تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

توپ را به زمین رسانه‌ها شوت نکنید/ دربی خراب بشود متهم خودتان هستید!

مدیران باشگاه، مربیان و معاونان اجرایی جوری درباره هم صحبت می‌کنند که گویی این یک دربی و بازی حذفی نیست؛ بلکه عبور از میدان مین است!

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ نسل جدید حاضر در فضای مجازی، نسل پیشروی فوتبال کشور است. فوتبال که فقط نه؛ در تمام زمینه‌ها این پیشرو بودن را می‌بینیم و در جامعه حس می‌کنیم؛ با این همه نسل جدید شاید از روزنامه‌های ورزشی قدیمی و دربی‌های آن زمان خاطرات کمتری داشته باشد.

برایتان از گذشته‌ها نقل می‌کنیم که دربی‌های بعضا زشت آن دوره که منجر به درگیری و حتی اغتشاش می‌شد، همه چیز گردن روزنامه می‌افتاد. تیترها، عکس‌های جلد؛ حتی مصاحبه‌های آن زمان را دبه می‌کردند و توپ را به زمین رسانه‌های کاغذی پاس می‌دادند.

متهم درجه یک خرابکاری‌های دربی، فقط روزنامه‌ها بودند؛ امروز اما چقدر همه چیز متفاوت شده است. در آستانه دربی حذفی و حساس تهران، معاون کم تجربه یک باشگاه و معاون دیگری که جوهر امضای حکمش هنوز خشک نشده در سایت‌های خبری و رادیو،  طوری همدیگر را خجالت می‌دهند که بعید می‌دانیم حتی یکی ازاین مصاحبه‌ها در دوران اوج روزنامه‌های ورزشی منتشر شده بود.


بیشتر بخوانید: مناظره توهین آمیر مدیران استقلال و پرسپولیس/ شکوری: شرم کنید و دریده نباشید


مدیران باشگاه، مربیان و معاونان اجرایی جوری درباره هم صحبت می‌کنند که گویی این یک دربی و بازی حذفی نیست؛ بلکه عبور از میدان مین است!

راستی به ما هیچ ربطی ندارد که این مصاحبه‌ها به چه کار این دوستان می‌آید. صلاح کار خویش را خسروان دانند اما لطفا در صورت رخ دادن هر گونه اتفاقی از همین حالا مسولیت رفتار، گفتار و اعمال خودتان را بپذیرید. گناه کارهایتان را گردن هیچ رسانه ای نیندازید و خواهشا توپ را به زمین ما شوت نکنید.

این وضعیتی است که خود شما رقم زده اید؛ مصاحبه‌هایتان موجود است و بدجوری هم آرشیو شده؛ دربی اگر به هر دلیلی به سمت و سوی جنجال رفت از همین امروز خدمت شما عرض می‌کنیم مقصر هیچ رسانه ای نیست...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان