پیشخوان