تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

کنعانی‌زادگان را برای دربی محروم کنید!

استقلالی‌ها مدعی‌اند به لحاظ فنی کوچک‌ترین واهمه‌ای از حضور کنعانی زادگان ندارند اما او باید طبق قانون محروم شود.

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ شمارش معکوس برای برگزاری دربی جام حذفی آغاز شده و سرمربیان دو تیم تمام حواس خود را معطوف به نقاط ضعف و قوت رقیب کرده‌اند. این در حالی است درگیری‌ها، حواشی و بیانیه نویسی این دو تیم این روزها به اوج رسیده است. یکی از این موارد حاشیه‌ای درخواست مدیران استقلال از فدراسیون فوتبال برای محرومیت مدافع ملی پوش پرسپولیس است.

مقامات باشگاه استقلال معتقدند اگر فدراسیون می‌خواهد کوچک‌ترین ذهنیتی برای هواداران ایجاد نشود باید با محمد حسین کنعانی زادگان برخورد کرده و این بازیکن پرسپولیس را به واسطه توهین به استقلالی‌ها محروم کند.

گردان محروم شد؛ کنعانی زادگان چرا نشود؟
مقامات باشگاه استقلال همچنان پیگیر نامه شکایت خود از کنعانی زادگان هستند. یکی از مسئولان استقلال گفت: آقایان مرتب می‌گویند که همه چیز باید طبق روال قانونی و به دور از حساسیت و فضاسازی انجام شود.

استقلال هم برای فدراسیون نامه رسمی و محترمانه نوشت و طی آن درخواست کرد با توجه به فیلم منتشر شده از آقای کنعانی زادگان و توهین این بازیکن به استقلالی‌ها، برخورد انضباطی لازم با او صورت بگیرد ولی فدراسیون در این رابطه اقدام عملی صورت نداده است. به همین دلیل هواداران استقلال نسبت به بی‌طرفی تمام ارکان فوتبال بدبین شده اند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس به یک شرط قهرمان می‌شود!


چگونه شهاب گردان بلافاصله پس از آن ماجرا با دستور موقت محروم می‌شود ولی در مورد بازیکن پرسپولیس چنین اتفاقی صورت نمی‌گیرد؟ قبل از دربی برگشت لیگ برتر هم بازیکنان پرسپولیس با سپاهانی‌ها در اصفهان کتک کاری کردند ولی موضوع خیلی راحت به پس از جدال با استقلال موکول شد.

قانون یا دربی؟
استقلالی‌ها مدعی‌اند به لحاظ فنی کوچک‌ترین واهمه‌ای از حضور کنعانی زادگان ندارند اما قانون باید به طور دقیق و یکسان برای همه تیم‌ها اجرا شود.

برخی مدیران استقلال ادعا می‌کنند اگر به پرونده بازیکن پرسپولیس درباره ویدیوی جنجالی توهین به استقلالی‌ها تا قبل از دربی حذفی رسیدگی نشود این شائبه میان هواداران ایجاد خواهد شد که فدراسیون برای یکسان بودن شرایط دو تیم عمدا پرونده را بررسی نکرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان