تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۷ تير ۱۴۰۰

کدام جاده‌ها به خاطر باران دیروز، مسدود شدند؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد چهار محور در پی بارش روز گذشته خبر داد.

کدام جاده‌ها به خاطر باران دیروز، مسدود شدند؟

رویداد۲۴ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت:در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه قزوین_ کرج محدوده پل فردیس در جریان است.

سرهنگ شیرانی به بارندگی روز گذشته که باعث طغیان رودخانه و آبگرفتگی بخشی از سطح راه‌های کشور شد اشاره و بیان داشت: به همین علت دو محور شریانی اصلی ایرانشهر به بم و دلگان به زهلکوت و دو محور فرعی غیرشریانی رباط پشت بادام - بیاضه و فنوج - کتیج - رمشک تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

سرهنگ شیرانی افزود: علاوه بر جاده‌های فوق دو جاده اصلی شهداد _نهبندان و خرم آباد_ پلدختر به علت عملیات عمرانی بسته و سایر جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز و ترافیک روان دارند.

وی گفت: عوامل پلیس راه و راهداری در محل حاضر بوده و در حال ایمن سازی مسیر و بازگشایی معبر هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها تا روز دوشنبه در استان‌های جنوب شرقی کشور اشاره و تصریح کرد: نیاز است رانندگان در جاده‌های این استان‌ها با آمادگی و رعایت احتیاط کامل تردد کنند چراکه بارندگی در جاده‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح مسیر شده و در این شرایط رانندگی نیازمند رعایت احتیاط بیشتر و داشتن سرعت مطمئنه است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان