تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۸ تير ۱۴۰۰

ارسلان مطهری و گیتاری که اشتباهی می‌نوازد!

ارسلان مطهری طی چند ماه اخیر رفتارهایی داشته که نشان می‌دهد دیگر آن بازیکن آرام و سر به زیر قبل نیست.

ارسلان مطهری و گیتاری که اشتباهی می‌نوازد!

 رویداد۲۴ سپهر ستاری؛ دربی ۹۶ پایتخت به پایان رسید، اما حواشی مربوط با این مسابقه هنوز ادامه دارد و اعضای دو تیم استقلال و پرسپولیس هنوز نسبت به اتفاقات این بازی واکنش نشان می‌دهند. این دربی برخلاف چند دربی اخیر درون زمین حاشیه چندانی نداشت و حتی این بار خبری از اعتراضات بازیکنان و مربیان نسبت به عملکرد داور مسابقه نبود که شاید دلیل این تغییر حضور فردی، چون علیرضا فغانی به عنوان قاضی میدان باشد.

علی‌رغم جریان مسابقه، اما پس از بازی بازیکنان دو تیم تا توانستند برای هم کری خواندند و متاسفانه این کری‌خوانی‌ها به بی‌احترامی هم کشیده شد. ارسلان مطهری مهاجم گلزن استقلال یکی از بازیکنانی بود که پس از برد حسابی با گیتارش برای رقیب کری خواند و پس از بازی در اینستاگرام هم کری خواندن را ادامه داد. تا اینجا هیچ مشکلی نیست و همه حرف‌ها و فیلم‌های ردوبدل شده را می‌شود به حساب کری گذاشت، اما ادامه دار شدن ماجرا کار را به جایی رساند که ستاره گیتاریست آبی‌ها در اقدامی زشت و ناپسند نوع حرف زدن کنعانی‌زادگان را مورد تمسخر قرار داد!

مطهری پس از بازی یک استوری با این مضمون منتشر و خیلی زود آن را پاک کرد، اما طی دو روز اخیر و علی‌رغم واکنش‌های منفی و حتی شکایت پرسپولیسی‌ها دو بار دیگر اقدام به انتشار آن نموده و پس از دقایقی دوباره استوری را پاک کرده است! رفتاری که حتی باعث تعجب فن‌پیج‌های دوآتیشه استقلالی شده است. مطهری که به خاطر عملکرد خوبش در استقلال و خوشحالی خاصی که دارد در بین هواداران این تیم محبوب شده، پس از قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام توسط چند بازیکن تیم رقیب به خاطر خوشحالی‌اش مورد تمسخر قرار گرفت و حالا فرصتی پیدا کرده که آن را جبران کند؛ با این حال او روش درستی را انتخاب نکرده است و تمسخر نوع حرف زدن مدافع قرمز‌ها به هیچ عنوان کار درستی نیست.


بیشتر بخوانید: افشاگری تاریخی فرهاد مجیدی/ مبلغ باورنکردنی بدهی سنگین استقلال!
شماره ۷۲ استقلال وقتی به این تیم پیوست یک بازیکن آرام و خوش‌اخلاق بود که به آرزوی دوران کودکی‌اش رسیده، اما طی ماه‌های اخیر رفتار‌هایی داشته که نشان می‌دهد از آن بازیکن دیگر خبری نیست. او اولین بار پس از حذف استقلال از آسیا یک استوری منتشر کرد و در آن از صالح مصطفوی و مجید نامجومطلق شدیدا انتقاد کرد و گفت آن‌ها را نمی‌بخشد! رفتار او حتی انتقاد وریا غقوری را هم به همراه داشت و مطهری در بازگشت مصطفوی به استقلال مجبور شد از او عذرخواهی کند. مطهری حتی اخیرا مدعی شده برای تمدید قرارداد با احمد مددی سر یک میز نخواهد نشست. در عملکرد ضعیف مددی شکی نیست، اما بازیکنی که هنوز سابقه‌اش در استقلال به دو سال نرسیده آیا حق انجام چنین صحبت‌هایی را علیه مدیریت باشگاه دارد؟

مطهری بازیکنی است که با شایستگی‌های فنی در استقلال محبوب شده و نیازی به درگیر شدن در این حواشی ندارد. تجربه هم نشان داده بازیکنانی که وارد این بحث‌های سطح پایین و این مدل کری‌خوانی‌ها می‌شوند خیلی زود به ته خط می‌رسند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان