تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۲۲ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

ادعای وزیر بهداشت علیه نماینده زاهدان پس از درگیری با او +فیلم

سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان در سخنانی تازه گفته است نماینده زاهدان سه بار پیشتر با او دیدار کرده و هر سه بار به جای طرح کمبودها خواستار تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

ادعای وزیر بهداشت علیه نماینده زاهدان: مالکی خواستار تغییر رئیس دانشگاه بود +فیلم

رویداد۲۴ سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان در سخنانی تازه گفته است نماینده زاهدان سه بار پیشتر با او دیدار کرده و هر سه بار به جای طرح کمبود‌ها خواستار تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

نمکی گفته است فدا حسین مالکی فردی را هم برای این سمت معرفی کرده، اما او زیر بار نرفته است.

سعید نمکی همچنین گفته است که فدا حسین مالکی در دیدار‌هایی که بااو داشته حرفی از کمبود‌ها نزده و هیچ مکاتبه‌ای هم در این رابطه صورت نگرفته است.

ادعای تازه وزیر بهداشت پس از آن مطرح می‌شود که شب گذشته او در یک جلسه اداره به نماینده زاهدان درگیری لفطی پیدا کرد و با ادبیات زشتی به انتقادات او پاسخ داد.

فدا حسین مالکی نماینده زاهدان به تندی از وزیر بهداشت و دیگر مدیران وزارتخانه انتقاد کرد. او از وضعیت امکانات بهداشت و درمان در استان سیستان و بلوچستان گلایه کرد.

حسین مالکی همچنین از برخی اظهارات مبنی بر اینکه دلیل شیوع کرونا در این استان عدم بهداشت و پروتکل‌ها از سوی مردم بوده است انتقاد کرد و این اظهارات را «توهین آمیز» دانست.


مالکی همچنین گفت که برخی سخنان وزیر بهداشت را دارای ماهیت قضایی دانست که با واکنش نمکی روبه رو شد نمکی گفت ما را "نترسانید"، "ماروی مین آمده ایم، من روزی که روی مین آمدم برای تکه تکه شدن آمدم. " در ادامه فدامالکی گفت که ما اجازه نمی‌دهیم هر کس و ناکسی به مردم استان توهین کند.

اینجا بود که سعید نمکی به میانه حرف او پرید و در جلسه‌ای که به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شد از واژه‌ای حیرت انگیز استفاده کرد. او گفت: «گ.. خورده اگر کسی به مردم شما توهین کرده است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
0
متاسفم برای برخی مسؤلان که ظرفیت برای اقناع کردن منتقد ندارند و بدتر از آن دهان گشاد برای توهین و هتاکی دارند باید به حال این مردم تاسف خورد
احسانی
|
Canada
|
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
وزیر پاچه خوار.
نظرات شما
پیشخوان