تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

پایان رویای میزبانی استقلال از الهلال در آزادی؟

روزنامه الیوم عربستان نوشته است که AFC تا روز چهارشنبه ۱۶ تیر به استقلال فرصت داده است تا استادیوم مدنظر خود در کشور بی طرف برای بازی با الهلال را انتخاب کند.

میزبانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیارویداد۲۴ همچنان مشکل حضور تیم های ایرانی و عربستانی در کشور مقابل پابرجاست و به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته اعلام کرده است که دیدارهای استقلال با الهلال و همچنین بازی النصر مقابل فولاد در کشور بی طرف برگزار می شود.

در حالیکه طبق برنامه اعلام شده کنفدراسیون فوتبال آسیا می بایست استقلال در تهران از الهلال پذیرایی می کرد و تراکتور نیز راهی ریاض می شد تا به مصاف النصر برود، اما طبق مصوبه AFC در سال 2016، همچنان تیم های ایرانی و عربستانی باید در کشور بی طرف با یکدیگر روبرو شوند.

روزنامه الیوم عربستان در همین خصوص نوشته است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تا چهارشنبه دو هفته آینده 7 ژوئیه (16 تیر) به باشگاه های النصر عربستان و استقلال ایران فرصت داده است تا برای دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتور و الهلال، یک استادیوم در کشوری بی طرف را به AFC معرفی کنند.

استقلال در لیگ قهرمانان 2019 استادیوم زعبیل امارات که متعلق به باشگاه الوصل است را به عنوان زمین بی طرف برای دیدار با الاهلی عربستان انتخاب کرد ولی به دلیل اپیدمی ویروس کرونا، ادامه این رقابت ها در قطر و به صورت متمرکز برگزار شد در نتیجه آبی پوشان نتوانستند در این استادیوم پذیرای الاهلی باشند.


بیشتر بخوانید: ‌کنایه تند ستاره پرسپولیسی به استقلالی‌‎ها: مظلوم‌نمایی نکنید!


باید دید در نهایت فرهاد مجیدی چه استادیومی را برای دیدار با الهلال انتخاب خواهد کرد. شاید حضور یا عدم حضور تماشاگران در دیدارهای این مرحله یکی از نکات مهم استقلالی ها برای تعیین استادیوم بی طرف باشد. در صورت امکان حضور هواداران در ورزشگاه، احتمال می رود به دلیل حضور تعداد زیادی از ایرانیان در کشور قطر، مجیدی آنجا را برای میزبانی از الهلال انتخاب کند در غیر اینصورت به نظر می رسد امارات انتخاب بعدی آبی پوشان خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان