تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۲ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سیاستمداران مطرح افغانستان با طالبان مذاکره خواهند کرد

شبکه خبری طلوع نیوز گزارش داد که سیاستمداران مهم افغانستانی از جمله عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و حامد کرزی رییس جمهوری پیشین این کشور برای انجام مذاکره با هیات طالبان به دوحه پایتخت قطر خواهند رفت. منابع آگاه به این شبکه خبری گفتند که یک تیم ۱۱ نفره از سیاستمداران افغانستانی قرار است پایان این هفته برای مذاکره با طالبان به دوحه سفر کنند.

مذاکره مسئولان افغانستان با طالبانرویداد۲۴ شبکه خبری طلوع نیوز گزارش داد که سیاستمداران مهم افغانستانی از جمله عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و حامد کرزی رییس جمهوری پیشین این کشور برای انجام مذاکره با هیات طالبان به دوحه پایتخت قطر خواهند رفت.

منابع آگاه به این شبکه خبری گفتند که یک تیم ۱۱ نفره از سیاستمداران افغانستانی قرار است پایان این هفته برای مذاکره با طالبان به دوحه سفر کنند.

هنوز مشخص نیست که چه کسی هیات طالبان در این مذاکره را رهبری می‌کند.

سفر قریب الوقوع این تیم سیاسی از افغانستان در حالی برنامه ریزی شده است که عبدالله و کرزی روز سه شنبه اعلام کردند که انتظار دارند گام‌های مهمی در عرض چند روز آینده در جهت مذاکرات صلح برداشته شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: طالبان ، افغانستان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد عبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
سلام . برادران افغانی شماها این چندین ده است که این همه خونریزی بس نیست کمی رحم داشته باشید یکیتون کوتاه بیاید این چه مسلمونی است تاریخ اسلام پر از گذشت و ایثار است نخوندید . امام علـــی ع که جانشین بر حق پیامبر ص بدستور خدا در غدیر اعلام شد بخاطر جلو گیری از خون ریزی ۲۵ سال خانه نشین شد تا کم کم مردم خودشون متوجه شدند که اشتباه کردند .ایا این حکایت واقعی الگو خوبی نیست برا شما تا به یک توافق برسید و خدا را ناظر اعمالتان قراردهید و جلوی این خونریزی را بگیرید وامت اسلام را شاد کنید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان