تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۱۷ تير ۱۴۰۰

آل‌کثیر به دربی نمی‌رسد؟

مصدومیت مهاجم جنوبی تیم فوتبال پرسپولیس در دقایق پایانی دیدار با فولاد باعث نگرانی هواداران این باشگاه شده است.

مصدومیت عیسی آل کثیررویداد۲۴ دیدار هفته بیست و ششم تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در شرایطی در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز بدون گل مساوی به پایان رسید که شاید مهم‌ترین صحنه بازی، مربوط به مصدومیت عیسی آل‌کثیر می‌شد که در دقایق پایانی بازی رخ داد و باعث نگران کادرفنی پرسپولیس و هم‌چنین هواداران شد؛ چرا که خروج آل‌کثیر با برانکارد از زمین مسابقه باعث شد تا احتمالاتی درباره غیبت این مهاجم پرتلاش و جنوبی در ترکیب پرسپولیس برای بازی‌های بعدی مطرح شود.

روزنامه ایران ورزشی درباره مصدومیت مهاجم سرخ‌پوشان در چاپ امروز خود این‌چنین نوشته است: عیسی آل‌کثیر که شش ماه محرومیت را پشت سر گذاشت و از 13 فروردین امسال به ترکیب پرسپولیس برگشت، طی دو، سه هفته اخیر بدشانسی‌های بزرگی آورده است. آل‌کثیر که با گلزنی در سه بازی بزرگ مقابل سپاهان، استقلال و تراکتور (سوپرجام) قابلیت‌هایش را نشان داده بود در بازی سوپرجام با شکستگی انگشت دست مواجه شد و در سه بازی اخیر تیمش با دست آتل‌شده و انگشت فیکس‌شده بازی کرد، هرچند ترس از وخیم‌تر شدن شرایط، روی کیفیت کار او تأثیر گذاشت.

در عین حال در بازی با گل‌گهر عیسی به همین خاطر نیمکت‌نشین شد اما در بازی با فولاد به ترکیب اصلی برگشت. در اهواز و آن بازی فشرده در دمای 45 درجه برای تنها خوزستانی پرسپولیس شرایط عادی‌تر از بقیه به نظر می‌رسید. عیسی گل نزد اما دوندگی زیادی داشت، ولی دقیقه 82 مصدوم شد و مهدی عبدی جای او را گرفت.

عیسی با برانکارد از زمین بیرون برده شد و در این هنگام چهره گرفته و فوق‌العاده ناراحتی داشت و می‌شد حدس زد مصدومیت بدموقع نگران و عصبی‌اش کرده است. دیروز گفته شد مصدومیت آل‌کثیر از ناحیه همسترینگ است اما پزشک پرسپولیس اعلام کرد تا عیسی را در تمرین عصر چهارشنبه نبیند نمی‌تواند درباره وضعیت مصدومیت او نظر بدهد، ضمن اینکه اعضای کادر فنی هم از میزان مصدومیت او خبر نداشتند.

با این حال با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها شاید حداقل این مهاجم به دو بازی حساس پیش‌رو با آلومینیوم (شنبه) و استقلال (پنجشنبه) نرسد؛ عیسی گلزن آخرین دربی سنتی تهران است اما بعید نیست دربی حذفی را از دست بدهد و فرصت درخشش مجدد در این بازی بزرگ از او گرفته شود.

در عین حال اگر درجه مصدومیت همسترینگ او بالا باشد شاید آل‌کثیر در بازی‌های بعدی لیگ برتر هم نتواند به میدان برود و فصل برای او تمام شود که برای رسیدن به جواب قطعی در این خصوص باید منتظر جواب تست‌های پزشکی او بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان