تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

تغییرات جدید جنجالی در فدراسیون فوتبال

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست پیش روی خود موارد مهمی را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد که ممکن است برخی مسئولان فدراسیون تغییر کنند و افراد جدیدی مسئولیت بگیرند.

تغییرات جدید در فدراسیون فوتبال

رویداد۲۴ هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی یکشنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد که محور اصلی آن تعیین تکلیف در خصوص پست‌های بلاتکلیف و بدون سرپرست می‌باشد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم که حدود ۱۰۰ روز پیش صندلی ریاست فدراسیون فوتبال را عهده دار شده بود برای برخی پست‌های مهم مجموعه خود ناچار به تعیین تکلیف است.

گزارش ۱۰۰ روزه روی میز اعضا

عزیزی خادم بابت فعالیت خود در پست ریاست به هیأت رئیسه گزارش می‌دهد و شرح فعالیت و تصمیم گیری های خود را به گوش آنها می‌رساند. گزارشی که نیاز به تأیید یا تصویب هیأت رئیسه نیست اما آنها لازم است تا در جریان امورات اجرایی و مدیریتی قرار بگیرند.

بررسی صعود تیم ملی ایران

وی قصد دارد درباره عملکرد تیم ملی بزرگسالان با دراگان اسکوچیچ در بحرین را که منجر به صعود این تیم به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر شد را تشریح کند. همچنین درباره اردوهای تیم ملی در مسیر این دیدارها برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ رایزنی خواهد شد.

برنامه‌ریزی مالی

رئیس فدراسیون قصد دارد درباره تأمین منابع مالی فدراسیون فوتبال نیز صحبت‌هایی را انجام دهد و خواستار بررسی جزئیات پیشنهاداتی که از سوی برخی شرکت‌ها برای حمایت از تیم ملی ایران ارائه شده است صحبت کند.


بیشتربخوانید: آشنایی با گزینه‌های احتمالی وزارت ورزش و جوانان

تعیین تکلیف سرپرست‌ها

از زمان روی کار آمدن عزیزی خادم، برای رؤسای همه ارکان و کمیته‌های این فدراسیون حکم سرپرستی صادر کرده‌اند. انتصاباتی که تنها برای سه ماه می‌توانستند فعالیت کنند و هیأت رئیسه موظف است درباره آینده این پست‌ها تصمیم‌گیری قطعی کند.

در صورتیکه افراد حاضر در پست‌های دبیرکلی، کمیته مسابقات، کمیته داوران، کمیته فوتسال، کمیته فوتبال ساحلی، کمیته بازاریابی و … که سرپرست هستند بخواهند در پست‌های خود باقی بمانند نیازمند تأیید هیأت رئیسه هستند.

تغییرات با فضای ماندن دوستان قدیمی

عزیزی خادم در روزهای ابتدایی حضور خود تصمیم به حفظ حیدر بهاروند به عنوان سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گرفت تا بازی‌های فوتبال باشگاهی کشور را به اتمام برساند. طبق تصمیم قبلی با رسیدن به هفته‌های پایانی رقابت‌های فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور بهاروند نیز از این پست کنار خواهد رفت تا نایب رئیس دوم که ریاست سازمان لیگ را نیز بر عهده دارد صندلی‌اش در اختیار گزینه‌های دیگر قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون برای دبیرکلی فدراسیون نیز نقشه جدید کشیده است. عزیزی خادم تصمیم به نگه داشتن دوستان قدیمی خود نظیر بهاروند و قنبرزاده در فدراسیون دارد. او نمی‌خواهد بهاروند از فوتبال کنار برود تا اینگونه همچنان ردی از این شخص در کنار عزیزی خادم باقی بماند.

قنبرزاده نیز از دبیرکلی کنار می‌رود اما احتمال می‌رود فعالیت خود را به عنوان جانشین بهاروند در سازمان لیگ ادامه دهد. عزیزی خادم یکی از مدیران سابق وزارتخانه «صمت» را نیز برای این پست در نظر گرفته است و قصد دارد تصمیم قطعی خود را تا برگزاری جلسه هیأت رئیسه بگیرد.

فرد خبرساز و جنجالی در حوالی پست دبیرکلی

یکی از مدیران سابق استقلال تهران که رابطه خیلی خوبی با عزیزی خادم دارد و همچنان به اتاق ریاست فدراسیون فوتبال رفت و آمد می‌کند یکی از گزینه‌های دبیرکلی فدراسیون فوتبال است. این مدیر در حالی به عنوان گزینه یکی از مهم‌ترین پست‌های فدراسیون فوتبال مطرح شده است که پرونده‌های سنگین مالی دارد.

احتمال تمدید برخی سرپرستی‌ها

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برخی سمت‌هایی که با سرپرست فعالیت خود را ادامه می‌دهند هنوز موفق به پیدا کردن شخص مد نظرش نرسیده است. محدودیت‌های قانونی نیز مانع از ادامه فعالیت همین افراد در پست‌های خود به عنوان سرپرست می‌شود. از این رو عزیزی خادم قصد دارد برخی پست‌های خود را همچنان با سرپرست ادامه دهد تا فرد جدید را پیدا کرده و در پست‌های مدیریتی بگذارد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان