تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

چشم امید پرسپولیسی‌ها به یک استقلالی!

پس از برد شیرین در رفسنجان حالا پرسپولیسی‌ها امیدوارند یک استقلالی یقه سپاهان اصفهان را بگیرد تا صدر جدول همچنان قرمز بماند!

پرسپولیس

رویداد۲۴ تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس تمام شد.

پرسپولیسی‌ها با این نتیجه ۵۱ امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان به صدر جدول صعود کردند. این سومین برد متوالی شاگردان یحیی گل محمدی بود.

شاگردان یحیی گل محمدی با ارائه یک بازی منطقی سه امتیاز با ارزش از کویر دشت کرده و درحالی به تهران برگشتند که در اتوبوس تیم بحث بازی تیم سپاهان اصفهان داغ بود.

بازیکنان پرسپولیس با اطمینان مدعی بودند نویدکیا و شاگردانش نمی توانند با سه امتیاز از اهواز برگردند و جواد نکونام بی تردید یقه این تیم را خواهد گرفت.

دلایل پرسپولیسی‌ها برای نتیجه گرفتن فولاد خوزستان در دیدار با سپاهان اصفهان هم جالب بود.

اول اینکه گرمای هوای اهواز در این زمان به شدت به ضرر سپاهان است و شاگردان نویدکیا به آب و هوای گرم و شرجی اهواز عادت ندارند و به مشکل برخواهند خورد.


بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس در خطر حذف از آسیا


دلیل دوم سازماندهی دفاعی خوب فولاد خوزستان است. تیم جواد نکونام درحال حاضر (پیش از پایان بازی های هفته بیست و چهارم) با ۱۵ گل خورده به همراه استقلال و پس از پرسپولیس کمترین گل خورده را در لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است.

این تیم سخت گل می خورد و به همین خاطر شاگردان یحیی گل محمدی امیدوارند جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و هافبک پیشین استقلال بتواند به ادامه صدرنشینی آنها کمک کند.

پرسپولیس هم اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان با ۵۱ امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر است. این درحالیست که گل زده سپاهان بیشتر است و این تیم اصفهانی با ۴۲ گل زده ۱۰ گل بیشتر از پرسپولیس زده است.

تفاضل گل شاگردان محرم نویدکیا نیز۲۱ است درحالی که پرسپولیس ۲۰ است.

بنابراین تنها راه حفظ صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر، امتیاز گرفتن یک استقلالی از سپاهانی هاست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان