تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۶ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

علی نیکزاد: قوه قضاییه در دوران رئیسی مردمی شد

نایب رئیس مجلس گفت: قوه قضائیه‬⁩ در دوره آیت الله رییسی مردمی شد، حقوق عامه در آن محور قرار گرفت و در مبارزه با فساد، نزدیکی‌ها و ملاحظات سیاسی را کنار زد.

علی نیکزاد: قوه قضاییه در دوران رئیسی مردمی شد

رویداد۲۴ علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر با تبریک هفته قوه قضاییه تاکید که قوه قضاییه در دوران رئیسی نگاه مردم را به خود جلب کرد.

در توییت نیکزاد آمده است: ‏⁧‫قوه قضائیه‬⁩ در دوره آیت الله رییسی مردمی شد، حقوق عامه در آن محور قرار گرفت و در مبارزه با فساد، نزدیکی‌ها و ملاحظات سیاسی را کنار زد. این قوه قضاییه توانست نگاه مردم را به خود جلب کند. خداقوت به همه کسانی که در این مسیر نقش داشتند. هفته قوه قضاییه مبارک.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
0
اینها همش شعاره من دوسال در زمان ایشان رفت و امد کردم حقم تضییع شد جالبه قولنامه رسمی و شاهد داشتم کلی خرج کردم و توهین قضات و باز/رسها رو شنیدم اخرشم اعتراضات هم رد شد البته طی این دوسال دیدم اکثر مراجعین همین وضع رو داشتند هزینه های دادرسی زیادتر شده ثبت شکایات سخت تر شده از دم در نگهبانی توهین میشنوی تا رئیس دادگستریش در شهرستانهای کوچک حتی بازپرسها و قضات بومی سرکار هستند که همواره با یک طرف پرونده نسبت فامیلی یا همسایگی یا دوستی و اشنایی دارند و یا سفارششون بهشون شده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان