تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۷ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات:

انتخاب شهردار تهران از میان افراد دارای پرونده در تخلفات هلدینگ یاس دهن‌کجی به قانون، اخلاقیات و شهرمداری است

سخنگوی دولت اصلاحات تاکید کرد: انتخاب شهردار تهران از میان افرادی که دارای پرونده در تخلفات هلدینگ یاس هستند، دهن‌کجی به قانون، اخلاقیات و شهرمداری است. بعید می‌دانم نهاد‌های نظارتی اجازه بدهند این تخلفات ادامه پیدا کند. باید از حضور کسانی که در تخلفات دست داشتند، در شهرداری تهران جلوگیری شود.

انتخاب شهردار تهران از میان افراد دارای پرونده در تخلفات هلدینگ یاس دهن‌کجی به قانون، اخلاقیات و شهرمداری است

رویداد۲۴عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات، در گفتگو با اعتمادآنلاین با اشاره به حضور برخی افراد دارای پرونده مبهم در ماجرای هلدینگ یاس به عنوان گزینه شهرداری تهران گفت: این تفکر نشان داده که معتقد به شهرفروشی است. همچنین این تفکر معتقد به قانون نیست و استخدام‌های بی‌رویه را در شهرداری تهران رواج داده است.

او ادامه داد: شهر تهران با حضور این افراد بدتر خواهد شد. انتظار من از نهاد‌های بالادستی این است که به گزارش تحقیق و تفحص شورای پنجم نگاهی بیندازند و شبهاتی را که در ذهن مردم ایجاد شده پاسخ دهند که چرا این تخلفات علی‌رغم وجود نهاد‌های نظارتی پیش آمده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: به نظر می‌رسد عده‌ای در گذشته در شهرداری تهران برداشت‌شان این بوده که فعال مایشاء هستند و هر کاری کنند کسی کاری با آن‌ها ندارد. از دل این تفکر پرونده عیسی شریفی و وضعیتی که در تراکم‌فروشی شاهد آن بودیم، خارج شد. تهران با مشکل محیط‌زیستی، ترافیک و تراکم‌فروشی روبه‌رو شده و این مشکلات با حضور افرادی که در پرونده هلدینگ یاس حضور داشتند، بیشتر هم می‌شود.

رمضان‌زاده با اشاره به تخلفات گسترده هلدینگ یاس گفت: انتخاب شهردار تهران از میان افرادی که دارای پرونده در تخلفات هلدینگ یاس هستند، دهن‌کجی به قانون، اخلاقیات و شهرمداری است. بعید می‌دانم نهاد‌های نظارتی اجازه بدهند این تخلفات ادامه پیدا کند. باید از حضور کسانی که در تخلفات دست داشتند، در شهرداری تهران جلوگیری شود.


او ادامه داد: پرونده تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، پرونده تخلفات و رشوه دادن ۶۰ میلیارد تومانی هنوز مطرح است که یک نماینده مجلس نیز مدتی به خاطر همین پرونده بازداشت بود.

رمضان‌زاده با اشاره به ترس مردم از ادامه روند هلیدنگ یاس در شهرداری تهران گفت: در جامعه این ترس وجود دارد که با حضور افراد حاضر در پرونده هلدینگ یاس مسیر تخلفات در شهرداری تهران ادامه‌دار شود.

او خاطرنشان کرد: اگر اعضای منتخب شورای ششم شهر تهران گوش شنوا داشته باشند، به چشم‌هایشان اعتماد و با توجه به تخلفات هلدینگ یاس فرد درستی را برای شهرداری تهران انتخاب می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به منتخبان شورای شهر ششم تاکید کرد: شورای شهر ششم بداند در صورت انتخاب غلط شهردار تهران نمی‌تواند روی سکوت همیشگی مردم حساب کند. مردم خواسته‌ای جز اجرای قانون و برخورد با تخلف ندارند. مردم می‌خواهند از روی کار آمدن متخلفان جلوگیری شود. انتظار مردم زیاد نیست و نمی‌خواهند تهران مانند سوئیس، کانادا و استرالیا اداره شود.

رمضان‌زاده افزود: مردم می‌خواهند از تخلفات و دزدی‌ها جلوگیری شود و اگر کسی تخلف کرد با او برخورد شود. این خواسته‌های حداقلی است.

او با اشاره به عدم برخورد با متخلفان هلدینگ یاس گفت: شورای شهر چهارم باید با متخلفان هلدینگ یاس برخورد می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد. شورای شهر پنجم پرونده را به قوه قضائیه فرستاده است و در حال حاضر قوه قضائیه و سازمان بازرسی و نهاد‌های نظارتی مانند اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات باید وارد عمل شوند، اما تاکنون برخوردی از هیچ‌کدام از این نهاد‌ها دیده نشده است.

چکیده گفتگو با عبدالله رمضان‌زاده

- تفکر افراد مرتبط به پرونده هلدینگ یاس نشان داده که معتقد به شهرفروشی هستند

- نهاد‌های بالادستی به گزارش تحقیق و تفحص شورای پنجم نگاهی بیندازند و شبهاتی که در ذهن مردم ایجاد شده را پاسخ دهند

-عده‌ای در گذشته در شهرداری تهران برداشت‌شان این بوده که فعال مایشاء هستند و هر کاری کنند کسی کاری با آن‌ها ندارد

- اگر اعضای منتخب شورای ششم شهر تهران گوش شنوا داشته باشند، با توجه به تخلفات هلدینگ یاس فرد درستی را برای شهرداری تهران انتخاب می‌کنند

- شورای شهر چهارم باید با متخلفان هلدینگ یاس برخورد می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
0
فکر می کنید دلیل عدم تحمل سریالهایی مانند آقازاده و زخم کاری چیست؟؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان